1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulók, iskolák - különbségek

Egy differenciális tanításelmélet vázlata

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Okker Kiadó Kft
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 326 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-7315-50-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó5
Előszó a második kiadáshoz7
Tanításelméletek11
A didaktikai gondolkodás két fő vonulata13
Irányzatok a kortárs didaktikai gondolkodásban és kutatásban17
A tanítás-tanulás rendszerszemléletű modellje21
A tanulásról27
A tanulás fogalmának tág értelmezése28
A tanulás típusai33
A tanulás Carroll-féle modellje35
Az iskolai tanítás elmélete Bloom nyomán43
Motiválás45
Aktivizálás57
Megerősítés66
A tanulásszervezés differenciális tanításelméleti összefüggései73
A tanulók közti különbségek76
Fiú-lány különbségek77
Általános értelmi képesség83
Szocio-ökönómiai státus87
Család versus iskola92
Az iskolák közti különbségek97
Differenciálás az iskolarendszeren belül105
Differenciálás a tanulásszervezésben108
Tanulócsoportok110
Tantárgyak, óratervek115
A tanítás-tanulás célrendszere119
Kettős legitimáció121
A pedagógiai célképzés két "csapdája"123
Értékek, célok127
Műveltség, tananyag131
A második iskola136
A tananyagszervezés néhány kérdése136
Követelmények (tanulási célok)145
Tantervi műfajok157
Mi a tanterv?158
Kétféle tanterv egy iskolában164
Nemzeti alaptanterv166
Helyi tanterv173
A tanulásszervezés iskolai kérdései177
A tanítás-tanulás színterei179
A tanítási óra180
Extracurriculum189
Tanítás-módszertani dilemmák193
Módszerek, stratégiák199
A pedagógus211
A tanítás-tanulás infrastruktúrája215
A pedagógiai értékelés223
A pedagógiai értékelés metodológiai alapjai228
Értékelési funkciók és feladatok234
A tanulók értékelése237
A tanítási-tanulási folyamat értékelése243
Tanulás és hatékonyság (rendszerszintű értékelés)250
Oktatásügyi indikátorok264
A szocializációs mező267
Vizsga, vizsgarendszer270
Irodalomjegyzék277
Ábrák jegyzéke307
Táblázatok jegyzéke309
Névmutató311
Tárgymutató317
Contents325

Báthory Zoltán

Báthory Zoltán műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Báthory Zoltán könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek
Állapot:
3.860 Ft
2.700 ,-Ft 30
24 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek Tanulók, iskolák - különbségek

A gerinc védőfóliája felhólyagosodott. A lapélek foltosak. Több lapon ceruzás aláhúzások és jelölések láthatóak.

Állapot: Közepes
3.860 Ft
3.080 ,-Ft 20
28 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanulók, iskolák - különbségek

Szép, tiszta példány.

Állapot:
3.860 ,-Ft
35 pont kapható
Kosárba