1.063.231

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanári segédkönyv Simonovits Miklós számítástechnika tankönyvéhez

Használható a gimnáziumok és szakközépiskolák I-IV. osztályaiban

Szerző
Budapest
Kiadó: Bolyai János Matematikai Társulat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: 300 példányban került kiadásra.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó1
Bevezetés3
Tankönyv használat7
Célok és elképzelések a számítástechnika magyar oktatásával kapcsolatban10
Más koncepciók17
A kezdet: ciklus előtti periódus20
Mit tanítsunk az első órán?21
Mit tanítsunk az első 4-6 órán?24
Az első néhány óra (4-6) speciális problémái27
A második periódus: for-next, if-then29
A második fokozat problémái30
Tematikai problémák32
Rajz és számítástechnika33
Szögfüggvények és számítástechnika34
Számítástechnikai problémák44
Tantervek: témaválaszték44
A témaválasztás szempontjai46
Mit tanítsunk?47
Mikor válasszuk a számelméletet?48
Mikor válasszuk az analízist?50
Mikor válasszuk a rajzolás alapú programot?50
Mikor válasszuk a szöveg alapú variánst?52
Problematikus pontok az egyes variánsoknál53
Számelmélet alapú tanterv53
Analízis számítógéppel54
Fizikai alkalmazások63
Rajz-centrikus tanterv82
Szöveg-kezelés91
Mindennapok matematikája99
Játékok - mint kiegészítő téma105
Problémák a valószínűségszámítással107
Javaslatok tagozatos osztályoknak112
Nehéz feladatok115
Speciális kérdések119
Furcsa kelepcék124
A feladatcentrikus oktatás kérdése középiskolában125
Számolási pontosság a középiskolában127
A visszakérdezés és az osztályozás szempontjai127
Különbségek a számítástechnika szakkörön és órán való tanítása között129
Függelék129
A lemezegység használata129
A hálózat (network) használata az oktatásban130
Miben tér el a tanár szerepe a számítástechnika oktatásban és más tárgyakban?131
Nem BASIC alapú oktatás132
Szövegszerkesztők használata135
Adatbázisok135
Függelék: Miért fontos?137
Függelék: A kísérőlemez programjai141
Irodalomjegyzék148
Függelék: Minta óravázlatok149
IBM PC-k és hasonmásaik használata174
Fizikai felépítés. Mi történik, amikor bekapcsoljuk a gépet?176
Hogyan dolgozzunk BASIC-ben?177
Mi a Dos? (Rövid leírás)180
Függelék: Turbo Pascal192
Mit kell tudnunk a Pascalról?192
Mikor tanítsunk Pascalt?200
Hogyan tanítsunk Pascalt?201
Függelék: Hogyan tanítanék számítástechnikát az általános iskolában?203
Egy lefutott tanmenet tapasztalatai222
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem