A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Részlet:
"Egységes nevelői közgondolkodást - hatékonyabb közösségi gyakorlatot!
Iskoláink hétköznapjait vizsgálva gyakran tapasztaljuk, hogy számtalan mozaikszerűen egymás mellett helyezkedő...
Tovább
Előszó
Részlet:
"Egységes nevelői közgondolkodást - hatékonyabb közösségi gyakorlatot!
Iskoláink hétköznapjait vizsgálva gyakran tapasztaljuk, hogy számtalan mozaikszerűen egymás mellett helyezkedő pozitív vonás együtt található a legkirívóbb negatív pedagógiai jelenségekkel. Így a kísérletező, kezdeményező nevelők, oktatási újításra törő nevelőtestületek gyakran szinte felesleges tehernek érzik tanítványaik s a tanulóközösség fórumainak véleményét. Vagy kiváló úttörővezetők megfeledkeznek időnként a legelemibb tanítási fegyelem megtartásáról, illetve betartásáról. Együtt található az iskolai gyakorlatban a favorizált tevékenység /sport, kulturális, művészeti vagy éppenséggel szellemi vetélkedő/ bűvölete és az őrsi tevékenység kialakítását célzó akciók halmaza anélkül, hogy valamilyen rendszer vagy egészséges viszonyt alkotnának ezek az elemek."
Vissza
Tartalom
I. rész
KÖZÖSSÉGI TEVÉKENYSÉG - ISKOLAI ÖNKORMÁNYZAT
dr. Petrikás Árpád: Egységes nevelői közgondolkodást - hatékonyabb közösségi gyakorlatot!
Horváth Lajos: Tevékenység - öntevékenység - önkormányzat
dr. Hunyady Györgyné: Kutatási módszer a tanulmányi munka közösségformáló hatásának vizsgálatához
Gaál Gyula: Közösségi tevékenység - iskolai önkormányzat
Székely Tibor: Gondolatok az önkormányzatról - egy iskola tapasztalatainak tükrében
Szentistványi Gyula:Néhány gondolat az általános iskolai tanulók önkormányzó képességének formálásáról
II. rész
AZ IFJÚSÁG ERKÖLCSI-POLITIKAI ARCTULATA ÉS NEVELÉSI FELADATAINK
Drien Károly: Az általános iskolai tanulók hazafias és internacionalista neveltségének helyzete egy kísérleti felmérés tükrében
Bakonyi Pál: Megjegyzések az ifjúság politikai neveléséhez
Szabó Ferenc: Növelnünk kell gyermekeinkben a társadalmi viszonyok felismerésének, megértésének képességét!
dr. Zrinszky László: Fővárosi gimnazisták haza-tudata, magyar dolgozataik tükrében
dr. Papp János: A tanulmányi kötelezettségek teljesítésének jelentősége a osztályos tanulók felelősségtudatának megalapozásában
Bársony Jenő: Az ifjúság erkölcsi-politikai arculata korunk társadalmaiban
Illés Lajosné: Az ifjúság erkölcsi-politikai arculata korunk társadalmaiban
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.