kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 181 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 16 cm |
ISBN: | 963-183-806-4 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83201. |
A tankönyv mint a matematikatanítás eszköze | 3 |
A módszertani alapelvek összefoglalása | 7 |
Tananyag-beosztási javaslat | 9 |
Órákra bontott tananyag-feldolgozási javaslat | 20 |
Matematikát tanulunk | 21 |
Összehasonlítások | 23 |
Számlálás | 23 |
Válogatás, osztályozás | 24 |
A térbeli tájékozódás fogalmai | 24 |
Sorozatok, amelyek elemei nem számok | 25 |
Mennyiségek összehasonlítása, összemérése | 26 |
A mérés szerepe a számfogalom kialakításában | 26 |
Több? Kevesebb? Ugyanannyi? | 35 |
A természetes szám mint halmazok elemszáma | 35 |
Párosítás | 36 |
Nagyobb-kisebb-ugyanakkora, több-kevesebb-ugyanannyi relációk megadása jelekkel | 36 |
Állítások igazságtartalma | 38 |
Barkochba követése tevékenységgel | 38 |
Ismerkedés a számokkal 1-től 5-ig | 44 |
Számok szóbeli, írásbeli használata | 44 |
A számok jele | 45 |
Barkochba követése lejegyzéssel | 46 |
A számjegyírás gyakorlása | 53 |
A nulla is szám | 53 |
Az üres halmaz számossága | 53 |
A számkör bővítése 10-ig | 55 |
A számegyenes | 55 |
A számok nagysága | 55 |
A szám és a sorszám megkülönböztetése | 56 |
Szabályjátékok az első osztályban | 56 |
Időszakos felmérés | 66 |
A számok bontása 6-ig | 69 |
Számok bontott alakjai | 69 |
A kombinatorikai gondolkodásmód fejlesztése | 71 |
Tíznél nagyobb számok | 77 |
A számok bontása 7-től 12-ig | 81 |
Mennyiségek összehasonlítása, mérése | 83 |
Hányadik a sorban? | 86 |
Páros, páratlan | 86 |
Összeadás egyesítéssel | 87 |
Az összeadás és a kivonás tevékenységhez kötött értelmezésének jelentősége | 87 |
Összeadás egyesítéssel | 88 |
Hozzáadás és elvétel | 90 |
Kivonás | 90 |
Kivonás elvétellel | 90 |
A kivonás mérőszámmal történő értelmezéséről | 91 |
Valamennyivel több, valamennyivel kevesebb | 95 |
Az összesből valamennyit | 97 |
Félévi felmérés | 100 |
Második félév | 103 |
Pótlások, bontások 5-től 10-ig | 103 |
Hiányos összeadás | 103 |
Számlálás, csoportosítás kettesével, hármasával | 107 |
Műveletek gyakorlása | 110 |
A tízesátlépés problémája | 110 |
Szöveges feladatok | 111 |
Pótlás, bontás 11-től 15-ig | 115 |
Műveletek gyakorlása | 118 |
A valószínűségi gondolkodásmód fejlesztése | 118 |
Számok tulajdonságai | 125 |
Kétváltozós nyitott mondatok | 125 |
Időszakos felmérés | 131 |
Hosszúságmérés | 135 |
Többtagú összeadás, bontás | 137 |
Síkidomok | 139 |
Pótlás, bontás 16-tól 20-ig | 140 |
Adatok lejegyzése | 143 |
Adatok gyűjtése, grafikonok építése | 143 |
Csoportosítás, számlálás négyesével, ötösével | 146 |
Síkidomok válogatása, előállítása | 148 |
Részhalmaz képzése | 148 |
A pénzhasználat gyakorlása | 152 |
Kapcsolatok keresése | 152 |
Műveletek gyakorlása | 154 |
Mennyiségek összehasonlítása | 155 |
Kirakások, építések | 157 |
Kitekintés 100-ig | 160 |
Síkminták azonosítása, másolása | 161 |
Műveletek gyakorlása | 161 |
Tanév végi felmérés | 163 |
Itt a vakáció | 169 |
Tanulókísérleti eszközök alkalmazásának lehetőségei | 170 |
Színesrudak készlete | 170 |
Logikai játék | 172 |
Tanulói lyuka (szöges) tábla | 172 |
Sík- és térmértani modellezőkészlet | 173 |
Babylon II. építőkészlet | 175 |
Dienes-készlet | 175 |
Dominó | 176 |
Színes dobókockák | 177 |
Színesgolyó-készlet | 178 |
Játékpénz | 178 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.