1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Személyiség, kommunikáció, etika

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Szókratész Külgazdasági Akadémia
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 268 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A 21. században élő ember legnagyobb tőkéje a jól működő kapcsolatrendszer. Ennek kiépítéséhez mély ön- és emberismeretre van szükség, aminek megszerzéséhez nélkülözhetetlen a kiváló kommunikációs... Tovább

Előszó

A 21. században élő ember legnagyobb tőkéje a jól működő kapcsolatrendszer. Ennek kiépítéséhez mély ön- és emberismeretre van szükség, aminek megszerzéséhez nélkülözhetetlen a kiváló kommunikációs készség. Csakis ennek birtokában tudjuk közölni a céljainkat, vágyainkat. De szükség van önvállalásra is, amelynek alapja a fejlett erkölcsi érzék.
Az ember társas lény. Akár magánéletről, akár üzleti életről ill. közéletről legyen szó, az emberi kapcsolatok minősége létkérdés.
Ez a könyv egyrészt a kommunikáció folyamatával, szóbeli és írásbeli megnyilvánulásaival, valamint a zavaraival, azok felismerésével és megelőzési lehetőségeivel ismerteti meg az olvasót, az elméletből kiindulva a mindennapi gyakorlathoz megérkezve.
Másrészt az etika, erkölcs fogalmát, értelmezési módjait tárgyalja, felsorakoztatva az üzleti élet fő erkölcsi követelményeit, amelyek iránt mutatnak és alapot adnak a tiszta és hosszú távon is működő kapcsolatok kialakításához. Vissza

Tartalom

Köszöntő4
A személyiség és társas kapcsolatai5
A személyiség6
A tevékenység típusai12
A személyiségtípusok, tipológiák13
A gondolkodás folyamata27
Mindenek előtt önismeret28
Védekezzünk a kiégés ellen39
Hogyan kerüljük el a káros stresszt45
Az érett személyiség jellemzői47
Üzleti kommunikáció51
A kommunikáció, mint egyetemes jelenség52
A kommunikációelmélet fogalma, tárgya54
Konfliktuskezelési módok66
Kommunikáció az üzleti életben69
A munkahelyen zajló közlésfolyamatok követelményei, zavarai73
Az üzleti kommunikáció fajtái79
A kézírás, mint több szinten zajló kommunikáció119
Az üzleti élet kommunikációs zavarai134
A kommunikációs kultúra135
Az üzleti tárgyalás folyamata137
Az üzleti életben nélkülözhetetlen viselkedéskultúra és protokoll157
Bevezetés az etikába183
Az etika, mint vezérelv184
Az etika, erkölcs, éthosz, jog fogalma és értelmezése188
Az üzleti etika alapelvei191
Az emberi kultúra228
A szervezeti (vállalati) etika alapkérdései231
Az alkotó, teljesítményképes csapat kialakítása, avagy a vezetés etikai felelőssége240
A változások - változtatások szakszerű és emberséges kezelése249
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem