1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Teljes körű minőségszabályozás

TQC

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Ex Qualitas Libri Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 917 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-02-6564-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Vállalati minőségirányítás
A termék és a szolgáltatások minősége, valamint a teljes körű minőségszabályozás3
Mi a minőség új hatása4
Mi a teljes körű minősőségszabályozás és mi a célja?5
A "minőség" jelentése9
A minőség jeletése - orientáció a vevő igényeinek kielégítésére7
A "szabályozás"jelentése az iparban10
Mi a teljes körű minőségszabályozás területe?11
A teljes körű minőségszabályozás hatása a szervezete egészére - teljes körű minőségirányítás13
Rendszertervezés és vezetés - a teljes körű minőségszabályozás alapjainak lerakása15
A teljes körű minőségszabályozás fejlődése16
A minőség mint fő üzleti stratégia18
A teljes körű minőségszabályozás helye a modern gazdaságirányítási koncepcióban: jövedelmezőség és pozitív pénzügyi hatás21
A teljes körű minőségszabályozás helye a modern gazdaságirányítási koncepcióban - néhány példa22
A teljes körű minőségszabályozás helye a modern gazdaságirányítási koncepcióban - a beruházások megtérülése25
Minőség: felelősség a társadalommal szemben26
Az iparnak szembe kell néznie a minőségügyi kihívással26
A vevő, a gyártó és az új piaci minőségigények29
A vevő - helyzetkép29
A vevő - helyzetkép (folytatás)30
A vevő - a fogyasztói elmélet (konzumerizmus)32
A vevő és a szolgáltatóiparok33
A gyártó - helyzetkép34
A termék- és szolgáltatási felelősség és a gyártó37
A szavatosság, a jótállásés a gyártó40
A termékvisszahívás és a gyártó40
A piac - áttekintés41
A piac - egy példa42
A piac - a minőségügyi vezető szerep lehetőségei44
Termelékenység, technológia és a minőség nemzetközivé válása46
A munkás mint egyéniség46
Teljes körű minőségszabályozás és teljes körű termelékenység50
Teljes körű minőségszabályozás és teljes körű termelékenység - példa51
Teljes körű minőségszabályozás és gyártmányfejlesztés52
Minőség, gépesítés és automatizálás52
A minőségügyi információ feldolgozása, számítógéptechnika, szoftverminőség-ellenőrzés53
Teljes körű minőségszabályozás, szabványok és előírások54
Teljes körű minőségszabályozás és a termékfelelősségi veszteségek megelőzése55
Teljes körű minőségszabályozás és nemzetközivé válás57
Teljes körű minőségszabályozás és nemzetközivé válás. A kormány szerepe58
Melyek a minőségszabályozás tényezői és a minőségszabályozás feladatai?62
A kilenc "M": a minőséget befolyásoló alapvető tényezők62
Mennyire bonyolultak a mai minőségi problémák?65
Hol használják a minőségszabályozást?68
Melyek a minőségszabályozás feladatai?68
Mi az új konstrukció minőségszabályozása?71
Mi az idegenáru-ellenőrzés?71
Mi a termék minőségszabályozása?72
Mi a spontán folyamatelemzés?72
A minőségszabályozási rendszer minig tartalmazza mind a négy feladatot?72
Mi a statisztika szerepe a minőségszabályozásban?75
Milyen szerepük van egyéb módszereknek a minőségszabályozási feladatokban?76
Ezek a módszerek egyaránt alkalmazhatók kis tételekre és nagybani gyártásra?76
Megtörtént-e a minőségszabályozási feladatok végrehajtása?77
A teljes körű minőségügyi rendszer
A minőség rendszerszemléletű megközelítése81
Mi napjaink rendszerkövetelménye?81
A teljes körű minőségügyi rendszer meghatározása82
A teljes körű minőségügyi rendszer és a minőségszabályozás mérnöki eszközei82
A rendszerszemléletű és rendszernek az egész vállalatra történő kiterjedése és a felső irányítás szerepe85
A minőségszabályozási rendszer műszaki tervezése és a rendszer irányítása87
A teljes körű minőségügyi rendszer jellemzői89
A teljes körű minőségügyi rendszer jelentése90
Miért szükséges teljes körű minőségügyi rendszer? Példa91
Miért szükséges teljes körű minőségügyi rendszer? Példa (folytatás)92
A minőségügyi rendszer létrehozása 94
A rendszerszemléletű minőségügyi tevékenységek szabályozása97
A teljes körű minőségügyi rendszer alapelvei99
A teljes korű minőségszabályzás kulcsfontosságú rendszerbeli tevékenységei100
Gyártás előtti minőségértékelés102
Termék- és folyamatminőség tervezése103
Beszerzett anyag minőségtervezése, -értékelése, -szabályozása103
Termék- és folyamatminőség értékelése és szabályozása104
Minőségügyi információk visszacsatolása106
Minőségügyi információs berendezés107
Minőségügyi képzés, orientáció és a vállalati munkaerő fejlesztése108
Gyártás utáni minőségügyi szolgálat (szervíz)108
A minőségügyi tevékenység irányítása109
Speciális minőségügyi vizsgálatok110
A rendszermérések kulcsfontosságú területei110
A minőségszabályozás-rendszer kulcsfontosságú tevékenységei - Példa112
A minőségügyi rendszer kézikönyve113
A minőségügyi rendszer irányítása114
Egy hatékony minőségügyi rendszer ismérvei - összefoglalás115
Minőségköltségek - a minőségügyi rendszer gazdaságosságának megalapozása118
Mi a minőségköltségek hatásterülete?119
Mik a működési minőségköltségek?119
Hogyan csökkenti a minőségköltségeket a teljes körű minőségszabályozás?121
Minőségköltség-meghatározás123
A minőségköltség-tételek meghatározása125
A minőségköltségre vontakozó információ gyűjtése és jelentése130
A minőségköltségek elemzése131
A működési minőségköltségek mérési alapjainak kiválasztása137
A minőségköltség céljainak meghatározása141
A minőségköltségek alkalmazásai142
A beruházás megtérülése és a minőségköltségek145
Más minőségköltség-kategóriák a minőségügyi rendszerek gazdaságtanában148
A közvetett minőségköltségek és a szállító minőségköltségei148
Nem megfogható minőségköltségek és a "felelősségi kockázat" költségei149
Berendezés-minőségköltségek150
Életciklus és a felhasználás-orientált minőségköltségek151
Életciklus és felhasználás-orientált minőségköltségek szerkezeti felépítése153
Életciklus és felhasználás-orientált minőségköltségek - bemeneti költségadatok és mérési vonatkozási alapok154
A minőségszabályozás döntéshozására szolgáló egyéb mérőszerszámok156
Minőségköltségek és gazdasági növekedés: összefoglalás160
Vezetési stratégiák a minőségért
A minőségügy szervezése163
Melyek a minőségügyi szervezet mai követelményei?163
A telejes körű minőségszabályozás kihatása az egész szervezetre164
A minőségügyi szervezet feladata167
Milyen volt a múltban a minőségügy formális szervezete?168
A minőségügyi feladatkörök helyzete ezeknél a szervezeteknél170
Mi a következménye a feladatkörök megosztásának?170
Mi a szabályozás folyamata?171
Szervezési elvek172
Az első elv: Minőséggel kapcsolatos kulcsfontosságú feladatok és hatáskörök az egész szervezet szintjén173
Második elv: Kulcsfontosság minőségszabályozási feladatok és hatáskörök174
A teljes körű minőségszabályozás szervezetének felépítése - a felső vezetés feladatai175
A minőségszabályozás három részfunkcija177
A minőségszabályozás funkció megszervezése a vállalatnál178
A szervezeti felépítés alapvető kérdései192
Milyen legyen a minőségszabályozás: központosított vagy decentralizált?193
Milyen legyen a minőségszabályozási részleg szervezeti felépítése?200
Központi vagy decentralizált minőségszabályozás? Minőségbiztosítás és minőségszabályozás208
A részleg elhelyezése209
A megbízhatóság és más termékminőség-jellemzők biztosításának megszervezése211
Melyek a minőségszabályozás főbb szervezési problémái?213
Mi a magatartás-tudomány álláspontja a minőségszabályozási szervezettel kapcsolatban?214
Milyen legyen a minőségszabályozási részlet létszáma?214
Nemzetközi jellegű vállalat speciális minőségi követelményei216
A minőségszabályozás nemzetközi szintű megszervezése216
A minőség iránti teljes elkötelezettség elérése220
A minőség iránti elkötelezettség alkalmazási területe220
A minőségügyi oktatás szerepe221
A minőségügyi oktatás, mint folyamat222
A meglévő minőségügyi oktatási folyamat elemzése223
A kérdésekre adott válaszok felhasználása224
A minőségtudat225
A minőség iránti elkötelezettség kialakítása személyes részvételen keresztül227
A minőség iránti elkötelezettség kialakítása személyes részvételen keresztül - Minőségkörök, munkahelyi élet minősége és más fontos módszerek230
Szervezett minőségszabályozási képzés235
A minőségszabályozási oktatási programok köre236
Egyéb minőségszabályozási képzésért viselt felelősség237
A teljes körű minősgészabályozási program iránti elkötelezettség elérésének sorrendje238
Lépések a minőségszabályozás iránti széles körű elkötelezettség biztosítására239
A minőségszabályozás javaslattevőinek magatartása242
A minőségszabályozás bevezetése több üzemből álló vállalatban243
A minőség iránt elkötelezettség közlése a beszállítókkal245
A minőség iránti elkötelezettség közlése a vevőkkel246
A minőségszabályozás szabatos kommunikációs rendszere246
Elkötelezettség a minőség iránt: a minőségszabályozási szakterület fejlődése251
Elkötelezettség a minőség iránt: a minőségügy szakterületének világméretű fejlődése252
A minőség műszaki tervezésének módszerei
A minőség műszaki tervezésének módszerei257
A minőségszabályozás háromszöge258
A minőség műszaki tervezésének módszerei259
A minőség műszaki tervezésének eljárásai261
A minőségügyi célkitűzések és a minőségpolitika261
Az elemzés eljárásai265
A minőség műszaki tervezésének elemző eljárásai266
A követelmények felvázolása266
Tervezett kísérletek267
A termékmegbízhatóság és az életciklus elemzése268
A környezeti és a végfelhasználás során keletkező hatások elemzése268
A biztonság elemzése269
A konstrukció átvizsgálása270
Az új módszerek, új folyamatok és új anyagok hatásának értékelése271
A termék és a folyamat kiigazítása a kompatibilitás érdekében271
A beszállítók felszerelésének értékelése272
Minőségköltség-optimálás272
Tervkészítési eljárások273
A minőségügyi műszaki tervezés eljárásai277
A jellemzők osztályozása278
A minőségügyi műszaki tervezés eljárásai279
A jellemzők osztályozása280
Átvételi mintavétel282
Az elvégzendő minőségügyi mérések meghatározása282
A minőségügyi tervkészítés dokumentálása284
A minőségi követelmények megértetése a beszállítókkal284
A beszállítónak nyújtott szolgáltatás285
Az anyagok tanúsítási terve285
A minőségügyi információ visszacsatolása289
Termékfelelősségi veszteségek kézbentartása289
Adatfeldolgozás és számítógépek alkalmazása292
Szoftverellenőrzés294
Kapcsolat más részlegekkel294
Információ-visszacsatolsá az üzemeltetés helyéről295
Helyesbítő beavatkozás296
Felülvizsgálat-tervezés: termék, eljárás és rendszer297
Üzemeltetési minőségszabályozás298
A vevő magatartása300
A minőség tudatosítása a vevőben300
Kialakítás-ellenőrzés, konstrukciós változások, nyomonkövethetőség300
A folyamatszabályozás műszaki tervezési módszerei302
A folyamatszabályozás műszaki tervezése303
A folyamatszabályozás műszaki tervezésének elemzési eljárásai304
Gép és folyamat tűrésállományának elemzése305
A minőségmérő berendezés mérőképességi és megisméterhetőségi elemzése307
A próbagyártás eredményeinek elemzése307
Idegenáru vizsgálata, ellenőrzése és laboratóriumi elemzése308
Minőségbiztosítási ellenőrzés309
A termelés vizsgálata309
A folyamatingadozás elemzése310
A vizsgálati adatok elemzése311
Felhasználói üzemeltetési kifogások elemzése311
A folyamatszabályozás műszaki eljárásainak alkalmazása a folyamat közben végzett szabályozásban312
A beszállítók minősítése és a beszállítók teljesítőképességének minősítése313
"Struktúratáblázat" ellenőrzése313
Ellenőrzőkártyák314
Munkafigyelő mintavétel315
Folyamatok műszaki tervezési eljárásai a minőségügyi terv megvalósítására316
Kézikönyvek és állandó utasítások alkalmazása316
Rajzok, előírások és a minőségtervezés értelmezése317
Átmeneti minőségtervezés317
Az első darab ellenőrzése318
Rendelkezés az előírástól eltérő, vagy nem megfelelő anyagról318
A folyamat műszaki tervezésének eljárásai - Minőségügyi felülvizsgálat319
Termék-felülvizsgálatok320
Eljárások felülvizsgálata323
Minőségügyi rendszer-felülvizsgálatok324
A minőségügyi felülvizsgálat egyéb területei326
A folyamatszabályozás műszaki tervezése által alkalmazott módszer326
A folyamatszabályozás fő ellenőrzési pontjai327
Minőségügyi információs berendezések műszaki tervezésének eszközei330
A korszerű berendezések feladata330
A minőségügyi információs berendezések műszaki tervezése331
Kapcsolat a minőségügyi információs berendezések műszaki tervezése, a minőség műszaki tervezése és a folyamatszabályozás műszaki tervezése között333
Kapcsolat a minőségügyi információs berendezés műszaki tervezése, a minőség műszaki tervezése és a folyamatszabályozás műszaki tervezése között. Néhány példa335
A minőségügyi információs berendezések működési elve338
A folyamatszabályozás gépesítési foka340
Számítógéppel segített minőség346
A minőségügyi információs berendezés alkalmazásának helyei a folyamatban348
Gyártási folyamatot megelőző mérés és ellenőrzés350
Gyártásközi mérés és szabályozás351
A folyamat utáni szabályozási eljárások354
Folyamat utáni szabályozás - nagyobb követelmények a minőségügyi információs berendezéssel szemben356
Kombinált folyamatmérési és -szabályozási eljárások358
Integrált folyamatszabályozás358
Információrögzítés, -elelmzés és -visszacsatolás359
A mérési művelet kiértékelése és elemzése360
A berendezés műszaki előírása367
A berendezés létrehozása371
A berendezés üzembehelyzése373
A minőségügyi információs berendezések problémáinak összegzése - alapvető tényező a termelékenység, a gépesítés és az elektronizálás szempontjai375
A minőségügy statisztikai módszerei
Gyakoriság-eloszlások383
A gyártási ingadozások általános jellege385
A termékek ingadozásának feljegyzése386
A gyakoriság-eloszlás meghatározása387
Gyakoriság-eloszlás példája387
Ennek a gyakoriság-eloszlás, mint gondolkodási mód389
Az ipari gyakoriság-eloszlások általános alakja391
Valószínűség394
A gyakoriság-eloszlás mennyiségi mérőszámai395
A centrális jelleg mérőszámai396
Szórás396
A terjedelem398
A szórás és a terjedelme összehasonlítása403
A normális görbe403
Példa a gyakoriság-eloszlás algebrai módszerekkel404
Másik módszer az acéllemez eloszlásának számítására406
Mintanagyság és gyakoriság-eloszlás409
Milyen mintanagyságot kell használni a gyakoriság-eloszlás számítások során?410
Az ipari gyakoriság-eloszlások alakja411
Aszimmetria414
J-alakú görbék és a két módosú görbék416
100%-os ellenőrzés görbéi416
"Normalitás" és a gyakoriság-eloszlás417
Nem-normális eloszlások gyakoriság-eloszlás elemzése418
A gyakoriság-eloszlás előrejelzési értéke420
Néhány irányelv a gyakoriság-eloszlás felhasználása421
A gyakoriság-eloszlás és minőségszabályozási munkák424
Regulatorberendezésekek vizsgálata, amelyek a felhasználó gyárában meghibásodtak428
Bronztelepcsap golyóscsapágyak minőségének előrejelzése idegenáru-ellenőrzés eredményei alapján430
Új termék működése434
Az üzemi tűrés meghatározása fúróműveletre343
Ellenőrző kártyák437
Az ellenőrző kártya eljárás437
Az ellenőrző kártya meghatározása439
Milyen nagy változás fogadható el?439
Az elelnőrző kártyák alkalmazása440
Az ellenőrző kártyák típusai442
Az ellenőrző kártyák alakja445
Méréses ellenőrző kártya határai449
Az ellenőrző határok kiszámítása454
Az ellenőrző határok számítási példája455
Méréses ellenőrző kártyák:: részletbeli különbségek461
Gazdaságilag megfelelő ellenőrző határok: a terjedelem és a szórás közötti kapcsolat466
Módosított ellenőrző határok kapcsolata az előírásos határokkal - gépelhasználódás és trendellenőrzés469
Az előírásos határokon alapuló ellenőrző kártyák számítása, folyamat műszaki teljesítőképesség kártyák, átvételi ellenőrző kártyák472
A méréses ellenőrzés más formái. egyedi leolvasások kártyája, kumulatív kártyák476
Méréses ellenőrző kártyák: összefoglalás478
Ellenőrző határok a százalékra és a hányadra481
A százalékos ellenőrző kártyák két típusa484
A 100 %-os ellenőrzésre vonatkozó százalékos kártya alakja485
A 100 %-os ellenőrző kártya meghatározása487
Ellenőrző kártyák a hibás vagy nem megfelelő egységek számára495
Ellenőrző kártyák a hibák vagy nem megfelelőségek számának megszámlálására496
Eltérések az ellenőrző kártyákon jó-rossz adatok (minősítéses ellenőrzés) esetében497
Kritikus, jelentős, nem jelentős és esetleges jellemzők szerinti osztályozás, egységenkénti hiba minőség-index500
Az ellenőrző kártyák néhány gyakorlati alkalmazásai503
Az ellenőrző kártyák gyakorlati alkalmazásai504
Százalékos nem megfelelőségi kártya elektronikai mérőberendezések esetében506
Féldrágak csapágy-csavar ellenőrzésére szolgáló méréses ellenőrző kártya507
Idegenáru-ellenőrzésére méréses ellenőrző kártya509
Csavarautomatagép-alkatrészek ellenőrzésére nem grafikus ellenőrző kártya512
A szerszám kopásvizsgálatára méréses ellenőrző kártya513
Mintavételi táblázatok518
Átvételi mintavétel519
Miért kell minta az átvételre?519
Az átvételi mintavétel kezdeti formái521
Egy jellegzetes véletlenszerű ellenőrzési eljárás520
A statisztikai mintavételi táblázatok jellegzetességei525
A statisztikai mintavételi táblázat meghatározása530
A statisztikai mintavételi táblázatok típusai533
A tétel minőségének védelme535
Átlagos kimenő hibaszint535
Egy-, két- és többlépcsős mintavétel537
Az eddig megjelent mintavételi táblázatok és terek547
Normális, enyhített és szigorított ellenőrzés549
Egy jellegzetes átvételi terv: a minősítés551
Szigorított mintavételi ellenőrzés554
Enyhített mintavételi ellenőrzés554
Tétel-érzékeny mintavételi terv557
Mikor lehet mintát venni?561
A mintavételi tervek gazdaságtalan alkalmazása562
Több jellemzőre vonatkozó mintavétel564
Méréses mintavétel565
Egy átvételi terv: Méréses570
Számítógépes mintavételi tervek571
Az ANSI/ASQC Z1.9 Méréses Mintavételi Terv összehasonlítása a MIL-STD-105D-vel571
A mintavétel alkalmazása folyamatszabályozásra574
A folyamatszabályozásban használatos mintavételi táblázatok típusai577
Folyamatszabályozási táblázat, ha a termelés eredménye elkülöníthető579
Példa folyamatszabályozási táblázatra, ha a termelés eredménye elkülöníthető579
A folyamatszbályozási táblázat alkalmazásának lépései583
Folyamatszabályozás, ha a termelés eredménye nehezen különíthető el583
A folyamatszabályozás és az átvételi mintavételi ellenőrzés kapcsolata586
A mintavételi táblázatok gyakorlati vonatkozásai588
A mintavételi táblázatok gyakorlati alkalmazásai588
Az idegenáru-ellenőrzés és vizsgálat hatékonyságának javítása590
Kis öntvények nem megfelelő beszállítóinak a megállapítása591
A selejtek számának csökkentése folyamatszabályozással591
Speciális módszerek598
A speciális módszerekkel kielégített igények598
A speciális módszerek általános jellemzői600
A gyakoriságeloszlás adatainak grafikus közlése600
Valószínűségi papíron történő ábrázolás602
Egy jellegzetes valószínűségi ábrázolási példa607
Kétváltozós grafikus regresszió611
Speciális elemzési módszerek613
Statisztikai tűréselemzés613
Szignifikancia vizsgálatok (próbák)616
Kísérletek tervezése617
Szekvenciális elemzés620
A speciális módszerek gyakorlati alkalmazásai621
Kérdéses minőségű tétel elemzése grafikus regresszióval622
A javasolt módszer-változások tanulmányozása szignifikancia vizsgálattal és valószínűségi papírral623
A hőmérséklet-kompenzáció vizsgálata - Görög-Latin négyzettel626
A termék megbízhatósága631
A termék-megbízhatóságra fordított növekvő figyelem631
Az előírás szerinti termékmegbízhatóság kialakítása632
Fogyasztói követelmények, megbízhatóság és költségek634
Mi a termék megbízhatósága?635
A megbízhatóság mérése637
A megbízhatóság mérése: néhány példa640
Más megbízhatósági függvények, használhatóság (üzemkészség, rendelkezésre állás)645
A software megbízhatósága649
Megbízható tevékenységek651
A termék megbízhatósági követelményeinek meghatározása652
A megbízhatósági program kidolgozása a követelmények teljesítése érdekében, ide sorolva a termék tervezését, a gyártási folyamatot és a szállítást is654
Tervezési tűrés655
Aláterhelés657
Tartalékolás658
Gyártási folyamat:: a megbízhatósági program szerves része659
A csomagolás és a szállítás tervezése: a megbízhatósági program lényeges része659
Hibamód, -hatás- és -kritikusságelemzés (FMECA)660
A meghibásodások kutatásának fizikája660
Karbantarthatóság: a műszaki tervezés emberi tényezői661
A megbízhatósági tervek kiértékelése vizsgálatokkal661
Megbízhatóság-növekedés665
A megbízhatóság folyamatos ellenőrzése (szabályozás)665
A megbízhatóság folyamatos elemzése666
A telejs körű minőségszabályozás és annak megbízhatósági folyamata670
Új konstrukció minőségszabályzása671
Idegenáru-ellenőrzés671
A termék minőségszabályozása672
Az 5. rész összefoglalása672
Az 5. részben használt fontosabb jelölések és fogalmak felsorolása673
Az 5. részben használt fontosabb képletek675
Teljes körű minőségszabályozás a vállalatnál
Az új termék (új konstrukció) minőségszabályozása685
Az új konsturkció minőségszabályozásának fonotssága687
Az új konstrukció minőségszabályozásának szükségessége687
Az új konstrukció minőségszabályozásának szükségessége és hatása a tervezés időszakában688
Az új konstrukció minőségszabályozásának köre690
Az új konstrukció minőségszabályozásának meghatározása691
Az új konstrukció minőségszabályozásának alkalmazása693
Az új konstrukció minőségszabályozásának megszervezése695
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunka-vázlata696
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunka-vázlata: alapvető teendők698
Az új konsturkció minőségszabályozásának tipikus rutinmunkája699
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunkája - Előzetes kontsrukció703
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunkái - Vizsgálat és megbízhatóság705
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunkái - Közbülső konsturkció709
Az új konstrukció minőségszabályozásának rutinmunkái - Végleges konstrukció és termékminősítés714
A minőségszabályozás műszaki részvétele az új konstrukció minőségszabályozásában718
Az új konstrukció minőségszabályozása során alkalmazott módszerek718
Tűréselemzés725
Tervszerű ellenőrzés727
Az új termék cékjaira beszerzett eszközök statisztikai elemzése730
Hibamód-, hatás, és -kritikusság elemzése731
Biztonsági tanulmányok732
Az új konstrukció minőségszabályozásának néhány gyakorlati szempontja735
Próbagyártás egy rugó előírásának meghatárorzásához739
Példa a minőségügyi és a szerkesztésben dolgozók csoportmunkájára741
Új termékek vizsgálata742
Megbízhatósági vizsgálat743
Elektromechaikus kapcsoló új konstrukciójának teljes minőségszabályozási programja757
Idegenáru-ellenőrzés753
Az idegenáru-ellenőrzés szükségessége754
Az idegenáru-ellenőrzés meghatározása757
A szállító és beszerző minőségügyi kapcsolatainak alapelvei758
Az idegenáru-ellenőrzés megszervezése759
Az idegenáru-ellenrőzés rutinmunkájának mintája762
Példa az idegenáru-ellenőrzés rutinmunkáira764
Példa az idegenáru-ellenőrzés rutinmunkáira (folyatás) - A beszerzés elemzése767
Példa az idegenáru-ellenőrzés rutinmunkáira (folyatás) - Az anyag átvétele és vizsgálata774
Példa az idegenáru-ellenőrzés rutinmunkáira (folyatás) - Az anyaggal kapcsolatos intézkedés777
Példa az idegenáru-ellenőrzés rutinmunkáira (folyatás) - Feljegyzések és ezek továbbítása, szállítási kapcsolatok és szállítók felügyelete782
Az idegenáru-ellenőrzés módszerei784
Szállítói kapcsolatok789
Szállítói nyilvántartás és információfeldolgozás793
Szállítók rangsorolása794
Idegenáru-ellenőrzés idomszer vizsgálata800
Beérkezett műanyagtokok visszautasításának esettanulmánya803
Közös szállítói-beszerzői festésellenőrzés805
A beszerzett rugók ellenőrzése806
Nyomtatott áramköri (NYÁK) követelmények ellenőrzése807
Javított idegenáru-ellenőrzés bevezetése menetközben811
Szállítók rangsorolása adatfeldolgozás útján813
Termék minőségszabályozása817
A termék minőségszabályozásának szükségessége818
A termék minőségszabályozásának meghatározása820
A termék minőségszabályozásának megszervezése823
A Folyamatszabályozás Műszaki Tervezésének szerepe a minőségszabályzásban825
Szerkezet826
Követelményszintek827
Gyártásszabályozás828
Nagy mennyiségek vagy egyedi tételek830
Egyedi gépgyártó műhely831
Folyamat-mintavétel egy gépműhelyben838
Jellemzők szerinti számvezérlés840
Nagy mennyiségben gyártott részegység842
Egység848
A termék minőségszabályzásának módszerei853
Előzmények863
A tűréstartomány-vizsgálatok fogalma863
A folyamat tűréstartományának számítása870
A folyamat tűréstartmány-vizsgálatának alkalmazása873
Háttérismeretek883
Termék felülvizsgálat: Az eljárás felülvizsgálata, rendszer felülvizsgálat és metrológiai felülvizsgáalt885
Kutató- és fejlesztőmunkák minőségének felülvizsgálata886
A termék nyomon követhetősége888
A szoftver minőségszabályozása890
Minőségügyi információ feldolgozása és áramlása890
Speciális folyamatelemzés894
A speciális folyamatelemzés meghatározása895
A speciális folyamatelemzése elemei896
A speciális folyamatelemzés szervezése899
Kettősfém899
Porkohászati tömbök öntése906
A hatodik rész összefogalása908
A teljes körű minőségszabályozás elvei - Összefoglalás911

A. V. Feigenbaum

A. V. Feigenbaum műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: A. V. Feigenbaum könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem