Fülszöveg
Robert Fisher a londoni tanulási és gondolkodási készségek fejlesztésére
létesített intézet (Centre for Thinking Skills) igazgatója, a West London
Institute, College of Brunel University tanára. Minden korosztályt tanított már Angliában, külföldön, és dolgozott iskolaigazgatóként is. Húsz
könyve jelent meg, amelyek a gondolkodás és a tanulás elméletével és
módszertanával foglalkoznak.
A Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni játékokkal annak a fejlesztőprogramnak a része, amely a gondolkodás és tanulás módszereire tanítja
a gyerekeket.
120 könnyen elsajátítható, élvezetes játék hétéves kortól, melyek
ösztönzik a gondolkodást,
használati utasítás ahhoz, hogy a játékokkal valóban a gyerekek
gondolkodási és tanulási képességeit fejlesszük,
ötletek a játékokkal megszerezhető tapasztalatok feldolgozásához, megbeszéléséhez.
Robert Fisher Magyarországon megjelent kötetei:
Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni?
Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?
Tanítsuk gyermekeinket...
Tovább
Fülszöveg
Robert Fisher a londoni tanulási és gondolkodási készségek fejlesztésére
létesített intézet (Centre for Thinking Skills) igazgatója, a West London
Institute, College of Brunel University tanára. Minden korosztályt tanított már Angliában, külföldön, és dolgozott iskolaigazgatóként is. Húsz
könyve jelent meg, amelyek a gondolkodás és a tanulás elméletével és
módszertanával foglalkoznak.
A Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni játékokkal annak a fejlesztőprogramnak a része, amely a gondolkodás és tanulás módszereire tanítja
a gyerekeket.
120 könnyen elsajátítható, élvezetes játék hétéves kortól, melyek
ösztönzik a gondolkodást,
használati utasítás ahhoz, hogy a játékokkal valóban a gyerekek
gondolkodási és tanulási képességeit fejlesszük,
ötletek a játékokkal megszerezhető tapasztalatok feldolgozásához, megbeszéléséhez.
Robert Fisher Magyarországon megjelent kötetei:
Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni?
Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?
Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni történetekkel
Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni erkölcsről és erényekről
Vissza