1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Taní-tani 5.

Pedagógiai Periodika - 1998. nyár

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Olyan fiatalokat fogadunk, akik elvégezték az általános iskolát, de még nem tudtak dönteni a továbbhaladást illetően, sok esetben segítő családi háttér nélkül állnak.
Montessori szerint nincs más dolgunk, mint hogy a gyerek igényeit figyelembe véve segítsük önállósági törekvéseit.
A program lényege, hogy Nyugat-Európa fejlett országainak példáján Magyarország oktatási intézményrendszere is elinduljon az enyhe értelmi, mozgásszervi, érzékszervi sérültek integrációja felé.
Mivel lovunk szuverén lény, egyéniségét, esetleges aktuális gondjait tiszteletben kell tartani, egyéni szükségleteit ki kell elégíteni, és nagyon kell őt szeretni.
Az "alapos megtanulás" Németh László szerint lélektani képtelenség. A tudást alaposabbá nem az ismétlés, hanem az új tudás teheti.

Tartalom


1 Nem ismerjük a gyermekkort
Jean-Jacques Rousseau
4 Taní-tani találkozó - 1998 március
6 Pedagógiai mozaik a taní-tani találkozó előadásaiból
Takács Géza (szerk.)
29 Egy montessori-iskola mindennapjai
Tallér Júlia
35 Gondolatok a "legkedvezőbb környezetről"
Bakonyi Katalin
39 A város mint iskola
Kovácsné Tratnyek Magdolna
42 Roma esély: cigány gyermekek iskoláztatása
Csillei Béla
47 Nappali intenzív levelező tagozat
Torma László
50 Az Anna Frank Gimnázium
Kohn Gábor
53 Terápiás célú lovagoltatás és íjászat
Faragó György
56 Gimnazisták magyarságképe
Ujlaky István
61 A gyermekfilozófia tanításának tapasztalatai
Szirtes László
67 "Legyen a zene mindenkié!"
Pap Gábor
72 Mit ér a pedagógus, ha vállalkozó?
Bali József
76 A Taní-tani találkozó résztvevői és az elhangzott előadások
81 Szép szóval
Versek az iskoláról
86 Amit a versről tudni kell
Korsós Bálint Fenyő D. György: Poétai iskola című könyvéről
88 Der, die, das - a nyelvtanulásról
Kosztolányi Dezső
90 Németh László
Faludi Szilárd
93 Górf Széchenyi István és a nevelés 2.
Fenyő Ervin
101 Az a neveletlen valóság
Földes Petra
104 A gyermek háza alternatív alapozó program
Kókayné Lányi Marietta
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem