A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A szeretet pedagógiája

A tehetségnevelés egyedülálló megközelítése

Szerző
Fordító
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 104 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó a magyarnyelvű kiadáshoz7
Előszó9
Bevezetés11
Minden Japán gyerek beszél japánul11
Hogy derül ki ez a meglepő tény?11
A képességfejlesztés a titok12
A szeretet pedagógiája13
A képesség magjának elültetése13
Türelem és ismétlések árán a mag virágot hoz13
A kis csecsemő örömmel reagál az ismert dallamra14
Az ilyen gyermekek a gyakorlás és a környezet gyümölcsei15
A tehetség nem öröklött dolog16
A világ összes gyermekét rá lehetne nevelni, hogy énekeljen16
Két gyermek, akiket farkas nevelt föl17
Ami nincs jelen a környezetben, azt nem lehet kifejleszteni19
A jó környezeti feltételek magasabb rendű képességeket hoznak létre19
Ami nincs jelen a kulturális környezetben, az nem fog a gyermekben kifejlődni20
"Viszi valamire a fiam?" - egy visszataszító kérdés21
A fiú, aki első óráit apjától vette21
A rendkívüli életerő22
Féléves erőfeszítés és kitartó fáradozás23
A természetes adottságot a gyakorlás hozza felszínre23
Koji24
Koji kivívja a zenei világ szeretetét és megbecsülését24
Kiváló barátaim25
Kis barátaim nagyszerű emberekké váltak26
Minden gyerek képezhető, és ez az egyetlen járható út26
Elhagyjuk tokiót26
Az éhség elűzése folyami moszatokkal28
Koji! Kiso-fukushimában vagyok28
Koji családunk tagjává válik29
Valamennyien megtettünk minden tőlünk telhetőt Koji érdekében30
Megindul a Talent Education mozgalom30
Koji mindig Istennel31
A nagyszerű emberekkel való találkozás elősegíti a nemes és értékes jellem kialakulását31
A gyakorlás próbája32
Kotta nélkül mentek a rádió-stúdióba33
Eljön az ideje, hogy Kojit a legjobb tanárhoz járassuk33
"Nem találok szavakat"34
Koji fél év múlva befejezi tanulmányait a Párizsi Konzervatóriumban35
Egyszerűen chausson szellemében játsszad36
Ostoba dolog a tehetség hiánya miatt siránkozni36
Még ha valaki kevés tehetséget tételez is föl magáról, legalább próbálkoznia kellene37
Megtanultam, hogy a képesség hiányát siratni esztelenség37
Megadni magunkat annak a gondolatnak, hogy tehetségtelenek vagyunk, és felhagyni az erőfeszítésekkel, gyávaság37
Nézzük a tényeket. Az ügyetlenség a rossz képzés eredménye38
Harminc munkás öröme39
Hiroko-Chan - aki mindenben rendkívül lassú39
Tíz éves erőfeszítés a gyenge adottságot a legkiválóbb tehetséggé változtathatja40
A Ninjutsu magasugró képessége - lecke, amelyet meg kell tanulni41
Nézz a jobb kezedre41
Az álhatatos ismétlésben rejlő szépség42
Vidd tökélyre ismétlés révén!43
Ne rohanj, de ne is pihenj! A türelem fontos adottság a megvalósításhoz43
A természetes növekedés44
Sietség nélkül, pihenés nélkül44
Egy kis fény egy sötétségben élő gyermek számára45
Lelki szemeim megnyílnak, az ígért hét elmúlik46
A gyermek, aki sem fölfelé, sem lefelé, sem jobbra, sem balra nem látott46
A kedves kis száj azt mondja: "igen, látom"46
Siker - egy szigorú év után47
Sorsdöntő találkozás Tokugawa Yoshichika herceggel48
Az intuíciót gyakorolni kell50
Betegség dönt le a lábamról51
Kiváló természetgyógyász kezelésében52
Az apám Suzuki Masakichi, és az ő hegedűi53
Szüntelen kutatás54
Áldozatok a munkások kedvéért54
A tisztességtelen haszon rosszra vezet55
Adj pénzt, de ne kölcsön56
Fejezd ki a háládat, de ne kérj kegyet57
Találkozás Tolsztojjal57
"A lelkiismeret szava Isten szava"58
Munka, olvasás és játék a gyerekekkel58
A Tehetségnevelés eredete59
Egy vezérelv59
Az egész iskola sztrájkba lép60
A bűnt meg kell büntetni61
Elman lemezfelvétele megrendít61
Felkelés hajnali ötkor, ötven éven át63
Tokugawa hercegi palotájában tartózkodom64
Az Ueno Akadémia diplomahangversenye nagy csalódást jelent64
A sorsom hívogat65
A megtestesült zene: Klingler, a tanár, akit én választottam magamnak66
Egy bátor ember, aki szilárd erkölcsű és igaz67
Megtudom, hogy mi a művészet valójában67
Dr. Einstein pártfogásába vett68
"Minden ember egyforma, asszonyom"68
Tudósok, akik virtuózok is69
A fiatal Kaufmann rögtönzései69
Emberek, akik összejönnek muzsikálni...70
Örökkévaló szerelem rabja lettem71
A rajongás örömével telve szakítok a szomorúsággal72
Ha szándékodban áll valamit megtenni, tedd meg!74
A zene az élet nyelve75
A Tehetségnevelés az életre nevelés75
Inkább nevelés, mint oktatás76
Nem elég csupán "akarni" valamit megtenni77
Az embernek képesnek kell lennie arra, hogy a dolgokat a gyakorlatban megvalósítsa78
Hogyan kell új készségre szert tenni?79
Tehetségnevelés a hegedűn - memóriagyakorlat - alapkészségek elsajátítása81
Arra ösztönözzük őket, hogy úgy gondoljanak a hegedűgyakorlásra, mint szórakozásra84
Arra ösztökéljük őket, hogy "játsszanak" a hegedűvel84
A játék, az amivel kezdeni kell, a szórakozási kedv hajtja tovább őket85
Napi öt perc - napi három órával szemben86
A képességfejlesztés a helyes gyakorlási mód révén történik86
"Hány lábad van?"87
Bámulatba ejtjük a világot88
Ez az ifjúság igazi arca88
Casals is sírt89
A Tehetségnevelés mozgalom elterjed Amerikában90
Hangversenyek és előadások tizenhat városban91
"Hegedűs légiók"92
Fogékonyság92
Utószó95
Minden ember boldogságáról szőtt álmom95
Megkísérlem az álmomat valóra váltani95
Nem holnap, hanem most, rögtön, ma96
Jelenlegi magyarországi helyzet - 2004. november97
Képmelléklet

Suzuki Shinichi

Suzuki Shinichi műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Suzuki Shinichi könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem