Fülszöveg
Tanuljunk Ted Boardman mesteroktató gyakorlatainak segítségével!
"Ted Boardman oly régóta tagja a térbeli modellezők közösségének, hogy talán már Platónt is ő ösztönözte a tökéletes testek tanulmányozására. Jól ismerem Ted munkásságát, amelyet felhasználói csoportok vezetőjeként, internetes vitafórumokon, szemináriumokon és termékkiállításokon végez, és csodálom azt a megközelítést, ahogy ezt az összetett témát tanítja; Ted ugyanis a 3ds max alapjait közérthető gyakorlati példákon keresztül mutatja be. Nem számít, mekkora tapasztalattal rendelkezünk a program használata terén: a mestertől mindannyian hasznos trükköket leshetünk el. E kötet ismereteinek elsajátítása biztos alapot jelent minden térmodellező művésznek." - David Marks, Discreet
Milyen újdonságokat kínál a 3ds max 7? Érdemes-e az új változatra frissíteni? Hogyan teheti hatékonyabbá a munkánkat a 3ds max?
Ebben a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó...
Tovább
Fülszöveg
Tanuljunk Ted Boardman mesteroktató gyakorlatainak segítségével!
"Ted Boardman oly régóta tagja a térbeli modellezők közösségének, hogy talán már Platónt is ő ösztönözte a tökéletes testek tanulmányozására. Jól ismerem Ted munkásságát, amelyet felhasználói csoportok vezetőjeként, internetes vitafórumokon, szemináriumokon és termékkiállításokon végez, és csodálom azt a megközelítést, ahogy ezt az összetett témát tanítja; Ted ugyanis a 3ds max alapjait közérthető gyakorlati példákon keresztül mutatja be. Nem számít, mekkora tapasztalattal rendelkezünk a program használata terén: a mestertől mindannyian hasznos trükköket leshetünk el. E kötet ismereteinek elsajátítása biztos alapot jelent minden térmodellező művésznek." - David Marks, Discreet
Milyen újdonságokat kínál a 3ds max 7? Érdemes-e az új változatra frissíteni? Hogyan teheti hatékonyabbá a munkánkat a 3ds max?
Ebben a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó útmutatót. Nem csak azt tanulhatjuk meg belőle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3ds max 7-ben, hanem megérthetjük a program működési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erőteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdők, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnénk tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:
- Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkal
- Rugalmas modellezés görbék kifeszítésével
- A jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehető leggördülékenyebbé teszik az együttműködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka során
- A pontosabb szabályozást lehetővé tevő animációs eljárások és szerkesztőeszközök, például a Dope Sheet és a Curve Editor használata, különös tekintettel a változó sebességű tárgyak modellezésére
- Gőz és füst utánzása a Particle Flow és más részecskerendszerek segítségével
- Dinamikaszimuláció a reactorral: bonyolult animációk egyszerű létrehozása
Vissza