kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Janus Pannonius Tanárképző Intézet Pedagógus Szakma Megújítása Projekt Programiroda |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 128 oldal |
Sorozatcím: | Iskolakultúra |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Mellékletekkel. |
Tanulmány | |
Robert Aspeslagh: Vertikális vagy horizontális kapcsolatok az oktatásban: fontos ez? | 3 |
Majzik Valéria: Summerhill - mit kezdjünk vele? | 17 |
Visky András: Intézmény, kultúra és spiritualitás | 21 |
Karancz Gábor: "Pedagógusok" az ún. Kassai Kódexben | 26 |
Fodor László: A kisebbségi kétnyelvűség kettős eredete | 32 |
W. Péterfi Rita: Kárpátaljai pedagógusjelöltek olvasáskultúrája | 37 |
Kontra József: Néhány modell a hatékonyabb iskolai munkakultúra megteremtéséhez | 49 |
Szemle | |
Tarján Tamás: Az ember "fordított" tragédiája | 55 |
Debreczeni Tibor: Iskolát alapítunk | 60 |
Fábry Béla: A Károlyi István Gyermekközpontról | 66 |
Vég Katalin: A kisegítőtől a második diplomáig | 67 |
Iván László: Szilos ötvenéves? | 77 |
Kapitány Gábor: Tanáraim | 81 |
Takács Gábor: KöMaL szakkör általános iskolásoknak | 89 |
L. Nagy Katalin: Realitás vagy illúzió? | 96 |
Szegő György: A kép szövege | 99 |
Károly Frigyes: Hellász-nap | 101 |
Albertné Herbszt Mária: A megértés: hermészi feladat | 104 |
Ambrusné Kéri Katalin: Egy nyelvkönyv 1539-ből | 109 |
Fráter Veronika: Tanulmányok "tükörszimmetriája" | 111 |
Lovizer Ferencné: Miért tanítok Kleininger Tamás 6. osztályos földrajzkönyvéből? | 115 |
Deák András Miklós: Egy nép tragikus-győzedelmes története | 118 |
Pléh Csaba: Kisebbségi | 119 |
Satöbbi | |
Satöbbi | 121 |
Lapvég | |
Lapvég | 127 |
Melléklet | |
Komenczi Bertalan: Orbis sesualium pictus | |
Iskolakultúra Repertórium, 1996. |