1.063.258

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Taxus Learning - Forradalmi német nyelv - 11 db CD-vel

Hogyan gondolkodjunk idegen nyelven ... szótár nélkül,... nyelvtan nélkül, ...magolás nélkül

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Taxus International
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 144 oldal
Sorozatcím: Taxus Learning
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Német  
Méret: 27 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: 9 leckét és 3 ismétlő dialógusokat tartalmazó 11 db CD-vel. Eredeti bőr mappában. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A TAXUS Learning az idegen nyelvek elsajátításának forradalmian új módszere, amely az idegen nyelven való gondolkodás kifejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Kezdőknek, örök kezdőknek és haladóknak... Tovább

Előszó

A TAXUS Learning az idegen nyelvek elsajátításának forradalmian új módszere, amely az idegen nyelven való gondolkodás kifejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Kezdőknek, örök kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlott, korra való tekintet nélkül, tehát még a gyerekeknek is. Noha sokan érvelnek azzal, hogy már túl idősek a nyelvtanuláshoz, a mi módszerünkkel bárki képes elsajátítani egy idegen nyelvet.
Gondolkodjunk el a következők tényeken.
Az első osztályosok többnyire örülnek az iskolának. A felső tagozaton ez az érzés már megváltozik. Az iskolában legalább egy idegen nyelvet mindenki kötelezően tanult, különböző felmérések szerint azonban húszból tizenkilencen nem beszélik azt. Hogyan lehetséges ez?
E jelenség oka egyértelműen az iskolai rendszerben keresendő, amely által valódi nyelvtudás helyett nem megfelelő nyelvi szokásokra "komplexusokra" tettünk szert. Az iskolai nyelvoktatás memorizáláson, gyors ismétlésen - vagyis magoláson - alapul, csakhogy a nyelvtanulás sokkal produktívabb képzelőerőnk és utánzóképességünk kihasználásával. Vissza

Fülszöveg

Többségünk a világnem nem érteti meg magát. A nyelv terén lényegében tudatlanok vagyunk, annak ellenére, hogy az idegen nyelvek elsajátítása a tudás részévé vált, hasonlóan, mint a számítógépek. Az egész világ egyesül és az angol nyelv vált az egyesülés nyelvévé. Az iskolában közülünk mindenki valamilyen idegen nyelvet tanult. Nézzük meg a végeredményt:
Az emberek 95%-a az iskolában kötelezően tanult idegen nyelvet nem beszéli tökéletesen. Miért?
Minden első osztályba induló gyerek már az ő saját anyanyelvén megtanult helyesen beszélni. Pedig otthon egy órányi elméleti nyelvtant sem tanultak. Mindezek mellett az embernek az első nyelv a legnehezebb, mert nem volt alkalma más nyelvvel összehasonlítani. Tizenöt évesen az iskolások 80%-a azt hiszi, hogy a nyelvekhez nincs adottságuk. Miért?
Az értelmileg fogyatékos egyének az intézetekben megértik egymást és nyelvtanilag helyesen beszélnek. Hogy létezik, hogy az anyanyelvüket megtanulták annak ellenére, hogy mi őket ostobának... Tovább

Fülszöveg

Többségünk a világnem nem érteti meg magát. A nyelv terén lényegében tudatlanok vagyunk, annak ellenére, hogy az idegen nyelvek elsajátítása a tudás részévé vált, hasonlóan, mint a számítógépek. Az egész világ egyesül és az angol nyelv vált az egyesülés nyelvévé. Az iskolában közülünk mindenki valamilyen idegen nyelvet tanult. Nézzük meg a végeredményt:
Az emberek 95%-a az iskolában kötelezően tanult idegen nyelvet nem beszéli tökéletesen. Miért?
Minden első osztályba induló gyerek már az ő saját anyanyelvén megtanult helyesen beszélni. Pedig otthon egy órányi elméleti nyelvtant sem tanultak. Mindezek mellett az embernek az első nyelv a legnehezebb, mert nem volt alkalma más nyelvvel összehasonlítani. Tizenöt évesen az iskolások 80%-a azt hiszi, hogy a nyelvekhez nincs adottságuk. Miért?
Az értelmileg fogyatékos egyének az intézetekben megértik egymást és nyelvtanilag helyesen beszélnek. Hogy létezik, hogy az anyanyelvüket megtanulták annak ellenére, hogy mi őket ostobának tartjuk?
Ön ahhoz a többséghez tartozik (95%), mely az idegen nyelven egy kicsit képes olvasni, de képtelen folyamatosan beszélni és megérteni a saját anyanyelvükön beszélő idegeneket? Hogy létezik, hogy az átlagos hároméves gyerek képes mindenkivel kommunikálni, mindezek mellett nem tud sem írni sem olvasni?
Hogy létezik, hogy a három éves gyerek megérteti magát, pedig élete két harmadát átaludta a többi időt játszással töltötte el? Mikor "magolta" be ezt a nyelvet?
Szintén nem szeret külföldre járni, mert ott Önt ostobának és kevésbé értékesnek tartják?
Életében már többször döntött úgy, hogy végre nekifog idegen nyelvet tanulni, de egyhamar újból abbahagyta? Az idegen nyelv tudatlansága Önt bántja, de még sincs elegendő ereje ezt a hosszú távú feladatot teljesíteni? Azt hiszi, hogy Önnek erre nincs ideje?
Választ szeretne kapni ezekre a kérdésekre?
Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem