1.067.339

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szervezetfejlesztés és pedagógiai fejlesztés

Okker - Minőségbiztosítás

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Okker Kiadó
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 109 oldal
Sorozatcím: OKAIM - Módszertani Füzetek
Kötetszám: 5
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN: 963-9228-49-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az OKKER minőségfejlesztési műhelyében született újabb tanulmányokkal ismerkedhet meg az olvasó. Ezen írások egy része a Comenius-pályázat meghirdetése előtt született tanúsítják, hogy a magyar... Tovább

Előszó

Az OKKER minőségfejlesztési műhelyében született újabb tanulmányokkal ismerkedhet meg az olvasó. Ezen írások egy része a Comenius-pályázat meghirdetése előtt született tanúsítják, hogy a magyar közoktatásban szükségszerű, soron következő lehetséges lépés a minőségbiztosítás. Más írásokat már a Comenius-programban való előrehaladás, illetve az előrehaladásban mutatkozó megtorpanás, elakadás dajkálta világra. Az OKKER minőségügyi tanácsadói számára készült problémafeldolgozó, orientáló vagy éppen továbbképzési dokumentumok megítélésünk szerint szélesebb érdeklődésre is számot tartanak. S van olyan írás is, mely kifejezetten e kötet számára készült, s az elméleti gondolkodás horizontjáról tárgyalja a kérdést. A tematika is s a szerzők köre is változatos. A falusi intézményvezető, a nagyvárosi egyébként szakértőként is tevékenykedő igazgató mellett főiskolai, egyetemi oktatók, kutatók fejtik ki álláspontjukat. Vissza

Tartalom

Bevezető 5
Mihály Ottó: Értéknövekedés és oktatás 7
Trencsényi László: A bonyolult szerkezetű - többcélú - nevelési-oktatási
intézmények minőségbiztosítása 15
Bebesiné Turi Katalin: Minőségbiztosítási program az ország legnagyobb közoktatási intézményében 17
Bevezető 17
A minőség előtérbe kerülése, a minőségfejlesztés kezdetei a pécsi
Apáczai Nevelési Központban 18
Zárszó 33
Pechan Zoltán: A művészeti alapiskolák feladatai és lehetőségei
a minőségbiztosítás terén 35
A művészeti alapiskolák specifikumai 35
A minőségbiztosítás színterei a művészeti iskolában 37
Vezetői munka 39
Tanszaki munka 44
Tanári munka 45
Külső értékelés 46
Összefoglalás 47
Zsédelyné Tóth Mária: Minőségbiztosítási program bevezetésének előkészítése a
ludányhalászi általános iskolában
Bevezetés 49
Minőségbiztosítás a közoktatási törvényben 50
Miért van szükség minőségfejlesztésre? 51
A minőségbiztosítás általános jellemzői 52
A helyi nevelő-oktató munka jelenlegi minőségének biztosítása 54
A minőségbiztosítás megújult formájának menete 1999. szeptember 1-től 70
Trencsényi László: Minőségbiztosítás és önismeret 73
Bíró Ferenc: A pedagógiai minőségbiztosítás válogatott irodalmának ajánló bibliográfiája 77
Az OKKER minőségfejlesztési, minőségbiztosítási kiadványai 101
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem