Vocational Training Review/Rundschau der Berufsbildung - A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet és a Magyar Szakképzési Társaság negyedévi folyóirata - XXV. évfolyam 2. szám
Angol, német és francia nyelvű tartalommal, összefoglalóval.
Értesítőt kérek a sorozatról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
MAYER JÓZSEF
PEDAGÓGUSOK A SZAKKÉPZÉSBEN II.
AZ IKSOLA ÉS A TANTESTÜLET, MINT SZAKMAI "KÖZEG"
Az iskolában zajló szakmai tevékenység minőségét, hatékonyságát, eredményességét illetően...
Tovább
Előszó
MAYER JÓZSEF
PEDAGÓGUSOK A SZAKKÉPZÉSBEN II.
AZ IKSOLA ÉS A TANTESTÜLET, MINT SZAKMAI "KÖZEG"
Az iskolában zajló szakmai tevékenység minőségét, hatékonyságát, eredményességét illetően meghatározó szerepe van a pedagógusoknak. Ezért egyáltalán nem mellékes az, hogy az intézményben milyen tartalmú szakmai diskurzusok zajlanak formális és informális keretek között. Kívülállóként nehéz választóvonalat húzni kettő között, ezért inkább arra szorítkozhatunk, hogy a tantestületet leginkább érintő, a legtöbbször szóba kerülő témákra kérdezzünk rá, függetlenül attól, hogy ezek egy-egy nevelőtestületi vagy munkaközösségi értekezlet hivatalosan kijelölt témái voltak, vagy csak hosszabb időn keresztül "ez volt a legfontosabb téma a tantestületben."
Ha a válaszok egészét tekintjük, feltűnő, hogy számos kérdésről nemvolt - vagy a válaszadók számára nem volt érzékelhető - vita, szakmai diskurzus. Különösen meglepő ez olyan terület esetében, amelyek az egyes tantárgyak tartalmát vagy az újonnan bevezethető tantárgyak kérdését érintik, hiszen a kérdezés időpontjában szinte minden médiumban szerepelt például az integrált természetismereti tárgyak bevezetésének kérdése.
Vissza
Tartalom
MAYER JÓZSEF: Pedagógusok a szakképzésben II. 117
TÓTH PÉTER - BÉKY GYULÁNÉ: A tanulás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata középiskolás tanulók körében 130
ZACHÁR LÁSZLÓ: Szakképzés és válság, avagy az NSZFI szerepe 150
KERÉKGYÁRTÓ LÁSZLÓ: A szakiskolai felzárkóztató oktatás a monitorozás tükrében 163
BENKE MAGDOLNA: Gondolatok a hazai szakképzési és felnőttképzési kutatások olvasása közben 189
POMIZS ISTVÁN: A tanuláshoz köthető értékteremtés munkáltatói megítélése 216
LŐRINCZ ÉVA ANNA: Új lehetőségek a szakmai képzés fejlesztésére 226
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.