1.063.262

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A marketing európai gyakorlata

Szerző
Budapest
Kiadó: Alfa Studió Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Könyvkötői kötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-8253-00-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Miért marketing? Az odavezető út5
A marketing kezdetei az USA-ban és Európában, meghatározásai7
Az emberi szükségletek rendszere8
A vállalkozás és a vállalkozó mint a marketing alanya/cselekvője; célkitűzései9
A kínálat és a kereslet: szerkezete, formái, a piaci potenciál10
A kereslet elaszticitása: meghatározása, mérése11
A marketing társadalmi környezete, szerkezete, kölcsönhatásai12
A piac: meghatározása, osztályozása, méretei, típusai, struktúrái és fokozatai13
A kommunikáció: meghatározása, ágazatai/elemei, rendszerei, klasszifikációi, motiváció, manipuláció15
Az időtényező a marketingben és az emberek közti érintkezésben18
A döntés a marketingben: meghatározása, az elhatározás/választás/vásárlás, döntési mátrixok19
A kreativitás a marketingben: meghatározása, fázisai, kreativitástechnikák21
Mi a marketing? A marketing mint rendszer24
Alapvető meghatározások és szempontok25
Marketing szakterületek, management feladatok26
A marketing üzletpolitikai ágazatai: a gyártmány-, az ár-, az eladási és a piackommunikációs politika28
A "kétarcú" marketing: input- (döntés) -output29
A marketing helyzetelemzései és értékelései: a Marketing audit, a Marketing controlling, a Communications/persuasions matrix30
A marketingkommunikáció funkciórendszerei33
A marketing eszközeinek kombinált, gyakorlati alkalmazása, a marketingmix: meghatározásai, területei33
A marketing mint szervezet: alapelvek, rendszerek és folyamatok, tervezésszervezés35
Az egyes gazdasági ágazatok és társadalmi területek speciális marketinge44
A marketing segédeszközei: ismeretanyagok, adatanyagok, segédtudományok, adatfeldolgozás49
Mivel dolgozik a marketing? A marketing eszközei és fegyvertára50
A teljesítmény- és ajánlati politika eszközei51
A gyártmány/termék/szolgáltatás = áru51
Az áruajánlat, a vállalati termékek összessége: a szortiment64
Kiszerelés és csomagolás67
A vállalat a közvéleményben69
Az árut kísérő szolgáltatások: eladás előtti és eladás utáni szolgáltatások77
Az ár: ártényezők, árképzés, árajánlat, haszonképzés, nyereség, gazdaságossági számítás79
Az árkedvezmények: engedmények = rabatt, bonusz, skontó88
Az általános és a speciális/egyedi/egyszeri üzleti feltételek90
Az áruterjesztési és a vállalati szervezési/szervezeti politika eszközei91
A piac91
A vállalati székhely, a gyártó/áruterjesztő üzemegységek földrajzi helye: szerepe a marketingben, kiválasztása96
A vállalat jogi és üzemi/üzemszervezési formái99
A vállalat nagysága, az egyes vállalati/üzemi területek/egységek méretezése102
Az eladás/értékesítés: rendszerek, csatornák, szervezetek, technikák104
A beszerzés: rendszerek, csatornák, szervezetek, technikák118
A tényleges/fizikai áruterjesztés/áruelosztás/áruterítés, logisztika122
Az általános tájékoztatási és a piaci információs politika eszközei125
A kommunikáció: áttekintés, funkcionális területek125
A reklám126
A közvéleményformálás (Public relations)142
Az eladáselőmozdítás (Sales promotion)144
Marketing, de hogyan? A gyakorlatból a gyakorlatnak146
A vállalat piaci helyzetének felmérése és értékelése147
Az ügyfelek elemzése147
A konkurencia elemzése148
A saját helyzet elemzése: paraméterek150
A saját helyzet elemzése: teljesítményprogram152
A saját helyzet elemzése: piaci pozíció154
A saját helyzet elemzése: árviszonyok158
A saját helyzet elemzése: eladáselőmozdítás160
A saját helyzet elemzése: szervezés/szervezet161
A vállalat súlyozott piaci potenciáljának felmérése165
Az eljárás leírása165
Értékelés katalógus (Checklist): kritériumok a súlyozott vállalati minősítéshez166
Értékelés mátrix (és formanyomtatvány)170
Intézkedési terv (formanyomtatvány)171
Az egyes gyártmányok/gyártmánycsaládok piaci potenciáljának felmérése172
Alapvető meggondolások, az eljárás leírása172
Értékelési mátrixok173
Értékelési katalógus (Checklist)173
Piaci erőterek176
A vállalati súlyozott piaci potenciál elemzése és tervezése gyártmányonként178
Az eljárás leírása178
Értékelési/tervezési mátrix, példával179
A marketing revíziója (Marketing audit)180
Az eljárás áttekintése180
A marketing környezete: makrokörnyezet180
A marketing környezete: feladatkörnyezet181
A marketing stratégiája181
A marketing szervezete182
A marketing rendszere182
A marketing hatékonysága183
A marketing funkciói183
A marketing összhatásában: a marketing szinergiája184
A marketing önellenőrzés (Marketing controlling)185
Az eljárás leírása185
Üzemgazdasági mutatók186
Eladási (területi) eredményszámítás187
Gyártmány-eredményszámítás188
A marketing intézkedések tervezése: kérdéskatalógus (Checklist)188
A marketing stratégiai tervezése190
Az eljárás leírása és példa190
Stratégiai alternatívák katalógusa (Checklist)191
Gyakorlati tapasztalatok192
Eredményességvizsgálat194
Függelék: Marketing lexikon
Szakirodalmi forrásmunkák jegyzéke195
Szakkifejezések jegyzéke197

Tartsay Vilmos

Tartsay Vilmos műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Tartsay Vilmos könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem