1.062.107

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szakképzési Szemle 2009/2.

Vocational Training Review/Rundschau der Berufsbildung - A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet és a Magyar Szakképzési Társaság negyedévi folyóirata - XXV. évfolyam 2. szám

Szerző
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 123 oldal
Sorozatcím: Szakképzési Szemle
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Angol, német és francia nyelvű tartalommal, összefoglalóval.
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó


MAYER JÓZSEF
PEDAGÓGUSOK A SZAKKÉPZÉSBEN II.
AZ IKSOLA ÉS A TANTESTÜLET, MINT SZAKMAI "KÖZEG"
Az iskolában zajló szakmai tevékenység minőségét, hatékonyságát, eredményességét illetően... Tovább

Előszó


MAYER JÓZSEF
PEDAGÓGUSOK A SZAKKÉPZÉSBEN II.
AZ IKSOLA ÉS A TANTESTÜLET, MINT SZAKMAI "KÖZEG"
Az iskolában zajló szakmai tevékenység minőségét, hatékonyságát, eredményességét illetően meghatározó szerepe van a pedagógusoknak. Ezért egyáltalán nem mellékes az, hogy az intézményben milyen tartalmú szakmai diskurzusok zajlanak formális és informális keretek között. Kívülállóként nehéz választóvonalat húzni kettő között, ezért inkább arra szorítkozhatunk, hogy a tantestületet leginkább érintő, a legtöbbször szóba kerülő témákra kérdezzünk rá, függetlenül attól, hogy ezek egy-egy nevelőtestületi vagy munkaközösségi értekezlet hivatalosan kijelölt témái voltak, vagy csak hosszabb időn keresztül "ez volt a legfontosabb téma a tantestületben."
Ha a válaszok egészét tekintjük, feltűnő, hogy számos kérdésről nemvolt - vagy a válaszadók számára nem volt érzékelhető - vita, szakmai diskurzus. Különösen meglepő ez olyan terület esetében, amelyek az egyes tantárgyak tartalmát vagy az újonnan bevezethető tantárgyak kérdését érintik, hiszen a kérdezés időpontjában szinte minden médiumban szerepelt például az integrált természetismereti tárgyak bevezetésének kérdése. Vissza

Tartalom


MAYER JÓZSEF: Pedagógusok a szakképzésben II. 117
TÓTH PÉTER - BÉKY GYULÁNÉ: A tanulás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata középiskolás tanulók körében 130
ZACHÁR LÁSZLÓ: Szakképzés és válság, avagy az NSZFI szerepe 150
KERÉKGYÁRTÓ LÁSZLÓ: A szakiskolai felzárkóztató oktatás a monitorozás tükrében 163
BENKE MAGDOLNA: Gondolatok a hazai szakképzési és felnőttképzési kutatások olvasása közben 189
POMIZS ISTVÁN: A tanuláshoz köthető értékteremtés munkáltatói megítélése 216
LŐRINCZ ÉVA ANNA: Új lehetőségek a szakmai képzés fejlesztésére 226
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Szakképzési Szemle 2009/2.
Állapot:
1.240 ,-Ft
6 pont kapható
Kosárba