kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 329 oldal |
| Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai tanulmányok |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | |
| Kiterjedési folyamat és didaktikai újítások | 3 |
| Bevezetés | 5 |
| Irodalom | 29 |
| A kiterjedés korszaka | 33 |
| Irodalom | 56 |
| Válságban az oktatás? | 59 |
| Irodalom | 88 |
| Az új ismeretközvetítő eszközök szerepe | 95 |
| Az új tanulási eszközök | 97 |
| A televízió | 99 |
| A nyelvi laboratórium | 101 |
| Egyéb audivizuális segédeszközök | 103 |
| A visszacsatolás (feddback) eszközei | 106 |
| Az ismeretszolgáltató berendezések | 109 |
| Az 1970-es évek új segédeszközei | 112 |
| A számitógép mint tanulási segédeszköz | 116 |
| A programozott oktatás | 120 |
| Kérdések a program alkalmazására vonatkozó döntésekhez | 123 |
| Irodalom | 125 |
| Az ismeretközvetítő eszközök használata | 135 |
| Irodalom | 175 |
| Az ismeretközvetítő eszközök elmélete | 179 |
| Irodalom | 195 |
| Az oktatás és tanulás rendszeres megközelítési módjai | 199 |
| Az oktatási célok tisztázása | 201 |
| Irodalom | 230 |
| Az értékelés szerepe | 235 |
| Irodalom | 248 |
| Az oktatási módszerek | 251 |
| A csoport összetétele | 253 |
| A csoport tagjainak jellemzői | 255 |
| A csoporttagok közötti kölcsönhatások | 256 |
| A rendelkezésre álló ismerethordozók | 259 |
| Az ismerethordozók alkalmazási formái az oktatásban | 261 |
| Az időtényezők | 263 |
| Kutatási eredmények | 264 |
| Az oktatási módszer mint az önálló tanulás előmozdítója | 269 |
| Az oktatási módszerek és az ismerethordozók kiválasztása | 270 |
| Irodalom | 275 |
| Az oktatási technológia kutatása | 283 |
| Összehasonlító hatékonyság-kutatás | 287 |
| Az összehasonlító hatékonyságkutatás kritikája | 290 |
| Alapkutatások | 299 |
| Az alapkutatások kritikája | 312 |
| Folyamatkutatások | 313 |
| A kivánatos kutatási irányok | 314 |
| Irodalom | 316 |