1.059.830

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szív alapú marketing kisvállalkozóknak

avagy hogyan szerezz folyamatosan érdeklődőket, hogyan értékesíts nekik először, majd hogyan motiváld őket újravásárlásra, és végül hogyan érd el, hogy örömmel továbbajánljanak Téged?

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 172 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 24 cm
ISBN: 978-615-5263-31-6
Megjegyzés: Színes fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg




1.
'i.i' I 'l' . l' i '
' * 1 \ ¦ ¦ ' ,
''í / . - ¦ ! 'i ( ' '
„A Szív alapú marketing a marketing pszichológiára, a legendás élmények és szolgáltatások nyújtására, és a hosszú távú partner kapcsolatokra épül. Qj
Ebben a marketing megközelítésben az a különleges, ^ ^ hogy a hosszú távú kapcsolat a vevővel sokkal fontosabb, mint az egyszeri értékesítési tranzakció i
és a szolgálat mindig megelőzi az értékesítést."
Pongor-Juhász Attila
Hogyha többet akarsz megtudni a Szív alapú marketing gyakorlatba való átültetéséről és megvalósításáról, akkor gyere erre az oldalra!
10xmarketing.hu/gyorsitosav
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Pongor-Juhász Attila

Pongor-Juhász Attila műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Pongor-Juhász Attila könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.