Kiadó: | |
---|---|
Kiadás helye: | Szeged |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 437 oldal |
Sorozatcím: | Pedagogia |
Kötetszám: | 13 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Dr. Hanga Mária: Bevezető | 5 |
Bányainé Dr. Birkás Mária: Szeged helye és szerepe az ország gazdasági és kulturális életében | 10 |
Dr. Zrinszky László: Az emberek értékelésének alapelvei a szocialista társadalomban és az iskolai értékelés | 34 |
Kiss Árpád: Az iskolarendszerek hatékonyságát meghatározó tényezők mérésének szükségessége | 69 |
Dr. Báthory Zoltán: A tantervek értékelése | 104 |
Dr. Ballér Endre: Törekvés az értékelés alapjául szolgáló egységes követelményrendszer kidolgozására | 131 |
Faragó László: Az osztályozás nélküli előrehaladás tapasztalatai az általános iskola 1-2. osztályaiban | 169 |
Dr. Tóth Béla: Osztályozás nélküli tanítás | 197 |
Dr. Welker Ottó: Az érettségi vizsga jelenlegi problémái és jövője | 226 |
Dr. Gecső Ervin: A mérés és értékelés szerepe a tanulás szabályozásában | 250 |
Dr. Illés Lajosné: Az iskolai értékelés a Szovjetunióban és a szocialista országokban | 285 |
Balogh László: Az iskolai értékelés és vizsga történeti tapasztalatai hazánkban | 327 |
Lendvayné Aba Ildikó: A tanulási teljesítményre vonatkozó értékelési rendszer kritikája | 361 |
Bakonyi Pál: A magatartás és a szorgalom értékelésének jelenlegi problémái | 379 |
Dr. Bereczki Sándor: Az iskolai osztályzatok prognosztikus jelentőségéről | 407 |