1.062.356

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szükségletelemzés, szükségletek pontosítása, tudatosítása

Eladástechnikai alaptananyag

Szerkesztő
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 35 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Kedves Munkatársam!
Manapság, amikor minden napra jut egy meglepő felfedezés, technikai újítás, lehet-e újat alkotni az üzleti életben, alapvetően újat nyújtani bármilyen szolgáltatásban? Azt... Tovább

Előszó

Kedves Munkatársam!
Manapság, amikor minden napra jut egy meglepő felfedezés, technikai újítás, lehet-e újat alkotni az üzleti életben, alapvetően újat nyújtani bármilyen szolgáltatásban? Azt gondolom, igen, de az igazi minőséget, az átütő újdonságot az emberi kapcsolatrendszerek finomításában látom.
Mit jelent ez?
A Generali-Providencia stabilitását - akárcsak minden más cégét - mérhetjük számokkal (alaptőke, díjköteles élő állomány, nyereség stb.). Emellett számomra ugyanilyen fontos annak vizsgálata, hogy milyenek azok a láthatatlan szálak, amelyek munkatársainkat kötik partnereinkhez. Ezek a szálak, ezek a kötelékek biztosítónk egyik alappillérét jelentik. Ez az a tőke, amelyre hosszú távon építhetünk.
Az ügyfélközpontúság ebből kifolyólag az egyik leghangsúlyosabb értéke szervezeti kultúránknak, vagyis célunk, hogy tartós, eredményes, hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki és tartsunk fenn partnereinkkel, mely az egyéni és a társasági sikerünk záloga. Nem divatirányzatot követünk, hanem folytonosságot, innovációt, biztonságot és pénzügyi stabilitást kínálunk partnereinknek. Ezen törekvésünk fogalmazódott meg a hosszú távú vállalati stratégiába is szervesen beépített „Védőszárny" koncepcióban. Ez a filozófia az élet minden szakaszát végigkísérő, személyre szabott tanácsadást jelent, mely által nem terméket, hanem olyan megoldásokat kínálunk partnereinknek, amelyeket az életükben bekövetkező eseményeknek, élethelyzeteknek megfelelően alakítunk ki. Ez a szemlélet társaságunk versenyelőnyét és eredményességét jelentősen befolyásolja, azonban csak akkor leszünk képesek sikeresen megvalósítani, ha a „Védőszárny"-filozófia minden munkatársunk magatartásának élő részévé válik. Biztos vagyok a Generáli Providencia jövőjében, hiszen ez a szellemiség át kell, hogy járja minden munkatársunkat. A Te tudásod és tapasztalatod szavatol azért, hogy partnereink is érezzék: nálunk az ember áll a középpontban.
Amikor kezedbe veszed ezt az ügyfélközpontú eladási szemléletmódon alapuló törzsanyagot, mely a Generali-Providencia eladástechnikája, gondolj arra, hogy egy nagy és sikeres biztosítótársaság munkatársaként dolgozol saját céljaid megvalósításán, amely magával hozza közös céljaink megvalósulását is. Tanulásodhoz sok örömet, az így megszerzett tudásod alapján végzett munkádhoz pedig kiemelkedő eredményeket, hosszú távú ügyfélkapcsolatokat kívánok Neked! Vissza

Tartalom

Előszó 5
Bevezetés 7
Szükségletelemzés, szükségletek pontosítása, tudatosítása 9
A szükségletekről általában 9
A szükségletfeltárás 10
Szükségletpontosítás 11
Szükséglettudatosítás 13
Az ügyfél fizetőképességének felderítése 15
A szükséglettudatosítást és -pontosítást támogató eszközök cégünknél 17
A fejezet ismeretanyagának elsajátításából származó hasznod 21
Melléklet 23
Kérdések gyűjteménye 25
Általános kérdések 25
„Gyermekes" kérdések 26
Nyugdíjas kérdések 27
Egészség-baleset kérdések 28
Befektetési kérdések 29
Vagyon jellegű kérdések 29
Igényfelmérés 30
Igényelemzés 32
Gyermek, unoka 32
Nyugdíj 32
Biztonság 33
Szükséges adatok 33
Befejezés 34
Felhasznált irodalom 35
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem