1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Stratégiai vezetés - vállalkozás

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 343 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-222-218-0
Megjegyzés: Számos ábrával illusztrálva. Kihajtható melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó7
Bevezetés9
Tervezés, stratégia, stratégiai tervezés, stratégiai vezetés: hasonlóságok és különbségek11
A tervezés fogalmának alakulása, tartalmának fejlődése11
A stratégiai tervezés fogalma, stratégiai tervezés és stratégiai vezetés15
A stratégiai vezetés legfontosabb eleme: a stratégiai vezető21
Kik a stratégák Magyarországon?28
Vezetőválasztás, kinevezés: a vezetői érdekeltség problémái38
Összefoglalás42
Stratégiai tervezés: a stratégiai vezetés egyik legfontosabb láncszeme43
Néhány fontosabb bevezető gondolat43
A stratégiai tervezés folyamata51
A stratégiai tervezés előkészítő szakasza53
A stratégiai célok természete és kialakításának folyamata68
Összefoglalás75
A stratégiai tervezés elemző és célkitűző szakasza76
Környezetelemzés78
Környezetelemzés és előrejelzés84
Iparág- és versenyhelyzet-elemzés. Az iparágelemzés módszerei86
A versenytársak elemzésének rendszere103
Vállalati diagnózis, az erős és gyenge pontok megkeresése114
A vállalati kultúra151
A stratégiai célok konkretizálása és a stratégia jellegének meghatározása164
Szakértői információrendszerek felhasználása a stratégiai tervezés folyamatában167
A vállalat általános jellemzése173
Összefoglalás174
Stratégiai sikerpotenciálok, stratégiai akciók176
Környezeti sikertényezők, vállalati sikerpotenciálok176
A stratégiai akciók jellemzése180
Termék-piaci, termékszerkezet-változtatási akciók182
Kutatás-fejlesztési, innovációs akciók188
A stratégiai akciók átfogó értékelése, erőforrás-elemzés201
Összefoglalás205
A stratégiamegvalósítás előkészítése és ellenőrzésének megtervezése206
A stratégiai akciók időbeli ütemezése, akciócélok, a stratégia időhorizontjának véglegesítése206
A változtatások bevezetésének vezetési feladatai211
Hogyan változtathatjuk meg a vállalati kultúrát?220
Funkcionális stratégiák224
Humán stratégia226
Humán stratégia az IBM-nél és egyéb tapasztalatok236
Szervezetfejlesztés242
A szervezetek fejlődési szakaszai és típusai245
További funkcionális stratégiák268
Stratégiai tervezés nemzetközi piacokra270
Összefoglalás284
Vezetőképzés és -továbbképzés285
Melyek azok az új feladatok, amelyek a vezetőktől új szemléletet és módszereket igényelnek?287
Új tartalmi elemek erősítése a vezetőképzésben és -továbbképzésben289
Új elemek a képzési módszerekben292
Mellékletek297
Csoportos alkotótechnikák, szakértői becslési módszerek299
Előrejelzési módszerek319
A leggyakrabban használt stratégiai tervezési kifejezések és magyar fordításuk331
Irodalomjegyzék341

Csath Magdolna

Csath Magdolna műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Csath Magdolna könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás
Állapot:
3.960 Ft
2.770 ,-Ft 30
25 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
3.960 Ft
3.160 ,-Ft 20
28 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás Stratégiai vezetés - vállalkozás

Néhány lap foltos.

Állapot:
3.960 ,-Ft
36 pont kapható
Kosárba