kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Vászon |
Oldalszám: | 512 oldal |
Sorozatcím: | Tanulmányok a neveléstudomány köréből |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-050-466-9 |
Előszó | 9 |
Bevezetés | 11 |
Torsten Husén: Az iskola korunk társadalmában | 25 |
Walter Schultze: A német együttes iskolai (Gesamtschule) modellek és a nemzetközi fejlődés | 43 |
A. Harry Passow: Nagyvárosi nevelés az 1970-es években | 72 |
John Raven-Ruth Handy: A 20. század negyedik negyedének megalapozó nevelése | 106 |
Arthur W. Foshay: Tanítási terv az emberré nevelő iskola számára | 129 |
Douglas A. Pidgeon: A nevelés és az intelligencia fogalma | 137 |
Gilbert de Landsheere: Az alkotó gondolkodást segítő pedagógia felé | 168 |
George Vaideanu: Elmélet és gyakorlati tanulmányok az értelmi nevelés köréből | 180 |
Wincenty Okon: A problémamegoldó tanítás elméletének vázlata | 212 |
Robert L. Throndike: Olvasás és gondolkodás | 247 |
Barak Rosenshine: A megismerést segítő pedagógusviselkedések | 263 |
Arieh Lewy: Hogyan érzékelhetők a tantervek? | 288 |
Bernard Rechter: Szelekció és orientáció a felsőoktatásra való tekintettel | 315 |
Francoise Bacher: Hogyan értékelik a tanárok tanulóikat? | 342 |
John B. Carroll: Az elsajátításhoz vezető tanulás és a mérés problémái | 356 |
Alan C. Purves: | |
Victoria Rippere: Az irodalmi művekről készülő dolgozatok elemeinek áttekintése | 377 |
Chancha Suvannathat és szerzőtársai: A falusi környezeti hatások és a gyermekek fejlődése Thaiföldön | 409 |
Perin H. Mehta: Usha - egy szabályosan fejlődő indiai gyermek viselkedésének elemzése | 434 |
Gerard J. Pollock: A Skót Pedagógiai Kutató Tanácsban kifejtett tevékenységemről | 461 |
Mahmoud Mansour: Az Iráni Pedagógiai Kutatóintézet tevékenysége | 476 |
T. Neville Postlenthwaite: Az International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) tevékenysége | 490 |