1.045.741

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt

Ha tényleg csak a válaszokra kíváncsi/24 egyszerű, egyórás lecke

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Kiskapu Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 564 oldal
Sorozatcím: Tanuljuk meg 24 óra alatt
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 19 cm
ISBN: 963-9301-84-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Grafikák összegyűjtése és animációjuk a Flash-ben
Alapok3
Vágjunk bele!4
Helyzetmeghatározás6
A színpad7
A Tools tábla11
Az időszalag12
A Properties tábla14
A Könyvtár19
Tájékozódás a Flash-ben20
Aktuális réteg20
Aktuális képkocka21
Aktuális jelenet vagy aktuális szimbólum22
Navigálás a felületen23
Dokumentumtulajdonságok24
Fájltípusok25
Forrásfájlok (.fla)25
Terjesztett fájlok (.swf)26
Az .swf fájl tartalmazó HTML fájlok27
Összefoglalás28
Kérdés - felelet28
Tudáspróba29
Eredeti műalkotások rajzolása és festése a Flash-ben 31
Rajzolás a színpadon32
Eszközök32
Megjelenítő- és módosítóeszközök33
Alkotóeszközök36
Objektumok kijelölése és transzformációja50
Kijelölőeszközök50
A cseppentő54
Transzformáció - méretezés, elforgatás, burkolás és torzítás55
Alakzatok simítása és kiegyenesítése59
Alakzatok összekapcsolása az Objektumokhoz illesztés lehetőséggel60
Összefoglalás63
Kérdés - felelet63
Tudáspróba64
Grafikák betöltése67
A vektorgrafika és a rasztergrafika összehasonlítása68
Miért kerüljük a grafikák betöltését?68
Vektorgrafikák betöltése69
Betöltés fájlból69
FreeHand és Illustrator fájlok betöltés70
A képminőség megőrzés73
Válogatás a Flash és más programok között74
Bitképek (más néven rasztergrgrafikák) használata75
Rasztergrafikák betöltése76
Bitképtulajdonságok beállítása78
Bitképsorozatok85
Összefoglalás87
Kérdés - felelet87
Tudáspróba88
Alkalmazott haladó rajzeljárások91
Színek és színátmenetek92
Egyszínű és átmenetes színválasztók létrehozása92
Színátmenetek alkalmazása és transzformációja98
Bitkép alkalmazása kitöltésként101
Szöveghatások101
A Tools tábla testreszabása102
Objektumok elkülönítése102
Ami látható, az kijelölhető103
Szintek használata103
Objektumok csoportosítása105
A csoportosítás hatásai106
Csoportok szerkesztése107
Összefoglalás110
Kérdés - felelet110
Tudáspróba111
A Könyvtár hatékony használata113
A Könyvtár fogalma114
Szimbólumok létrehozása és alkalmazása114
Mire jók a szimbólumok?120
A Könyvtár használata121
Helyzetmeghatározás121
A Könyvtár kezelése nevek, rendezés és mappák alkalmazásával122
A Könyvtár szimbólumainak használata125
Szimbólumpéldányok elhelyezése a színpadon125
Szimbólumpéldányok módosítása125
Színstílusok alkalmazása127
Példányok különböző viselkedése131
Szimbólumpéldányok használata szimbólumokban132
Összefoglalás136
Kérdés - felelet137
Tudáspróba138
Animáció a Flash-ben
Animáció141
Az animáció elve142
Az animáció összetevői142
Képkockák és képkockaszám142
A képkockaszám és a képkockák száma145
Különböző animációtípusok képkockaszáma146
Kulcskockák és üres kulcskockák147
Átmenetkészítés151
Összefoglalás152
Kérdés - felelet152
Tudáspróba153
Hagyományos animáció155
A nyers animációs eljárás156
Az animáció előnézete a Test Movie paranccsal158
Egyszerre egy kulcskocka szerkesztése158
A Frame View beállítás megváltoztatása159
A hártyák használata160
A képkockáról képkockára animáció bővítése164
Szünetek beépítése164
Mozgás érzékeltetése165
Pislákoló hatás166
Összefoglalás168
Kérdés - felelet169
Tudáspróba169
Animáció mozgásmenet segítségével171
Mozgásátmenetek létrehozása172
A mozgásátmenet szabályai173
Mozgásátmenet-készítési módszerek és trükkök175
Mozgásmenetek finomhangolása179
Több kulcskocka használata179
Az erősítés és a csillapítás alkalmazása181
Forgatás mozgásátmenetekben183
Összefoglalás184
Kérdés - felelet185
Tudáspróba186
Átváltoztatás alakzatátmenet segítségével189
Alakzatátmenet készítése190
Az alakzatátmenet szabályai191
Módszerek és tanácsok191
Alakzatátmenetek csiszolása és finomhangolása195
Alakzattippek használata196
Miért kerüljük az alakzatátmenetek használatát?201
Összefoglalás201
Kérdés - felelet202
Tudáspróba203
Időszalaghatások és parancsok használata205
Az időszalaghatások206
Az időszalaghatások használata206
Időszalaghatások módosítása és szerkesztése209
Parancsok213
A parancsok működése213
Összefoglalás220
Kérdés - felelet221
Tudáspróba221
Hangok alkalmazása az animációkban223
Hangok betöltése224
Támogatott hangformátumok224
Hangok használata227
Összehangolási beállítások229
Hatásbeállítások232
Ciklusbeállítások234
A minőség és a fájlméret szabályozása236
A digitális hang alapjai237
Kiviteli beállítások238
Trükkök a hatékonysághoz242
Összefoglalás243
Kérdés - felelet244
Tudáspróba245
Rétegek használata az animációkban247
A rétegek működése248
A rétegek valódi célja248
A szerkesztést segítő rétegtulajdonságok251
Rétegek kezelése254
A rétegtulajdonságok alkalmazása grafikus hatásokban255
Vezetőrétegek255
Mozgásvezető rétegek259
Maszkrétegek262
Összefoglalás266
Kérdés - felelet266
Tudáspróba267
Animáció filmképek és grafikaszimbólumok segítségével269
Filmklipszimbólum viselkedés270
Filmklipek létrehozása270
A filmklipszimbólumok és a grafikaszimbólumok összehasonlítása272
Mikor használjuk a filmklipet?275
A filmklipek finomságai276
Címezhető filmklippéldányok277
Fájlméret-megtakarítás278
A letöltési sorrendre gyakorolt hatás279
Összefoglalás279
Kérdés - felelet280
Tudáspróba280
Interaktivitás hozzáadása és haladó animáció
Készítsünk gombokat, amelyekre a felhasználó kattinthat285
Egy gomb elkészítése286
A gomb találati felületének megadása289
A gomb méretének csökkentése a fájlban291
Összetett gombok293
Animált gombok293
A gombok nyomkövetési módjai296
Hangos gombok297
Láthatatlan gombok299
Összefoglalás301
Kérdés - felelet302
Tudáspróba302
Elágazások létrehozása a filmekben ActionScript és viselkedések használatával305
Az ActionScript használata306
Műveletek megadása paraméterekkel309
Képkockaműveletek313
Gombműveletek313
Filmklipműveletek317
A viselkedések használata320
A getURL művelet használata321
Filmklipek címzése323
A műveletek hatékonyabb használatának trükkjei327
Összefoglalás328
Kérdés - felelet328
Tudáspróba329
Interaktivitás felsőfokon az ActionScript használatával331
"Fogd és vidd" interakciók készítése332
A húzás vezérlése333
Programozás a Flash-ben339
Változók339
Tulajdonságok345
Összefoglalás350
Kérdés - felelet350
Tudáspróba351
Az összetevők használata353
Mi az az összetevő?354
A RadioButton összetevő használata360
Az összetevők stílusának módosítása363
Egyetlen összetevőpéldány stílusának beállítása364
Egy összetevőpéldány beállítása364
Az összes összetevő stílusának beállítása365
A témák használata365
Összefoglalás365
Kérdés - felelet366
Tudáspróba366
Videofájlok használata369
Videók betöltése370
Mutatós videók készítése370
Támogatott videoformátumok371
A videók használat375
A videók optimalizálása379
Tömörítési beállítások és profilok380
Egyéb videobeállítások385
Kapcsolat nélküli előkészítés385
Külső videoszerkesztő programok használata386
Összefoglalás388
Kérdés - felelet389
Tudáspróba389
Közzététel a Weben
Kapcsolat a Világhálóval393
Egyszerű közzététel394
Egyszerű hiperhivatkozások398
Stílusalapok használata401
Mire képes még a Flash a Világhálón?403
Ablakok címzése403
Elektronikus levél küldése a mailto: utasítás404
A Flash használata nagyobb webhelyen belül405
Előugró ablakok405
Flash filmek beépítése egy HTML oldalba408
Flash filmek beépítése táblázatokba és keretekbe410
Fájlok feltöltése webkiszolgálóra413
Összefoglalás414
Kérdés - felelet415
Tudáspróba416
Elemes szerkezetű webhelyek tervezése419
Filmek és JPG fájlok betöltése420
Szintek és klipek címzése422
Mikor ér véget egy film betöltése, és hogyan törölhetjük a memóriából?423
Megosztott könyvtárelemek426
Könyvtárelemek megosztása futásidőben427
Külső hangfájlok lejátszása432
Összefoglaló433
Kérdés - felelet433
Tudáspróba434
A Flash webhely optimalizálása437
A fájlméret kérdése438
A letöltéshez szükséges idő kiszámítása438
Mi a kicsi? Mi a nagy?439
Hangok és rasztergrafikák443
A Bandwidth Profiler használata447
A teljesítményre mért csapások456
Kerüljük a különleges hatások felesleges alkalmazását457
Kerüljük a hangok folytonos lejátszását458
Problémás grafikák458
Összefoglalás460
Kérdés - felelet461
Tudáspróba462
Haladó animációs eljárások463
Az eredmény számít, nem a módszer464
Egyszerű módszerek - méretekkel464
A felhasználó megtévesztésének módozatai465
Hagyományos eljárások alkalmazása467
Előrejelzés467
Utórezgés469
Mélység érzékeltetése471
A nézőpont szabályozása476
Már az elején tartsuk szem előtt a végét!478
Összefoglalás479
Kérdés - felelet479
Tudáspróba480
Nagy projektek és csoportmunka481
Gyártási módszerek482
A feladatkörök meghatározása482
A rendszer ellenőrzése és teljes ágú felülvizsgálat végzése482
A kód és az adatok szétválasztása483
Termelékenységnövelő módszerek alkalmazása486
Megosztott könyvtárelemek használata486
Összetevők használata489
Dokumentáció és elnevezési szabályok493
Összefoglalás495
Kérdés - felelet495
Tudáspróba496
Az alkotás közzététele499
A közzététel módja500
Nevesített horgonykockák használata505
Hogyan dönthetjük el, milyen formátumban tegyük közzé anyagainkat?507
Flash (.swf) fájlok közzététele507
HTML fájlok közzététele509
GIF, JPG és PNG fájlok közzététele510
Mentés más médiaformátumban516
AVI fájlok közzététele516
Képsorozatok közzététele517
Összefoglalás517
Kérdés - felelet518
Tudáspróba518
Függelékek
A kijelölés, az objektumokhoz illesztés és a vászonszint alkalmazásával létrehozható alakzatok523
Források539
Macromedia Flash MX 2004 billentyűparancsok543
Szószedet547
Tárgymutató553

Phillip Kerman

Phillip Kerman műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Phillip Kerman könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt

A lapélek kissé elszíneződtek. A könyvben bejegyzések találhatók.

Állapot: Közepes
2.890 Ft
1.150 ,-Ft 60
17 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt

A lapélek kissé foltosak.

Állapot:
2.890 Ft
1.440 ,-Ft 50
22 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt Tanuljuk meg a Macromedia Flash MX 2004 használatát 24 óra alatt
Állapot:
2.890 ,-Ft
43 pont kapható
Kosárba