A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tantárgyi koncentráció a magyar irodalom és a történelem tanításában 1966/67.

Magyar és történelem - Középiskola

Szerkesztő
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 27 oldal
Sorozatcím: A fővárosi szakfelügyelők tapasztalataiból
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A koncentráció a pedagógia elméletében és gyakorlatában újra és újra felbukkanó probléma, hiszen a művelődési anyag szélesedése és gyarapodása, az egyes szaktárgyak megjelenése arra késztette a... Tovább

Előszó

A koncentráció a pedagógia elméletében és gyakorlatában újra és újra felbukkanó probléma, hiszen a művelődési anyag szélesedése és gyarapodása, az egyes szaktárgyak megjelenése arra késztette a nevelés művelőit, hogy valamilyen egységbe, teljes képbe igyekezzenek állítani az ismereteket. Nem véletlen tehát, hogy olyan történelmi szakaszokban, amelyekben a gazdasági, technikai változások, a társadalmi fejlődés és a tudományos ismeretek elmélyülésének eredményeképp a műveltségi szint is változott, a koncentráció a pedagógia fontos kérdésévé vált. A célkitűzés, a módszer természetesen koronként más és más volt, s nem egyszer pedagógiai alapelvként is jelentkezett a koncentráció egyoldalú szemlélete. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem