Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 463 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 19 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-18-1584-6 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 53101. |
Bevezetés | |
A tehetséges tanulók speciális képzésének elméleti és gyakorlati kérdései | 7 |
Tehetség és személyiség | |
A kreativitás pszichológiája | 49 |
Személyi sajátosságok és kreativitás | 74 |
A képességeik alatt teljesítő tehetséges tanulók | 106 |
A tehetséggondozás módszertani kérdései | |
Az intellektuális képességek fejlesztésének elméleti alapjai és távlati lehetőségei | 129 |
Tehetség és verbalitás. A verbális képességek szerepe a tehetség megjelenésében | 148 |
A "tehetség" értelmezése, a tehetséges tanulók kiválasztásának módszerei | 162 |
Pedagógusok a tehetségfejlesztő szolgálatában | 224 |
A tehetséggondozás helyzete a világban | |
A tehetséges gyermekek a Szovjetunióban: elméletek, felfogások, álláspontok, kutatás és gyakorlat | 247 |
Tehetséggondozás a fejlett tőkés országokban: néhány szempont és gyakorlati megoldás | 283 |
Tehetséggondozás Magyarországon | |
Az iskolai tehetséggondozás története Magyarországon | 313 |
A teljesítményelv érdekében | 337 |
A pályaválasztás szabadsága | 360 |
A tehetség felismerésének módszerei, lehetőségei a pályaválasztási tanácsadás hazai gyakorlatában | 381 |
Tehetségnevelés és iskola | 404 |
Képességfejlesztés, tehetséggondozás, közoktatás-politika | 421 |
Az iskolai tehetséggondozás modellje | |
Javaslatterv az iskolai tehetséggondozás haza megvalósítására | 440 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.