1.062.614

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány)

Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae Sectio Paedagogica, Series Specifica

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Szeged
Kiadó: JATE Pedagógiai Tanszék
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 227 oldal
Sorozatcím: Series specifica paedagogica
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Az egyik szerző, Veidner János által aláírt példány. 300 példányban készült. Fekete-fehér ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A pedagógiai kísérletek egyik legnagyobb problémája, eredményességüket hogyan lehet mérni, milyen viszonylag objektív mutatók alapján lehet bizonyítani, hogy széles körben való elterjesztésük... Tovább

Előszó

A pedagógiai kísérletek egyik legnagyobb problémája, eredményességüket hogyan lehet mérni, milyen viszonylag objektív mutatók alapján lehet bizonyítani, hogy széles körben való elterjesztésük pozitiv változásokat, tendenciákat eredményez a gyakorlati nevelésügyben. Különösen vonatkozik ez minden olyan iskolakísérletre, mely az iskolarendszer egészét érinti, mely a meglévő, többé-kevésbé jól vagy rosszul funkcionáló strukturát akarja átalakítani, korszerűsíteni.
A tanszékünk vezetésével immár ötödik éve folyó, a középiskola jelenlegi rendszerének átalakítását célzó kísérlet, mely a maga volumenében és időtartamában egyedülálló a magyar neveléstörténetben, kezdettől ezzel a gonddal birkózik. Az elméletben mindenki számára pozitiv, a tudományos előrejelzésekkel adekvát iskolastrukturát milyen tartalommal tudjuk megtölteni, s a rendszer és tartalom tud-e úgy funkcionálni, hogy az a jelenben és a jövőben még inkább hatékonyabb nevelési eredményeket hozzon, s az elért eredmények milyen - tudományos követelményeknek megfelelő - egzakt módszerekkel mérhető. A problémát különösen bonyolulttá tette a kísérlet komplex jellege: a hatékonyabb személyiségfejlesztéstől a képességek többoldalú fejlesztésén át a megalapozott pályaválasztásig, a rugalmas, egyik iskolatípusból a másikba való átmenetet biztosító iskolarendszertől a korszerűbb műveltség általánosabbá tételén át a középfokú technikusképzésig /s ezen belül az egész szakképzési rendszer megreformálásáig/ lényegében egész középfokú képzési strukturánk átalakítását tüztük ki célul. Vissza

Tartalom

Előszó2
Veidner János
Tudásszintmérés és alapvizsga a II. osztály végén5
Mellékletek42
Murányi Pál
A műszaki alapismeretek és a műhelygyakorlatok tananyagának szerkezete és helye a tantárgyi rendszerben175
Nagy Vilmosné - Csanádi Mihályné - Szabó László
A műszaki alapismeretek tanításának tapasztalatai183
Király Ottó
A műhelygyakorlatok tanításának tapasztalatai203
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány) Az egységes alapú középiskolai kísérlet tapasztalatai (aláírt példány)

A borító és néhány lap kissé foltos, a kötés sérült.

A címlapon az egyik szerző, Dr. Veidner János aláírása látható.

Állapot:
2.840 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba