1.060.447

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Személygépkocsik motorjainak üzemanyagfogyasztás-csökkenést eredményező beszabályozási technológiája

(Beszabályozás gyári, illetve optimalizált állapotra)

Budapest
Kiadó: Közlekedési Főfelügyelet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 184 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Mindkét állapotra történő beszabályozás a motor üzemanyag-fogyasztásának csökkentését célozza. Az optimalizált motor a gyári állapottól kizárólag a porlasztó beszabályozásában tér el, így a... Tovább

Előszó

Mindkét állapotra történő beszabályozás a motor üzemanyag-fogyasztásának csökkentését célozza. Az optimalizált motor a gyári állapottól kizárólag a porlasztó beszabályozásában tér el, így a technológia mindkét állapotra való beszabályozásra használható. Az eltéréseket a porlasztó adatainál, ill. a beszabályozási technológiájánál közöljük. Az optimalizált állapotú motor esetén a gyári állapothoz viszonyított üzemanyag-megtakarítást kétféle módszerrel mutattuk ki, országúti repülőstartos összehasonlító fogyasztásméréssel és országúti gyorsításos (ciklusos) összehasonlító fogyasztásméréssel. Az eredmények azt mutatják, hogy az optimalizált állapotú motorral jelentős üzemanyag megtakarítás érhető el. A fenti megállapítások és a beszabályozási technológia is kizárólag gyári, változtatások nélkül alkatrészekből álló motorokra üzemanyagellátó és gyújtórendszerekre érvényesek.
A technológia szerinti beszabályozást II. sz. műszaki szemlén ill. túlfogyasztás esetén, vagy akkor kell elvégezni, ha a gépkocsi gyári, vagy optimalizált állapotra való beszabályozásra jelentkezik. Az egyes esetek csak a fogyasztásmérésben térnek el egymástól. II. szemle, vagy gyári állapotra való beszabályozásra kijelölt gépkocsi esetén a beszabályozás előtt fogyasztásmérést kell végezni, az egyéb esetekben a fogyasztásmérést csak akkor kell a beszabályozás előtt elvégezni, ha erre az adott állapotú gépkocsi üzemanyag-fogyasztásának dokumentálása céljából szükség van, vagy ha össze kívánjuk hasonlítani a beszabályozás előtti és utáni állapotot. Vissza

Tartalom

Dacia 7
GAZ-24 Volga 25
IZS Moszkvics 45
Lada -VAZ 65
Polski Fiat 125p 95
Skoda 113
Barkas B1000 137
NYSA-ZUK 151
UAZ 167
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem