1.067.056

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Superbrands Magyarország

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2004

Szerző
Budapest
Kiadó: Budavár Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 128 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 35 cm x 25 cm
ISBN: 963-216-570-5
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva. Angol nyelvű előszóval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezer, egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A... Tovább

Előszó

A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezer, egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A munkahelyünkön, a bevásárlóközpontban, az interneten, a gyógyszertárban, de még a televízió előtt is márkák között kell választanunk. Tudatosan vagy tudat alatt, de kötődünk hozzájuk, kedveljük és gyűlöljük őket, szóval mindenképpen egyfajta érzelmi viszonyba kerülünk a márkanevekkel. Sokszor nem is tudjuk, hogy mi van mögöttük, honnan származnak, régóta léteznek-e vagy újak, magánkézben vannak-e vagy esetleg állami tulajdonban, hányan dolgoznak az adott cégnél, hogyan nevezték régen, kik a legfőbb piaci versenytársaik, és még sorolhatnánk.
Mégis: a márkák óriási szerepre tettek szert az életünkben. Életkortól függetlenül, sok honfitársunknak a rendszerváltás kevésbé a politikusok közötti szabad választást jelentette, sokkal inkább a Trabant és az Opel, a Macskanyelv és a Milka közötti szabad döntés lehetősége volt.
Egy új márka kitalálása, felépítése, piaci bevezetése, a konkurensektől való megkülönböztetése, esetleges átalakítása vagy átpozicionálása külön szakmát teremtett. A branding ma már az értékesítés és marketing elengedhetetlen része lett. Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország

A borító enyhén sérült, az alsó lapélek foltosak.

Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
6 pont kapható
Kosárba