1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szemelvények a nemzetközi idegenforgalmi szaksajtóból 2003/2.

11. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Turizmus
Az idegenforgalmi vállalatok növekedésének elméleti alapjai5
A szabadidő-szociológiai kutatások vége: néhány előzetes megállapítás17
Az állam feladatai a turizmus működési keretének biztosításában21
Utazási motivációk összehasonlító elemzése nemzetiség és célállomás szerint26
Kultur-turisták, a kulturális intézmények marketingjének legfontosabb vendégszegmense34
Kulturális turizmus Európában37
Vendéglátás
Egy étterem telepítési helyének kiválasztása40
Szálláshely
A hozammenedzselés érzékelt igazságossága48
Marketing
Márkabővítés és vendéghűség58
Az internet az idegenforgalmi piackutatási adatok közvetítőjeként is jól használható65
Környezetvédelem - ökoturizmus - területfejlesztés
A kiskereskedelmi üzletek telepítési helye, konkurencia, és város-újrafejlesztés69
Minőségbiztosítás
Az innováció-hiány enyhítése a turizmusban78
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem