kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Országos Műszaki Információs Központ és Könyvtár |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 306 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-592-693-6 |
Bevezetés | 3 |
Az elektronikus médiumok és a hagyományos audivizuális eszközök együttélése az oktatásban | 5 |
A médiumok rendszerezése | 5 |
A tradicionális audiovizuális eszközök alkalmazásának múltja és jelene | 8 |
Az elektronikus médiumok | 24 |
A médiumok felhasználásának hatékonysága | 28 |
A pedagógusok megváltozott szerepe a médiumok felhasználásakor | 33 |
A jelenlegi ismereteink és az új médium sajátosságainak összehangolása | 34 |
A tanári attitűd szerepe az oktatástechnológia alkalmazásában | 35 |
A tanári attitűd szerepe a számítástechnika alkalmazásában | 43 |
Az informatika fejlődésének főbb irányzatai | 55 |
Az elektronikai forradalom | 55 |
A nemzetközi fejlődés és a várható irányzatok | 57 |
A hazai elektronika fejlődése | 64 |
Számítógépes oktatási programok jellemzőinek elemzése | 69 |
Algoritmusok | 74 |
Felismerési algoritmusok | 87 |
Folyamatábrák | 95 |
Visszalépéses (backtrack) algoritmusok | 121 |
Összetett feladatok | 129 |
Nim játék | 130 |
Bűvös négyzetek | 132 |
Sorozatos közelítés | 137 |
Számítógépes oktatási programok tervezése | 141 |
Programozott oktatás | 144 |
Oktatógépek | 148 |
Szoftverek készítésének szempontjai | 151 |
Oktatási programok készítésének szempontjai | 154 |
Képernyőtervek készítése | 159 |
Lineáris stratégiájú képernyőtervek | 159 |
Elágazásos stratégiájú képernyőtervek | 169 |
A közeli és a távolabbi jövő új lehetőségei | 205 |
Ötödik generációs számítógépek | 205 |
Interaktív video | 210 |
Számítógép hálózatok | 218 |
Irodalomjegyzék | 227 |
Személyi számítógép szótár | 279 |
Ábrák jegyzéke | 286 |
Táblázatok jegyzéke | 290 |
Függelék | 291 |