1.060.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szolgáltatások minőségirányítása

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Nonprofit Humán Szolgáltatók Országos Szövetsége
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 117 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-03-8487-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Nagy örömmel bocsátjuk közre Alan Lawrie: Szolgáltatások minőségirányítása című kötetét.
Örömünknek az a fő oka, hogy ez a kötet hozzájárul a Nonprofit Humán Szolgáltatók Országos Szövetsége által... Tovább

Előszó

Nagy örömmel bocsátjuk közre Alan Lawrie: Szolgáltatások minőségirányítása című kötetét.
Örömünknek az a fő oka, hogy ez a kötet hozzájárul a Nonprofit Humán Szolgáltatók Országos Szövetsége által évekkel ezelőtt megfogalmazott stratégia megvalósításához. Az elmúlt években ugyanis a Szövetség legfontosabb munkája egy olyan akciókutatás volt, amelynek során a résztvevő tagszervezetekkel és az érdeklődő állami és nonprofit szolgáltatókkal együtt kerestük az adott körülmények között legmagasabb szintű szolgáltatásokat biztosító szakmai normák, sztenderdek listáját, bevezetésének feltételeit, fejlesztésének módszereit. A PHARE támogatásából finanszírozott, és a National Institute of Social Work (Országos Szociális Munkás Intézet) nevű, londoni székhelyű partnerrel, valamint több mint száz szervezet munkatársaival és a munkát irányító szociológus és szociális munkás szakemberekkel együtt végzett munka, egy általánosan elfogadott, a szakmai munkát irányítani képes sztenderdgyűjteményt eredményezett. Az eredmény azonban nem csupán a sztenderdek listáját jelenti, hiszen ezeket a szervezetek időközben ki is próbálták, s így csak azok maradtak meg, amelyek kiállták a gyakorlat próbáját. Vissza

Tartalom

Előszó4
Bevezető7
A könyv tartalma8
A könyv szerkezete10
Szervezetek msérése11
Legyen értelme annak, amit teszel!14
A teljesítmény mérése28
Értéket pénzért (ÉP) - összehasonlító elemzések51
A minőség meghatározása59
Minőségellenőrzés és minőségbiztosítás83
Minőségorientált irányítás (TQM)101
Legyen értelme mindennek109

Alan Lawrie

Alan Lawrie műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Alan Lawrie könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Szolgáltatások minőségirányítása

Szép állapotú példány. A címlapon tulajdonosi pecsét látható.

Állapot:
1.980 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba