Fülszöveg
—1. , I,—r—n—,, u ' ; —i-uw'. i ¦ ilaevi
„A hagyományos tanulással, mintha egész életemben fél lábon álltam volna. Ott volt a másik is, csak eddig nem tettem le. Nem arról van szó, hogy most átállok a másikra Egyrészt így megint csak egy lábamon állnék, másrészt egy olyan lábon, amit eddig nem használtam. Hanem megmaradok azon, amin eddig álltam, csak éppen leteszem mellé a másikat. így új egyensúlyi állapot alakul ki."
Gyúró Éva a teljes elmés tanulásról
RENDHAGYÓ KÖNYV A HATÉKONY ISMERETSZERZÉSRŐL ÉS A SPIRITUÁLIS TANULÁSRÓL
Egy izgalmas életút tapasztalatait ismerhetjük meg ebből a könyvből. Maxim elkötelezett pedagógusként, amikor megismerte az agykontrollban összefoglalt lehetőségeket, jelentkezett gyermekoktatónak, hogy a gyerekeknek is továbbadhassa az új ismereteket. Saját tapasztalatai, majd gyermekoktatói gyakorlata, a gyerekek tanulási problémáinak mélyebb megismerése egy hosszú úton indította el. Egyre több tapasztalatot szerzett arról, hogy a tanulás mennyivel...
Tovább
Fülszöveg
—1. , I,—r—n—,, u ' ; —i-uw'. i ¦ ilaevi
„A hagyományos tanulással, mintha egész életemben fél lábon álltam volna. Ott volt a másik is, csak eddig nem tettem le. Nem arról van szó, hogy most átállok a másikra Egyrészt így megint csak egy lábamon állnék, másrészt egy olyan lábon, amit eddig nem használtam. Hanem megmaradok azon, amin eddig álltam, csak éppen leteszem mellé a másikat. így új egyensúlyi állapot alakul ki."
Gyúró Éva a teljes elmés tanulásról
RENDHAGYÓ KÖNYV A HATÉKONY ISMERETSZERZÉSRŐL ÉS A SPIRITUÁLIS TANULÁSRÓL
Egy izgalmas életút tapasztalatait ismerhetjük meg ebből a könyvből. Maxim elkötelezett pedagógusként, amikor megismerte az agykontrollban összefoglalt lehetőségeket, jelentkezett gyermekoktatónak, hogy a gyerekeknek is továbbadhassa az új ismereteket. Saját tapasztalatai, majd gyermekoktatói gyakorlata, a gyerekek tanulási problémáinak mélyebb megismerése egy hosszú úton indította el. Egyre több tapasztalatot szerzett arról, hogy a tanulás mennyivel több, mint a lexikális ismeretek mechanikus megjegyzése. A fejlődéslélektan, az elme működésének törvényei, a személyiségfejlesztés különböző módszereinek területéről összegyűjtött ismeretekkel mutatja meg, hogy a tanulásban az egész emberi személyiség nyilvánul meg.
Munkájából nem csak elméleti, hanem gyakorlati tapasztalatot is szerezhet az olvasó, ha elvégzi a könyvben leírt egyszerű, mégis nagyon meggyőző feladatokat. Emellett hallgatói beszámolókat is olvashatunk arról, hogy gyerekek és felnőttek egyéni céljaik elérésében, milyen konkrét helyzetekben alkalmazták sikeresen az új módszereket.
Szívesen ajánlom ezt a könyvet szülőknek és pedagógusoknak, hogy a gyerekek fejlődésében jobban tudjanak segíteni, és azoknak a felnőtteknek, akiknek az életében fontossá válik a hatékony tanulás.
dr. Kígyós Éva klinikai szakpszichológus és agykontrolloktató
Ha ma járnék az orvosi egyetemre, azonnal rávetném magam erre a könyvrg. Maxim barátom ugyanis hatalmas mennyiségű tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony tanulást illetően (is). Ennek gyümölcse ez a remekmű. Javaslom hát: szakítsd le!
dr. Dámján László agykontrolloktató
Vissza