kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Supervisio Hungarica |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 474 oldal |
Sorozatcím: | Supervisio Hungarica füzetek |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 20 cm |
ISBN: | |
I. kötet | |
Norbert Lippenmeier: Előszó | 5 |
Bagdi Emőke, Wiesner Erzsébet: Olvasókalauz | 7 |
Korszakjellemzők, történeti vonatkozások | |
Karlheinz A. Geißler: Szupervízió a modernben-modern szupervízió | 9 |
Lothar Nellesen: A szupervízió a professzionalizálódás útján | 23 |
Wolfgang Weigand: Szociális munka- szupervízió- pszichoanalízis | 36 |
Erich Coché: Szupervízió az USA-ban | 45 |
Angela Gotthardt-Lorenz: Egy kísérlet, azaz a szupervízió Ausztriában, keletkezése és a mai szituáció megfejtése | 54 |
A Szupervízió és ami nem az. Alkalmazási keretek, feltételek, szabályok, jogok | |
Franz Wellendorf: Megértés a szupervízióban | 64 |
Oriana Kallabis: A háromszög-szerződések konstrukciója - szerződéskötés három érdekképviselet között | 75 |
Gerhard Fiseler, Marie There Jung Dörrbecker, Norbert Lippenmeier: Szupervízió és jog - Szociális munkások és tanárok mint szupervízorok és szupervizáltak | 88 |
Marianne Hege: Etika és szupervízió | 97 |
Marianne Hege: Az absztinencia vagy a hitelesség tanácsadási normája a szupervízióban | 105 |
Kurt Buchinger: A szupervízió politikai robbanóerejéről: a szupervízió tanácsadás, és nem politika | 112 |
Astrid Schreyögg: Mi a közös az "integratív Gestalt-szupervízióban" és terápiában? | 119 |
Carl-Josef Leffers: Kritikai megjegyzések a szervezeteken belül végzett szupervízióról | 131 |
Jörg Kaspar Roth: Kik félnek a Bálint-csoporttól? | 138 |
Heinz J. Kersting: Kontrollszupervízió (szupervízorok számára) - a Bálint-csoport munkamódszerei a konsruktivizmus szempontjából | 143 |
Kurt Buchinger: Pszichoanalitikus fogalmak a szupervízióban | 155 |
Peter Kutter: Pszichoanalitikus, módszertani, rendszerszemléleti megjegyzések a szupervízióról | 163 |
Csoportszupervízió, teamszupervízió, szervezetfejlesztés, vezetési tanácsadás | |
Winfried Münch: Szakmai konfliktusok és válságélmények feldolgozása szupervíziós csoportban - szupervíziós tanárokkal | 170 |
Brigitte Dorst: A női csoportok pszichodinamikai és csoportdinamikai sajátosságai | 180 |
Adrian Gaertner: Teamszupervízió | 191 |
Marie-Luise Conen: Teamszupervízió alternatív projektekben | 202 |
Cornelia Edding: Szupervízió - tanácsadás - szervezetfejlesztés. Valóban ugyanazt értjük ezek alatt? | 211 |
Cornelia Edding: Vezetői tanácsadás termelőüzemekben és szociális intézményekben. Jellegzetességek és követelményeik a tanácsadó szempontjából | 223 |
Burkard Sievers: Nem minden szervezet olyan mint az egyház! (Avagy: a vezetési hierarchia egészen alul kezdődik) | 233 |
Wolfgang Weigand: A pénz és az idegen területek bűvölete - szupervízió az üzleti vállalkozásokban | 238 |
A szupervízió néhány alkalmazása non profit területeken | |
Peter Berker: A szupervízió megtanulása | 244 |
Angela Gotthard-Lorenz: Az Ifjúsági Hivatalban dolgozó szociális munkások szupervíziója | 255 |
Wolfgang Hinte: Szupervízió - a szakmai hétköznapokban a szubjektivitás megnyilvánulása | 258 |
II. Kötet | |
Előszó: Louis van Kessel (Ford.: Vidor Éva) | 5 |
A szupervízió koncepcionális megközelítése | |
Sárvári György: Az európai és az angolszász szupervíziós gyakorlat néhány eltérése a szupervíziós folyamattanulásának tükrében | 15 |
Louis van Kessel, Dinie Haan: Holland szupervíziós koncepció: az alapvető jellegzetességek modellje | 33 |
Philip Rich: A klinikai szupervízió formája, funkciója és tartalma: egy integráns modell | 50 |
A tanulási folyamat a szupervízióban | |
Louis van Kessel, Dinie Haan: A szupervíziós tanulás tervezett modellje | 73 |
Dini Haan, Louis van Kessel: A tanulási hipotézis szerepe a szupervízión belüli tanulási folyamat facilitásában | 85 |
Carolyn Saari: Tanulási koncepciók a szupervízióban | 98 |
Nathalia Zimmerman, Leslie E. Collins, Jerome M. Bach: Születési sorban elfoglalt hely, kognitív stílus és kompetencia: a szupervízió rendszerszemléletű megközelítése | 108 |
A szupervíziós folyamat fázisai | |
Danielle Nisivoccia: A terepmunka oktatás kezdeti fázisának tanítási és tanulási feladatai | 120 |
Szerződéskötés | |
Janice E. Parsons, Douglas Durst: Tanulási szerződések: félreértések és helytelen alkalmazások | 132 |
A szupervízió és a pszichoterápia hasonlósága és különbözősége | |
Larry Laveman: A többszintes szupervíziós modell, a klinikai szupervízió és a pszichoterápia közötti kapcsolat | 142 |
Redmond Reams: Self-tárgy áttételek a szupervízióban | 153 |
Intervenciók a szupervízióban | |
Antony J. Williams: Akciós módszerek a szupervízióban | 165 |
A szupervízió mint a szakmai fejlődés formájának és stratégiájának része | |
Kendra J. Garrett, Angeline Barretta-Herman: A szupervíziótól a komplex szakmai fejlődés felé | 175 |
A szupervízió különböző formái | |
Erel Shalit: A tapasztalati szupervízió mint a pszichoterápia szabályszerű szupervíziójának kiegészítője | 185 |
John T. Schroll, Randy N. Walton: A szupervíziós szükségletek interakciója technikai és kontextuális tényezőkkel az élő szupervízió gyakorlatában | 200 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.