kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Orosz | |
Dr. Horgosi Ödön: Az orosz szakkollégium és tantárgypedagógia időszerü problémái a tanitóképzésben | 9 |
Dr. Deák Miklós: Az óvodai orosz nyelvoktatás lehetőségei és módszerei | 20 |
Dr. Gajdics Sándor: Orosz nyelv-tanitási tantárgypedagógiai kisérlet a Debreceni Tanitóképző Főiskola Gyakorló Általános Iskolájában | 29 |
Dr. Balogh Sándorné: Orosz nyelvü tankönyvi kisérlet a 4. osztályban | 39 |
Molnár Béláné: Orosz nyelvi tankönyvkisérlet a 4. osztályban | 44 |
Szentjóbi Szabó Tiborné: A szókincstanitás a 4. osztályos kisérleti Soltész-Vihar tankönyv alapján | 54 |
Rozner Katalin: Orosz nyelvkönyv (4. osztály) elemzése | 63 |
Éva Erzsébet: A kreativ gondolkodás fejlesztésének lehetőségei az alsó tagozatos orosz nyelvoktatás folyamatában | 72 |
Géczi Ferencné: Az élmény szerepe az alsó tagozatos nyelvoktatásban | 78 |
Módis Árpádné: Élet- és játékszituációk az orosz nyelv komplex tanitásának folyamatában | 86 |
Számely Béláné: | |
Hegedüs Józsefné: A nyelvi játékok szerepe és helye az alsó tagozati orosz nyelvtanitásban | 95 |
Bernát Béláné: A versek, mondókák és dalok tanitásának szerepe az általános iskolai orosz oktatásban | 102 |
Dr. Hajzer Lajos: Kisérleti tankönyveink grammatika anyaga kiválasztásának néhány elvi és metodológiai kérdéseiről | 113 |
Matematika | |
Dr. Szendrei János: A magnóvezérléses matematikaórák tapasztalatairól | 124 |
Nótin Lajos: A magnóvezérléses matematikatanitás néhány elvi és gyakorlati kérdése | 132 |
Kovácsné Győri Ida: Az első osztályos matematika tananyag szerkezeti elemzése | 141 |
Dr. Klujber Lászlóné: Matematikai logika az alsó tagozat 1-4. osztályában | 159 |
Kopasz Éva: Egy sikgeometriai probléma az alsó tagozat 1. és 2. osztályában | 171 |
Cervenakné Neményi Eszter: Geometria az általános iskola alsó tagozatán | 177 |
Kovács Zoltán: Matematikai jellegü táblás játékok az órán kivüli oktatásban | 180 |
Környezetismeret | |
Dr. Pálffy Györgyné: A természetismeret tantervelőkészitő, tantárgypedagógiai kutatás 10 éves tapasztalatairól | 183 |
Dr. Bánhalmi József: A nyiregyházi kutatócsoport eredményei és további célkitüzései a természetismeret kisérletében | 199 |
Dr. Simon Istvánné: A 2. osztályos természetismeret tanitási tapasztalatai | 206 |
Vasváry Zoltán: A 3. osztályos természetismereti tárgy tanitási tapasztalatai | 216 |
Szabó Gézáné: A 3. osztályos természetismeret cimü tárgy tanitása során szerzett tapasztalataim | 236 |
Vasváry Zoltánné: A 4. osztályos természetismereti tárgy tanitási tapasztalatai (korreferátum) | 244 |
Szombathy Miklós. A 4. osztályos természetismeret kisérletről | 252 |
Illés Andrásné: Tanitási tapasztalatok az első osztályban a természetismereti tárgy személyiségfejlesztésével | 259 |
Madácsi Mária: A tanulók személyiségfejlesztésének lehetőségei és módjai a természetismeret kisérleti tantárgyban | 265 |
Dr. Laki Ferenc: Okság, célszerüség kérdései a környezetismeret cimü tantárgy anyagában | 271 |
Dudás Jánosné: Az óvodai környezetismeret oktatás tervezési és tananyagelemzési problémái | 281 |
Csonkáné Liszka Ágnes: A 4. osztályos történelmi olvasmányok tanitásának néhány tapasztalatáról | 292 |
Dr. Lang Miklósné: Az iskolatelevizió adásainak felhasználása a környezetismeret tanitásában, tanulásában | 297 |
Dr. Révész Béla: A környezetismeret mint a természettudományi ismereteknek integrált oktatása | 305 |
Dr. Hadnagy János: Az uj környezetismereti tanterv (1-5. osztály) nevelő-oktató munkára való felkészités tantárgypedagógiai koncepciója | 312 |
Dr. H. Böhm: A szocialista tanárjelöltek elméleti és gyakorlati képzésének egységéről | 318 |
Dr. G. Meyendorf: A tankönyv szerepe a tanitásban | 321 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.