Előszó
A Komm mit! 2. című kötet ott folytatja a tanulást, ahol a Komm mit! 1. abbahagyta. Tehát minden szempontból szerves folytatása annak. A megújult, átdolgozott kiadás úgy hiszem, még hatékonyabb...
Tovább
Előszó
A Komm mit! 2. című kötet ott folytatja a tanulást, ahol a Komm mit! 1. abbahagyta. Tehát minden szempontból szerves folytatása annak. A megújult, átdolgozott kiadás úgy hiszem, még hatékonyabb munkát, változatosabb tanulást tesz lehetővé azáltal, hogy a szövegek tartalma, megfogalmazása még közelebb áll ahhoz a korosztályhoz, amelynek készült.
A könyv könnyen áttekinthető, mert az azonos típusú feladatok minden fejezetben egy blokkban vannak, és előfordulásuk sorrendje is mindvégig állandó. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy szigorúan ebben a sorrendben kell vennünk az egyes anyagrészeket, ám a gyerekek számára könnyebben követhetők így az egyes feladatsorok. Így például a hallásgyakorlatok mindig a lecke utolsó előtti lapján találhatók, ám elvégzésük sorrendjét és mennyiségét meg lehet változtatni.
Szinte minden leckében találkozhatunk a törzsanyagot kiegészítő fejlesztő anyagrésszel. Ezek vagy a szókincs bővítését szolgálják, vagy bizonyos nyelvtani ismereteket bővítenek, de a "Klassenarbeiten und Teste" füzetben nincsenek számon kérve.
A kommunikáció kreatív gyakorlását segítik a fejezetek végén található tréfás történetek, amelyek lehetőséget nyújtanak a jobb képességű csoportok beszédfejlesztésére, de a gyengébb osztályokban is elvégezhetők.
A kötet végén található "Ajánlott fordítások" rész az adott lecke nyelvtani anyagát kéri számon, kreativitást serkentő formában.
A grammatika elmélyítését szolgálja a kötethez tartozó "Hausaufgaben" füzet, amely a törzsanyaghoz tartozó feladatokat tartalmazza.
Vissza