kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 467 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 27 cm x 19 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Megjelent 300 példányban. |
Pszichológia | |
Gondos Éva: A veszélyeztetett gyermek pszichikai problémái | 2 |
Nyiri Jánosné: A teljesitményen alapuló önértékelés, igénynivó | 41 |
Szabó Erzsébet: Az antiszociális magatartású szülők óvodáskorú gyermekeinél jelentkező pszichikus sérülések | 83 |
Bedő Mária - Mihály Olga - Osbáth Katalin - Radó Julia: Kisegitő iskolai tanulók gondolkodási sajátosságai | 103 |
Bencsi Teréz: A gyermek személyiségfejlődését kárositó pszicho-szociális tényezők vizsgálata Jánd községben | 138 |
Erdélyi Ágnes: A tanulók személyiségének megismerése és ennek jelentősége a didaktogén ártalmak felszámolásában | 139 |
Hegedüs Róbert - Varga István: A Népshadsereggel kapcsolatos fogalmak fejlődése, ezek pszichikai és társadalmi tényezőinek vizsgálata | 140 |
Kaszás Etelka - Kürti Mária - Kocsis Mária: Az általános iskolai tanulók problémamegoldás folyamatainak pszichológiai vizsgálata | 141 |
Karácsony Anna - Tóth Andrásné: Pályairányulás-lehetőség és valóság a pályaválasztásban | 142 |
Kánya Éva: A helyes tanulási motivumok kialakitását elősegitő tényezők vizsgálata az önálló cselekvéses feladatmegoldások során | 143 |
Kurucz László - Vámos Erzsébet: A figyelem vizsgálata Révész-Nagy-féle módszerrel | 144 |
Lakatos Margit - Gerendai Klára: Veszélyeztetett gyermekek az óvodában | 145 |
Nagy Mária: A tanulás tanitásának néhány kérdése | 146 |
Orosz Judit: Prepubertásos problémák vizsgálata az általános iskola negyedik osztályos tanulóin | 147 |
Petróczy Judit: Gyermekkori félelemérzések | 148 |
Szabó Anikó: A gyermek kombinativ készségének fejlesztése | 149 |
Szabó Olga - Szécsi Erzsébet: Világjáték | 150 |
Székely József: A katonai pályaválasztás motivációi | 151 |
Sztrókai Ágnes - Pápai Kornélia: Elővizsgálatok a dyslexia prognózisára szolgáló teszt /DPT/ hazai standardizálásához | 152 |
Téglás Teréz: A pedagógus - tanuló viszony szerepe | 153 |
Török Erzsébet: Az osztályozási tevékenység vizsgálata kizárólagos feladatokkal | 154 |
Pedagógia | |
Karvalics Rózsa: A barcsi római katolikus iskola kialakulása és fejlődése | 157 |
Vaskó Erzsébet - Kutasi Jolán: Önállóságra törekvések a gyermekközösségeken belül | 189 |
Szeszler Anna: Gyermekközösségek vezető egyéniségei | 211 |
Németberta Judit: Az önállóságra nevelés problémái | 231 |
Farkas Katalin: Tanulásmotivumok összehasonlitó vizsgálata | 249 |
Gábori Mária: A siker és sikertelenség élményének visszatükröződése a magatartási és szorgalmi osztályzatokban | 273 |
Nemes Lajos: A tanulói teljesitmény feladatlapos mérésének problémái | 305 |
Jambrik Erzsébet - Ládi Mária: Kisérlet az elágazásos program felhasználására alsó tagozatban | 335 |
Bajkó Magdolna: A korai idegen nyelv-oktatás kérdései | 357 |
Bujdosó Mária: Adalékok a nők technikai oktatásához | 358 |
Csikós Aranka - Ujj Ilona: Környezeti és nevelési ártalmak | 359 |
Dénes Julianna - Janurik Katalin: Az idegen nyelv-oktatás lehetőségei az óvodában | 360 |
Édler Borbála: Ifjúságkutatás a pedagógusképzés szolgálatában | 361 |
Hajós Erzsébet: A ritmus szerepe az esztétikai nevelésben | 362 |
Jeszenszky Ágnes: A térképen nem található? | 363 |
Kaczur Gyuláné: A gyermekotthonos gyermekek nevelési problémái | 364 |
Kalón Fenyvesi Gabriella: Az alsó tagozatos tanulók vallási képzetei | 365 |
Kántor Judit: A VII-VIII. osztályos általános iskolai tanulók pályaválasztásának egyes kérdései | 366 |
Komlósi Irma: A Galperin-féle metodika alkalmazási lehetőségei | 367 |
Kozák Olga: Családi szempontból hátrányos helyzetü tanulók s ezek segitésének módjai és lehetőségei | 368 |
Láng Judit: Társas kapcsolatok vizsgálata az óvodában | 369 |
László Gyuláné - Szebenyi Erzsébet: Juhász Ferenc: A motiváció szerepe a nevelésben c. könyvének ismertetése | 370 |
Nyerges Mária: Az étvágytalan, rosszul evő gyermek | 371 |
Nyul Gyöngyi: Az egésznapos iskola kialakitásának problémái | 372 |
Rozsnyay Livia: A 12 éves tanulók szabad idő felhasználásával kapcsolatos problémák | 373 |
Stockinger Zoltán: Az elvált szülők helyzetének pedagógiai kérdései | 374 |
Szentesi Olga: Tiszadada közoktatásának fejlődése | 375 |
Sziklai Gyöngyi: A családi szempontból hátrányos helyzetben levő tanulók segitésének lehetőségei, módszerei | 376 |
Tivadar János: Mérőlapos témazáró tudásmérés módszertani problémái az Élővilág tantárgy 6. osztályában | 377 |
Trizner Ágnes: A helyes tanulási motivumok kialakitását gátló tényezők vizsgálata egy gyermekes családban | 378 |
Tóth Julianna - Tóth Katalin - Vajda Éva - Zimányi Ágnes: A differenciált feladatrendszeres programozás pedagógiai-pszichológiai problémái az általános iskola alsó tagozatában | 379 |
Tóth Mária: A családi szempontból hátrányos helyzetben levő tanulók segitésének lehetőségei és módszerei | 380 |
Urbanics Ilona: A környezetismeret és világnézeti kérdései az óvodában | 381 |
Vinke Hedvig: Cegléd helytörténetének felhasználása az általános iskolai történelemoktatásban | 382 |
Mozgalmi nevelés | 383 |
Petővári Ákos: Vörösnyakkendő | 384 |
Csaba Zita: A főiskolai hallgatók neveltségi szintjének problémái | 399 |
Laukó Éva - Mayer Zoltán - Simon Margit - Sipos József - Szabó Rozália - Szira Erzsébet - Szöllősi Erzsébet: A politika helye és szerepe a főiskolai KISZ-szervezet tevékenységében | 427 |
Böröczki Julianna: A pápai középiskolás ifivezetők szerepe a város úttörő-életében | 450 |
Csépány Mária - Molnár Emilia: A gyermekközösségek vezető egyéniségei | 451 |
Erdélyi Mária - Koncos Ferenc: Jelentkezéstől évnyitóig | 452 |
Faragó Erzsébet: Megszüntethetők-e az intézményes nevelés zártsága? | 453 |
Görözdi Mariann: Gyermekközösségek vezető egyéniségei | 454 |
Hundt István: A változó Tiszatáj | 455 |
Kovács Klára: Mozgalmi dalkultúránk 25 éve | 456 |
Ország Erzsébet: Gondolatok a müvészet és pedagógia kapcsolatáról egy könyv olvasása közben | 457 |
Reichardt Ágnes: Gyermekvezetők helye és szerepe a 10-14 évesek iskolai közösségében | 458 |
Renczes Ágnes: Az őrsi közösségek müködésének néhány szervezeti és pedagógiai problémája | 459 |
Somorjai József: Hogyan segiti a személyiség fejlődését az Esztergomi Tanitóképző Intézet KISZ-szervezete? | 460 |
Szép Magdolna: Az úttörőszervezet munkájának hatása a gyermeki közösség éeltének alakulására | 461 |
Várszegi János: A gyermekközösségek vezető egyéniségei | 462 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.