kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 329 oldal |
Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai tanulmányok |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Kiterjedési folyamat és didaktikai újítások | 3 |
Bevezetés | 5 |
Irodalom | 29 |
A kiterjedés korszaka | 33 |
Irodalom | 56 |
Válságban az oktatás? | 59 |
Irodalom | 88 |
Az új ismeretközvetítő eszközök szerepe | 95 |
Az új tanulási eszközök | 97 |
A televízió | 99 |
A nyelvi laboratórium | 101 |
Egyéb audivizuális segédeszközök | 103 |
A visszacsatolás (feddback) eszközei | 106 |
Az ismeretszolgáltató berendezések | 109 |
Az 1970-es évek új segédeszközei | 112 |
A számitógép mint tanulási segédeszköz | 116 |
A programozott oktatás | 120 |
Kérdések a program alkalmazására vonatkozó döntésekhez | 123 |
Irodalom | 125 |
Az ismeretközvetítő eszközök használata | 135 |
Irodalom | 175 |
Az ismeretközvetítő eszközök elmélete | 179 |
Irodalom | 195 |
Az oktatás és tanulás rendszeres megközelítési módjai | 199 |
Az oktatási célok tisztázása | 201 |
Irodalom | 230 |
Az értékelés szerepe | 235 |
Irodalom | 248 |
Az oktatási módszerek | 251 |
A csoport összetétele | 253 |
A csoport tagjainak jellemzői | 255 |
A csoporttagok közötti kölcsönhatások | 256 |
A rendelkezésre álló ismerethordozók | 259 |
Az ismerethordozók alkalmazási formái az oktatásban | 261 |
Az időtényezők | 263 |
Kutatási eredmények | 264 |
Az oktatási módszer mint az önálló tanulás előmozdítója | 269 |
Az oktatási módszerek és az ismerethordozók kiválasztása | 270 |
Irodalom | 275 |
Az oktatási technológia kutatása | 283 |
Összehasonlító hatékonyság-kutatás | 287 |
Az összehasonlító hatékonyságkutatás kritikája | 290 |
Alapkutatások | 299 |
Az alapkutatások kritikája | 312 |
Folyamatkutatások | 313 |
A kivánatos kutatási irányok | 314 |
Irodalom | 316 |