1.063.258

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Új Pedagógiai Szemle 1991. október

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Közoktatási Intézet folyóirata XLI. évfolyam 10. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Szebenyi Péter:
Az iskolák véleménye a Nemzeti Alaptantervről /3
Füleki Mihály:
Nevel-e a honvédség? /14
NÉZŐPONTOK
Az emberi erőforrások fejlesztése: világbanki injekció a középfokú szakképzésnek. - Pőcze Gábor beszélget Rolek Ferenccel, a Munkaügyi Minisztérium közigazgatási államtitkárával 122
LÁTÓKÖR
Wiedemann László:
Megértés, értés. - Szemelvényszerű gondolatmenetek a fizika és a humán szféra bevonásával /30
Bognár László:
A babiloni-asszír oktatás /50
VILÁGTÜKÖR
Zsigmond Anna:
A többnemzetiségű, többkultúrájú Svájc oktatásrendszere /59
MÚLTUNKBÓL
Bán Ervin:
A leventemozgalom „bevonult" az iskolákba... /71
Galicza János:
Találkozásaim Lénárd Ferenccel /77
MŰHELY
Lelkes Éva:
Konfliktusok megoldása kreatív módszerrel Svédországban /80
KRITIKA-FIGYELŐ
Hans Werner Bierhoff: A segítő magatartás pszichológiája (Helembai Kornélia) /84
Újabb könyvek, újabb viták a vizuális nevelésről (Trencsényi László) /85
IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem