Előszó | 5 |
A személyközlekedési folyamat | 7 |
A személyközlekedési szükségletek okai | 13 |
A személyközlekedési szükségletek osztályozása | 15 |
A személyközlekedési folyamat és részei | 17 |
A személyközlekedési folyamat részei a közlekedő ember szempontjából | 17 |
A személyközlekedési (utazási) folyamat és részei a közlekedési eszköz szempontjából | 20 |
A személyközlekedési (tér- és időbeli) folyamat jellemzői, befolyásoló tényezői és modellje | 25 |
A személyközlekedési szükségletek | 25 |
A személyközlekedési áramlatok | 40 |
A személyközlekedési folyamatjellemzők tényleges értékeinek meghatározása; a forgalomszámlálás | 66 |
A forgalomszámlálás előkészítése | 67 |
A forgalomszállítás végrehajtása | 69 |
A személyközlekedési szükségletek és áramlatok tervértékeinek megállapítása | 76 |
Általános elvek és módszerek | 76 |
Sajátos szempontok, elvek és módszerek | 92 |
A személyközlekedési szükségletek kielégítésének technikai berendezései | 103 |
A közlekedési szükségleteket kielégítő rendszerrel szemben támasztott általános követelmények | 105 |
A tömegszerűség követelménye és kielégítése | 106 |
A biztonság követelménye és kielégítése | 107 |
A sebességi igények és kielégítésük | 108 |
A kényelmi igények és kielégítésük | 109 |
A rendszeresség követelménye és kielégítése | 110 |
A városi élet szempontjából támasztott követelmények | 110 |
A gazdasági követelmények kielégítése | 111 |
A közlekedési hálózat | 111 |
A közlekedési hálózatról általában | 111 |
A helyi (városi) közlekedési hálózat | 116 |
A helyközi közlekedési hálózat | 145 |
A közlekedési rendszer | 148 |
A közlekedési berendezések osztályozása | 148 |
A közlekedési rendszer részei | 149 |
A vasúti személyközlekedési berendezések | 153 |
A közúti személyközlekedési berendezések | 311 |
A személyközlekedési szükségletek optimális kielégítésének irányítása és szervezése | 313 |
A távolsági (és környéki) közlekedési szükségletek optimális kielégítésének szervezési sajátosságai | 316 |
A nagyvesúti személyforgalom megszervezése | 317 |
A helyközi autóbuszforgalom megszervezése | 325 |
Az elővárosi személyforgalom lebonyolításának szervezése; a nagyvasúti elővárosi forgalom | 328 |
A vasúti elővárosi forgalom szervezésével szemben támasztott követelmények | 329 |
Az elővárosi és távolsági forgalom elválasztásának elve | 330 |
Az elővárosi forgalom zónarendszerű megszervezésének elve | 331 |
Az elővárosi forgalom átlós rendszer szerinti szervezésének elve | 332 |
Az átbocsátóképesség és a vonatok menetrendjének sajátosságai elővárosi vonalszakaszon | 333 |
Az elővárosi vonatforgalom tervezése és szervezése | 338 |
A vasúti személy- és üzemi pályaudvarok munkájának megszervezése | 341 |
Az átmenő személyszállító vonati műveletek és üzemi részfolyamati időrendek | 342 |
A személyszállító-vonati szerelvényekkel honos és forduló állomásokon végzendő műveletek és részfolyamatok időrendje | 344 |
A személypályaudvarok üzemterve | 351 |
Operatív tervezés és irányítás a személypályaudvarokon | 352 |
A felvételi épületben folyó tevékenység szervezése | 352 |
A felvételi épület üzemi folyamatának irányítása | 352 |
A pályaudvari tájékoztató szolgálat megszervezése | 353 |
A személypénztárak munkájának megszervezése | 353 |
A ruhatárak, poggyászraktárak és poggyászpénztárak munkájának megszervezése | 355 |
A felvételi épület tisztántartásának megszervezése | 355 |
A városi (helyi) személyforgalom megszervezése | 355 |
A városi tömegközlekedési eszközök üzemének irányítása és szervezése | 356 |
A városi tömegközlekedési eszközök (irányításának) beillesztése a városi közlekedés általános irányításának keretébe | 369 |
Irodalom | 395 |