1.045.741

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanuljuk meg az Adobe Flash CS3 Professional használatát 24 óra alatt

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Kiskapu Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 541 oldal
Sorozatcím: Tanuljuk meg 24 óra alatt
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 19 cm
ISBN: 978-963-9637-36-8
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal és ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

24 egyórás lecke Csupán 24 vagy még kevesebb óra alatt képesek leszünk dinamikus animációkat létrehozni az Adobe Flash CS3 Professional segítségével.
Minden lecke közérthetően, lépésről lépésre halad, és az előző leckékre épül, ezáltal lehetővé teszi, hogy a kezdetektől sajátítsuk el a Flash alapjait.
A lépésről lépésre haladó gyakorlatok gondosan végigvezetnek bennünket a leggyakoribb feladatokon.
Az ismétlő kérdések és gyakorlatok, amelyek a fejezetek végén találhatók, segítenek ellenőrizni a tudásunkat.
A megjegyzések érdekes kiegészítő információkat tartalmaznak az adott témával kapcsolatban.
A tippek rövidebb módszerekre és megoldásokra világítanak rá.
A figyelmeztetések a lehetséges buktatókra hívják fel a figyelmet, és segítenek elkerülni a várható nehézségeket.

Tartalom

I. rész Grafikák összegyűjtése és animációjuk a Flash-ben
1. óra Alapok
Vágjunk bele! 4
Helyzetmeghatározás 6
A színpad 7
A Tools tábla 11
Az időszalag 13
A Properties tábla 14
A Könyvtár 20
Tájékozódás a Flash-ben 21
Aktív réteg 21
Aktív képkocka 21
Aktív jelenet vagy aktív szimbólum 22
Navigálás a felületen 24
Dokumentumtulajdonságok 26
Fájltípusok 28
Forrásfájlok (.fia) 28
Terjesztett fájlok (.swf) 28
Az .swf fájlt tartalmazó HTML fájlok 29
Összefoglalás 30
Kérdezz-felelek 31
Ismétlés 31
Válaszok 32
2. óra Eredeti műalkotások rajzolása és festése a Flash-ben
Rajzolás a színpadon 34
Eszközök 34
Megjelenítő- és módosítóeszközök 35
Alkotóeszközök 38
Objektumok kijelölése és transzformációja 54
Objektumrajzoló mód és egyesítő mód 55
Kijelölőeszközök 57
A cseppentő 61
Transzformáció - méretezés, elforgatás, burkolás és torzítás 63
Alakzatok összekapcsolása az Objektumokhoz illesztés lehetőséggel 67
Összefoglalás 70
Kérdezz-felelek 70
Ismétlés 71
Ismétlő kérdések 71
Válaszok 71
Gyakorlat 72
3. óra Grafikák betöltése
A vektorgrafika és a rasztergrafika összehasonlítása 74
Miért kerüljük a grafikák betöltését? 74
Vektorgrafikák betöltése 75
Betöltés fájlból 75
Bitképek (más néven rasztergrafikák) használata 81
Egyszerű rasztergrafikák betöltése 82
Bitképtulajdonságok beállítása 84
Rétegzett rasztergrafikák betöltése 89
Összefoglalás 92
Kérdezz-felelek 92
Ismétlés 94
Ismétlő kérdések 94
Válaszok 94
4. óra A Könyvtár hatékony használata
A Könyvtár fogalma 96
Szimbólumok létrehozása és alkalmazása 96
Mire jók a szimbólumok? 102
A Könyvtár használata 103
Helyzetmeghatározás 103
A Könyvtár kezelése nevek, rendezés és mappák alkalmazásával 105
A Könyvtár szimbólumainak használata 108
Szimbólumpéldányok elhelyezése a színpadon 108
Szimbólumpéldányok módosítása 109
Színstílusok alkalmazása 110
Példányok különböző viselkedése 114
Szimbólumpéldányok beágyazása más szimbólumokba 116
Összefoglalás 119
Kérdezz-felelek 119
Ismétlés 120
Ismétlő kérdések 120
Válaszok 120
5. óra A színek szabályozása
Színkeverés és szűrők alkalmazása 122
A színek szabályozása 127
Egyszínű és átmenetes színminták létrehozása 127
Színátmenetek alkalmazása és transzformációja 133
Példák a színkeverés és a szűrés gyakorlati alkalmazására 137
Összefoglalás 142
Kérdezz-felelek 143
Ismétlés 143
Ismétlő kérdések 144
Válaszok 144
6. óra Megjelenítési módszerek a gyakorlatban
Szövegmegjelenítés 146
Statikus szövegek használata 146
Betűtípusok beágyazása dinamikus szövegekhez 148
Példák a színkeverés és a szűrés gyakorlati alkalmazására 151
Összefoglalás 156
Kérdezz-felelek 156
Ismétlés 157
Ismétlő kérdések 157
Válaszok 158
II. rész Animáció a Flash-ben
7. óra Animáció
Az animáció elve 162
Az animáció elemei 162
Képkockák és képkockaszám 162
A képkockaszám és a képkockák száma 166
Különböző animációtípusok képkockaszáma 167
Kulcskockák és üres kulcskockák 167
Átmenetkészítés 172
Összefoglalás 173
Kérdezz-felelek 173
Ismétlés 174
Ismétlő kérdések 174
Válaszok 175
8. óra Hagyományos animáció
A nyers animációs eljárás 178
Az animáció előnézete a Test Movie paranccsal 180
Egyszerre egy kulcskocka szerkesztése 181
A Frame View beállítás megváltoztatása 181
A hártyák használata 181
A képkockáról képkockára animáció bővítése 186
Szünetek beépítése 186
Mozgás érzékeltetése 188
Összefoglalás 190
Kérdezz-felelek 190
Ismétlés 191
Ismétlő kérdések 191
Válaszok 191
Gyakorlatok 191
9. óra Animáció mozgásátmenet segítségével
Mozgásátmenetek létrehozása 194
A mozgásátmenet szabályai 195
Mozgásátmenet-készítési módszerek és trükkök 197
Mozgásátmenetek finomhangolása 202
Több kulcskocka használata 202
Az erősítés és a csillapítás alkalmazása 204
Egyéni erősítés és csillapítás 205
Forgatás mozgásátmenetekben 209
Összefoglalás 210
Kérdezz-felelek 210
Ismétlés 211
Ismétlő kérdések 211
Válaszok 212
Gyakorlatok 212
10. óra Átváltoztatás alakzatátmenet segítségével
Alakzatátmenet készítése 214
Az alakzatátmenet szabályai 215
Módszerek és tanácsok 215
Alakzatátmenetek csiszolása és finomhangolása 220
Alakzattippek használata 220
Alakzattippek 223
Összefoglalás 225
Kérdezz-felelek 226
Ismétlés 227
Ismétlő kérdések 227
Válaszok 227
Gyakorlat 228
11. óra Hangok alkalmazása az animációkban
Hangok betöltése 230
Támogatott hangformátumok 230
Hangok használata 233
Összehangolási beállítások 235
Hatásbeállítások 238
Ciklusbeállítások 240
A minőség és a fájlméret szabályozása 242
A digitális hang alapjai 243
Kiviteli beállítások 244
Trükkök a hatékonysághoz 248
Összefoglalás 249
Kérdezz-felelek 250
Ismétlés 251
Ismétlő kérdések 251
Válaszok 252
12. óra Rétegek használata az animációkban
A rétegek működése 254
A szerkesztést segítő rétegtulajdonságok 257
Rétegek kezelése 261
A rétegtulajdonságok alkalmazása grafikus hatásokban 261
Vezetőrétegek 261
Mozgásvezető rétegek 266
Maszkrétegek 269
Összefoglalás 274
Kérdezz-felelek 275
Ismétlés 276
Ismétlő kérdések 276
Válaszok 276
Gyakorlatok 277
13. óra Animációk beágyazása filmklip- és grafikaszimbólumokba
A filmklip szimbólumviselkedés 280
Beágyazott filmklipek létrehozása 280
A filmklipszimbólumok és a grafikaszimbólumok összehasonlítása 283
Mikor használjuk a filmklipeket? 286
A filmklipek finomságai 287
Címezhető filmklippéldányok 287
Összefoglalás 289
Kérdezz-felelek 289
Ismétlés 290
Ismétlő kérdések 290
Válaszok 291
Gyakorlatok 292
14. óra Különleges hatások létrehozása
Alakzathatások 294
Festés bitképekkel 294
Szöveg elemekre bontása 296
Szöveg alakzattá alakítása 297
Szűrők alkalmazása a különleges hatásokhoz 300
A mélység ábrázolása árnyékokkal 300
Bemozdítás 302
Maszkolási hatások 304
Összefoglalás 310
Kérdezz-felelek 311
Ismétlés 311
Ismétlő kérdések 311
Válaszok 312
Gyakorlat 312
III. rész Interaktivitás és videók
15. óra Alapszintű interaktivitás
Az ActionScript alapjai 316
Műveletek megadása paraméterekkel 319
Képkockaműveletek 323
Egyszerű gombok készítése 324
Események figyelése 328
Eseménykezelés 330
Tulajdonságok és tagfüggvények 332
Az ActionScript működés közben 334
Összefoglalás 338
Kérdezz-felelek 339
Ismétlés 339
Ismétlő kérdések 340
Válaszok 340
16. óra Bevezetés az összetevők világába
Mi az az összetevő? 342
A Button összetevő használata 346
A RadioButton összetevő használata 348
Az összetevők megjelenésének módosítása 351
Az összetevők bőrének kézi szerkesztése 352
Egyetlen összetevőpéldány stílusának beállítása 354
Egy összetevőtípus stílusának beállítása 354
Az összes összetevő stílusának beállítása 355
Összefoglalás 355
Kérdezz-felelek 355
Ismétlés 356
Ismétlő kérdések 357
Válaszok 357
17. óra Összetevők alkalmazása
Adatszolgáltatók használata 360
A List összetevő használata 363
A DataGrid összetevő használata 365
A ProgressBar összetevő alkalmazása 368
A Slider összetevő alkalmazása 370
Összefoglalás 372
Kérdezz-felelek 372
Ismétlés 374
Ismétlő kérdések 374
Válaszok 374
18. óra Videófájlok használata
Videók beágyazása és külső videók lejátszása 376
Mutatós videók készítése 377
Támogatott videóformátumok 378
A videók használata 384
Beágyazott videó lejátszása 384
Külső .flv videófájlok lejátszása 386
Különleges hatások 388
A minőség és a fájlméret optimalizálása 393
Külső videószerkesztők használata 394
Összefoglalás 395
Kérdezz-felelek 395
Ismétlés 396
IV. rész Közzététel a Weben
19. óra Kapcsolat a Világhálóval
Egyszerű közzététel 402
Egyszerű hiperhivatkozások 406
Stíluslapok használata 411
Mire képes még a Flash a Világhálón? 413
Ablakok címzése 1 414
Elektronikus levél küldése: a mailto: utasítás 415
A Flash használata egy nagyobb webhelyen belül 415
Előugró ablakok 416
Fájlok feltöltése webkiszolgálóra 419
Összefoglalás 420
Kérdezz-felelek 421
Ismétlés 422
Ismétlő kérdések 422
Válaszok 423
20. óra Moduláris webhelyek tervezése
Filmek és képek betöltése 426
Hogyan határozzuk meg, hogy mikor ért véget egy film betöltése? 429
Külső hangfájlok lejátszása 432
Külső szöveg betöltése 433
Összefoglalás 436
Kérdezz-felelek 436
Ismétlés 437
Ismétlő kérdések 437
Válaszok 437
Gyakorlat 438
21. óra A fájlméret csökkentése
A fájlméret kérdése 440
A letöltéshez szükséges idő kiszámítása 440
Mi a kicsi? Mi a nagy? 441
Hangok és bitképek 445
A Bandwidth Profiler használata 449
A letöltési élmény javítása 459
Összefoglalás 460
Kérdezz-felelek 460
Ismétlés 461
Ismétlő kérdések 461
Válaszok 462
22. óra A lejátszás optimalizálása
A teljesítmény mérése 464
A teljesítményre gyakorolt hatás 465
Legyünk kreatívak! 465
Kerüljük a különleges hatások felesleges alkalmazását! 465
Kerüljük a hangok áramló lejátszását! 466
Problémás grafikák 467
Összefoglalás 470
Kérdezz-felelek 470
Ismétlés 470
Ismétlő kérdések 471
Válaszok 471
23. óra Haladó animációs eljárások
Az eredmény számít, nem a módszer 474
Egyszerű módszerek - mértékkel 474
A felhasználó megtévesztésének módozatai 475
Hagyományos eljárások alkalmazása 477
Mozgási elmosódás alkalmazása 477
Előrejelzés 479
Utórezgés 481
Mélység érzékeltetése 483
A nézőpont szabályozása 488
Már az elején tartsuk szem előtt a végét! 490
Összefoglalás 491
Kérdezz-felelek 491
Ismétlés 492
Ismétlő kérdések 492
Válaszok 492
Gyakorlat 493
24. óra Az alkotás közzététele
A közzététel módja 495
A Flash lejátszó meglétének ellenőrzése 499
Közzétételi sablonok használata 502
Metaadatok hozzáadása a Flash filmekhez 504
Hogyan dönthetjük el, hogy milyen formátumban tegyük közzé
az anyagainkat? 506
Flash (.swf) fájlok közzététele 506
HTML fájlok közzététele 508
GIF, JPG és PNG fájlok közzététele 509
Mentés más médiaformátumokban 514
AVI fájlok közzététele 515
Képsorozatok közzététele 515
Összefoglalás 516
Kérdezz-felelek 517
Ismétlés 517
Ismétlő kérdések 518
Válaszok 518
Gyakorlat 518
Szótár 519
Tárgymutató 527

Phillip Kerman

Phillip Kerman műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Phillip Kerman könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanuljuk meg az Adobe Flash CS3 Professional használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg az Adobe Flash CS3 Professional használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg az Adobe Flash CS3 Professional használatát 24 óra alatt

Szép állapotú példány.

Állapot:
5.480 ,-Ft
44 pont kapható
Kosárba