kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
Oldalszám: | 320 oldal |
Sorozatcím: | Szakmunkásnevelés |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 21 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. |
Bevezető írások | |
A képzés társadalmi jelentősége és szerepe - a prágai tanácskozás beszámolójából | 4 |
A szovjet szakmunkásképzés hatvan éve | 2 |
A verseny a nevelőmunka szerves része | 1 |
Dolgos hétköznapokkal ünnepre készülünk | 6 |
Elvégezte munkáját a diákparlament | 1 |
Dr. Garaguly Gyula: A felnőttek szakmunkásképzése és az iskola | 5 |
Gálos Tibor: Tanulóink a Kazincy-versenyen | 4 |
Dr. Hajdú Miklós: A mezőgazdasági szakoktatás fejlesztéséről | 5 |
Joó Péter: Gondolatok a "tóig" felelősségéről | 6 |
Kozma L. Istvánné: Szakmunkásképzés felnőtt forrásból | 1 |
Létási István: A munkásosztály termelési kultúrájáról | 1 |
L. J.: Miniszteri értekezlet Prágában | 3 |
November hetedike: történelmi korszakhatár | 1 |
Országos konferencia a felnőttoktatásról | 1 |
Ostorosics Istvánné: A szakmunkásképzési alap új felhasználásáról | 3 |
A. N. Oszipov: Hatvan év története | 1 |
Pápai Béla: Munkánkról és holnapunk tennivalóiról | 1 |
Pápai Béla: Az új tanév: új szakasz a minőségi fejlődés folyamatában | 1 |
Szakmunkásképzés a Szovjetunióban - Beszélgetés Alekszandr Bulgakovval | 1 |
Ünnepség Csepelen - szovjet vendégekkel | 4 |
Fórum | |
Bősze Tamás: Mire való a magatartás és a szorgalom? | 6 |
Csákvári József: Műelemzés-változatok az irodalomtanításban | 18 |
Csákvári József: Műelemzés-változatok az irodalomtanításban II. | 9 |
Csákvári József: Egy osztályfőnök válasza a testnevelőnek | 9 |
L. Dala Mária: A pedagógus személyisége: a nevelés eszköze | 5 |
L. Dala Mária: Széljegyzetek fogalmazásról, felelősségről | 8 |
L. Dala Mária: A kitüntetések új rendjéről - néhány adattal és tapasztalattal | 9 |
Dr. Erhardt Imre: Mítosz és minőség a pedagógiában | 9 |
Fecske László: Holtvágányon egy iparág szakfelügyelete | 9 |
Fekete Szilveszterné: Lehet-e valamivel kevesebb? | 8 |
Kerékgyártó Mihály: Múzeum az iskola parkjában | 24 |
Laki György: A "kell"-t mindenkinek jól kell érteni | 6 |
Márk Péter: A műelemzés még egy alaptényezőjéről | 26 |
A. Gy.: Megjegyzések egy új tanfolyam ürügyén | 20 |
Mózes Tamás: Minden megalapozott javaslatot megköszönünk | 26 |
Nárai Gábor: Néhány szót a szakoktatók továbbképzéséről | 23 |
Peszeki Rózsa: A kulturális nevelőmunkáról | 28 |
Somogyi Viktor: Az osztályok kialakításának kérdéseihez a szakmunkásképzés szemszögéből | 23 |
Szabó Pál: Csak rendelettel nem érünk célt | 7 |
Szepesi Hajanl: Így próbáltam megtanítani | 24 |
Tokacsek Pál: Mit csinál a szabványügyi előadó? | 21 |
Török Györgyné: Ez az út is a könyvekhez, olvasáshoz vezet | 24 |
A nevelés elmélete és gyakorlata | |
Abonyi Gyula: Észrevételek önképzésról, szakirodalomról | 22 |
A bérrendezés egy demokratikus módjáról | 16 |
Dr. Andor György: Együttműködés a kulturális nevelésben | 17 |
Dr. Andor György: Kultúra és könyvtár | 17 |
Andrási Rudolf - Veres János: Szempontok a szakoktatók megítéléséhez | 13 |
Dr. Bán Ervin: Visszajelzés a nyelvtanulásról | 19 |
Bógyi László: Az iskolahálózat fejlesztése típustervekkel | 12 |
Bógyi László: Az iskolahálózat fejlesztésének helyzete | 10 |
Bokor Lászó: Tanácskozás a szaktantermek fejlesztéséről | 21 |
Ceglédi Mihály: Pár hónap után: mérlegen a bérrendezés | 15 |
Csákvári József: Esetjáték a oktatásban | 19 |
Csákvári Józsefné: Ami tegnap sikerült, az holnap kötelez | 20 |
Dr. Csókay Lászlóné: Könyvtármunka közös igazgatású iskolában | 14 |
L. Dala Mária: Mire való az ellenőrző? I. | 10 |
L. Dala Mária: Mire való az ellenőrző? II. | 10 |
Dauner Gyula: Vállalati szakoktatók továbbképzése | 31 |
Fruttus István Levente: Fiatal műszakiak és közgazdászok az utánpótlás biztosításáért | 22 |
Graf Rezső: Az első országos beszédversenyről | 18 |
German Ottó: Tervezés, szervezés a munkaközösségben | 15 |
German Ottó: Az iskola a szórványoktatásért is felelős | 20 |
Győző Gyula: Hogyan élnek a pályakezdő pedagógusok? | 17 |
Győző Gyula: Az ifjúsági törvény gyakorlata | 7 |
Hercegi Károly: Az új nevelési-oktatási terv bevezetéséről | 13 |
Holcsa László: AZ osztályok kialakításának kérdéseihez | 16 |
Holcsa László - Farkas Róbert: Az új tanulók megismerésének egy módja | 13 |
Holcsa László: A nevelési folyamat célszerű indíttatásáról | 16 |
Horváth Endre - Simon Sándor: Hogyan készülnek szakmai tanterveink? | 10 |
Kerékgyártó László: Számvetés az első érettségik után | 16 |
Kiss Béla: Egy szakkör hozzájárul a Mohács-kutatáshoz | 26 |
Kiss József: Ifjúsági szövetkezet az iskolában | 19 |
Király István Szabolcs: A szakmai képzés fejlődése Somogy megyében | 12 |
Dr. Koska Árpád: A tanulás minőségének fejlesztése | 12 |
Dr. Kronstein Gábor: Az ifjúságkutatás helyzetének áttekintése | 20 |
Dr. Kronstein Gábor: Olvasóvá nevelni nehezebb, mint hittük | 27 |
Laki György: Békétlenségben a könyvvel | 22 |
Laki György: Az új pedagógiai lexikon ürügyén | 7 |
Litkei Sándor: Fiatal pedagógusok és a mozgalmi munka | 10 |
Magyarlaki Józsefné: Színjátszás és esztétikai nevelés | 20 |
Miklós Gyuláné: A tantárgyi versenyek tapasztalatai | 15 |
Nagy István. Az okos gépek használatához | 21 |
Németh Balázs: A testnevelő erkölcsnevelő szerepéről - a testnevelés etikai vonatkozásairól | 24 |
Nézner László: Az elméleti felkészültség növelése érdekében | 15 |
Pálfi György - Simon Sándor: Munkástovábbképzés a mezőgazdaságban | 14 |
Pintér Zoltán: Verseny az üzemben - szakmunkástanulókkal | 8 |
Rétvári Albin: Szakmai szakfelügyelet négy megyében | 18 |
Róna Endre: Módszerekről - a szakfelügyelő szmével | 12 |
Dr. Rosta István: Kombinációk, probémák a munka tanításában | |
Gondolkodnak-e a tanulók munka közben? | 13 |
A tartalom tervezésének szempontjai | 9 |
Néhány módszer ajánlása | 10 |
Munkatárgyak, rendszerek és eszközök | 12 |
Zárszó - nyitott kérdésekkel | 5 |
Salamon Péter: Meditáció a béremelés tartalmi kérdéseiről | 18 |
Sisa Gyula: A szakfelügyelet összefogása | 30 |
Somogyi Viktor: MIt csinálnak tanulóink a nyári szünetben? | 20 |
Sudár Imre: A szocialista brigádok nevelőerejéről | 6 |
Szabó Endre: A tantárgyak közötti kapcsolatról | 16 |
Tölgyesi Zoltán: Biztató eredmények a beilleszkedésben | 8 |
Dr. Tüzkő Lajos: A tanulók teljesebb megítéléséért | 17 |
Vasas István: Egy módszer a szakrajz oktatásához | 13 |
Vándorkiállítás az iskolában | 30 |
Vári László: Mintha vallomást tennék | 20 |
Zumpf Emil: Gondolatok egy nemzetközi kiállításról | 26 |
Schmidt György: Tanítani a környezetvédelemért | 13 |
Tájékozódás - tájékoztatás | |
András László: Kiemelten fontos feladat a szakmunkásképzés | 29 |
Az utánpótlás Nagy-Britanniában | 30 |
dr. Illés Lajosné: Tízéves a Magyar Pedagógiai Társaság (Beszélgetés dr. Simon Gyulával és dr. Vendégh Sándorral) | 23 |
Létási István: Új szervezet - magasabb követelmények | 21 |
Mózes Tamás: Új jogszabály a balesetvédelemről | 24 |
Szabó István: Értékes javaslatok segítik a szakmunkásvizsgáztatás korszerűsítését I. | 24 |
Szabó István: Értékes javaslatok segítik a szakmunkásvizsgáztatás korszerűsítését II. | 21 |
Szamos József: Az otthonokról és az ott dolgozókról - tapasztalatok és jogszabályok tükrében | 24 |
Szemle | |
Amit a nevelés ügyéről olvastunk | 28 |
Amit a tudományelméletről olvastunk | 28 |
Amit a kulturális nevelésről olvastunk | 28 |
Amit a pedagógiai célelméletről olvastunk | 24 |
Amit a ma természettudományáról olvastunk | 29 |
AMit a Mohács körül folyó vitáról olvastunk | 23 |
Amit a szociológiáról olvastunk | 28 |
Amit az állampolgári nevelésről olvastunk | 29 |
Amit az érdeklődés természetéről olvastunk | 27 |
Amit a tantárgyi követelményről olvastunk | 27 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.