1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tankönyvdialógusok

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 123 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-682-608-6
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával. További szerzők a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Magyar sajátosság, szinte már pedagógiai hagyomány, hogy nálunk az iskolai tanítás-tanulás nagyon erősen tankönyvvezérelt. Külföldi kollégáikhoz képest a magyar pedagógusok nem csupán jóval nagyobb számban és arányban alkalmaznak (vásároltatnak meg) tankönyveket, munkafüzeteket, hanem azok tartalmaihoz is hűségesebben (merevebben) ragaszkodnak. Ebből adódóan a tankönyvek meghatározó szerepet játszanak a tanítás-tanulás rendszerszintű és egyéni sikereiben, illetve kudarcaiban. Éppen ezért a 2008-ban induló - igen jelentős európai uniós pályázati pénzekkel támogatott - közoktatás-fejlesztési folyamatból nem hagyható ki a tankönyvek színvonalának javítása és a nemzeti fejlesztési célok szolgálatába való állítása.
Hogyan gyorsíthatnák fel a tankönyvek az új pedagógiai paradigmák (tanulás-központúság, kompetenciaalapúság, egyéniesített oktatás) elterjedését, a diákok korszerűbb, relevánsabb, alkalmazóképesebb tudással való felvértezését? A kérdésre három műhelykonferencián különböző... Tovább

Fülszöveg


Magyar sajátosság, szinte már pedagógiai hagyomány, hogy nálunk az iskolai tanítás-tanulás nagyon erősen tankönyvvezérelt. Külföldi kollégáikhoz képest a magyar pedagógusok nem csupán jóval nagyobb számban és arányban alkalmaznak (vásároltatnak meg) tankönyveket, munkafüzeteket, hanem azok tartalmaihoz is hűségesebben (merevebben) ragaszkodnak. Ebből adódóan a tankönyvek meghatározó szerepet játszanak a tanítás-tanulás rendszerszintű és egyéni sikereiben, illetve kudarcaiban. Éppen ezért a 2008-ban induló - igen jelentős európai uniós pályázati pénzekkel támogatott - közoktatás-fejlesztési folyamatból nem hagyható ki a tankönyvek színvonalának javítása és a nemzeti fejlesztési célok szolgálatába való állítása.
Hogyan gyorsíthatnák fel a tankönyvek az új pedagógiai paradigmák (tanulás-központúság, kompetenciaalapúság, egyéniesített oktatás) elterjedését, a diákok korszerűbb, relevánsabb, alkalmazóképesebb tudással való felvértezését? A kérdésre három műhelykonferencián különböző tudományágak, szakterületek, fejlesztőműhelyek szakértői, a tankönyvek minőségbiztosításában érintett bizottságok tagjai, s nem utolsósorban a tankönyvkiadók képviselői keresték a választ. Kötetünkben a vitaindító előadásokat adjuk közre. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem