1.056.329

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanulási készség tréning serdülők számára

Szerző
Szerkesztő
Lektor
,
Kiadó:
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 86 oldal
Sorozatcím: Iskolapszichológia
Kötetszám: 14
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 700 példányban.
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A tanulók önálló tanulásának eredményessége szorosan összefügg a tanulási folyamat során alkalmazott eljárásokkal, az előnyben részesített stratégiákkal. A tanulási stratégiák a tanulók mindennapi... Tovább

Előszó

A tanulók önálló tanulásának eredményessége szorosan összefügg a tanulási folyamat során alkalmazott eljárásokkal, az előnyben részesített stratégiákkal. A tanulási stratégiák a tanulók mindennapi tevékenységének részét képezik. Az elmúlt 10-15 évben intenzíven megindultak ezen a területen a nemzetközi kutatások. Az itt közreadott tanulmányok a tanulási stratégiák felmérésével és fejlesztési lehetőségeivel foglalkoznak. Mindegyik tanulmány anyaga a két éve folyó iskolapszichológiai munka gyakorlata során keletkezett. Az iskolapszichológus egyik alapvető feladata lehet a tanulási készségek fejlesztése.
Az első két tanulmányban az iskolapszichológusok maguk végeznek fejlesztést úgy, hogy sajátos egységgé szervezik a különböző stratégiákat, s több ülésben, kiscsoport keretében foglalkoznak átadásukkal, elsajátításukkal. Mindkét eljárás kidolgozásában érvényesül az egyéni stílus, valamint az, hogy az iskola igényeit a szerzők igyekeznek figyelembe venni. Az első tanulmány szerzője felső tagozatos általános iskolásokkal foglalkozik, és a kognitív fejlesztés gazdag lehetőségeit alkalmazza. A második tanulmány szerzője a gimnazisták csoportjában a kognitív fejlesztést közvetlenül összekapcsolja a személyiségfejlesztéssel. Mindkét szerző foglalkozik a fejlesztés alapproblémáival és a továbblépés lehetőségeivel. A harmadik tanulmányban azt érzékeljük, hogy a tantárgyak kedveltsége - elutasítása kialakít valamilyen alapvető viszonyt egy ismeretcsoport iránt, s a tanulási készségek alakítását ezek figyelembe vételével ajánlatos megvalósítani. A negyedik tanulmány tanítási óra részeként megvalósított stratégiafejlesztésről számol be, ahol az iskolapszichológus és a pedagógus a konzultatív partner szerepét töltötte be. Vissza

Tartalom

Bevezető 5
Fürcht László: Egy tanulási stratégia fejlesztő eljárás kezdeti tapasztalatai 7
Hegyiné Ferch Gabriella: Gimnázium I. osztályában végzett tanulási tréning-csoport tanulságai 31
Martonné Tamás Márta: Tanulási szokások felmérése
felső tagozatban 53
Szitó Imre: Tanulási készség fejlesztés tanítási
órán 69
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Tanulási készség tréning serdülők számára

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
3.860 Ft
3.080 ,-Ft 20
25 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Tanulási készség tréning serdülők számára Tanulási készség tréning serdülők számára Tanulási készség tréning serdülők számára

A borító foltos, tulajdonosi bejegyzés található rajta.

Állapot:
3.860 ,-Ft
31 pont kapható
Kosárba