Fülszöveg
A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004-ben elhozta Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy szakértői zsűrit, akik a marketing és kommunikációs szakma tizenhárom elismert vállalati és ügynökségi vezetőjéből állnak. Ők értékelték hazánk vezető márkáit.
Az Energizer is elnyerte a szemléletesen „szakmai Oscar"-nak nevezett címet. Mitől lesz szupermárka egy márka? Talán attól, hogy elég, ha felvillan a logó színkombinációja, az agyunk máris összerakja a képet, mondja a szlogent. Az Energizer azért kaphatta meg a Superbrand címet, mert a márka mögött meghúzódó értéket, innovációt a magyar piacon is bizonyította, termékei a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak.
Az Energizer és a többi magyar szupermárka megjelenése ebben az exkluzív kiadványban egyfajta elismerés a márka által képviselt kivételes minőségről, rangról és pozícióról, ezen kívül érdekes és izgalmas betekintést nyújt a márkák...
Tovább
Fülszöveg
A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság 2004-ben elhozta Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy szakértői zsűrit, akik a marketing és kommunikációs szakma tizenhárom elismert vállalati és ügynökségi vezetőjéből állnak. Ők értékelték hazánk vezető márkáit.
Az Energizer is elnyerte a szemléletesen „szakmai Oscar"-nak nevezett címet. Mitől lesz szupermárka egy márka? Talán attól, hogy elég, ha felvillan a logó színkombinációja, az agyunk máris összerakja a képet, mondja a szlogent. Az Energizer azért kaphatta meg a Superbrand címet, mert a márka mögött meghúzódó értéket, innovációt a magyar piacon is bizonyította, termékei a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak.
Az Energizer és a többi magyar szupermárka megjelenése ebben az exkluzív kiadványban egyfajta elismerés a márka által képviselt kivételes minőségről, rangról és pozícióról, ezen kívül érdekes és izgalmas betekintést nyújt a márkák történetébe és fejlődésébe.
?
„Márkaválasztás esetén a fogyasztók nem mindig veszik figyelembe, hogy a nagy márkák gyártói komoly ökológiai és környezetvédelmi szempontoknak is megfelelnek. Az Energizer egy ilyen vállalat, amely alapítója volt az Elém- és Akkumulátor Forgalmzók Egyesülésének, ezzel is bizonyítva, hogy nemcsak gazdasági szempontok vezérlik működése során, hanem kiemelten figyel környezetére is."
Cserépy Zoltán, ügyvezető Elem- és Akkumulátor Forgalmazók Egyesülése
„Az Energizer Magyarország Kft. 2003. karácsonyán egy rajzpályázat kiírásával és ezzel összekötve jelentős összeggel támogatta az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének gondozásában élő több mint 270 gyermeket. A támogatásnak köszönhetően lehetőség nyílt a három magyarországi gyermekfalu közösségi játékait új elemekkel bővíteni. Az Energizer ezzel is "bizonyította számunkra, szociális érzékenységét és figyelmességét."
Mina Krisztina, PR főmunkatárs SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesülete
„ Sok időt fordítunk mi természetfotósok a megfigyelésre, előkészületekre, fontos a biztos végeredmény, ezért bátran ajánlom az általam is gyakran használt Energizer elemeket."
Baranyai Antal, vezetőségi tag Magyar Természetfotósok Szövetsége
Vissza