1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Stratégiai menedzsment

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Calibra Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 141 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-686-315-6
Megjegyzés: Tankönyvi szám: CAE 107. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A fejlett tőkés országokban már több évtizede alkalmazzák a stratégiai menedzsment módszereit, amelyek segítenek a versenyhelyzetben lévő vállalatoknak, hogy hatékony választ adjanak a környezeti kihívásokra. A piacgazdaság kialakulásával hazánkban is gyökeresen megváltozott a gazdasági szervezetek tevékenységét behatároló környezet. Az e témával kapcsolatos legújabb ismereteket tárja olvasói elé ez a könyv.
emutatja a vállalat viselkedését meghatározó érdekcsoportokat, a vállalatvezetés, illetve a tulajdonosok törekvéseit összefoglaló vállalati küldetést. Vizsgálja a versenykörnyezetet, értékeli a szervezetek belső erőforrásait, erősségeit, és gyengeségeit. Megismertet a környezeti fenyegetéseket és lehetőségeket feltáró úgynevezett SWOT-elemzéssel, az üzletági szintű elemzési módszerekkel, a portfólió- és életgörbe-elemzésekkel. Felvázolja a különféle stratégiai alternatívákat és megvalósításuk feltételeit. Foglalkozik a stratégiával kapcsolatos egyéb lényeges kérdésekkel is,... Tovább

Fülszöveg

A fejlett tőkés országokban már több évtizede alkalmazzák a stratégiai menedzsment módszereit, amelyek segítenek a versenyhelyzetben lévő vállalatoknak, hogy hatékony választ adjanak a környezeti kihívásokra. A piacgazdaság kialakulásával hazánkban is gyökeresen megváltozott a gazdasági szervezetek tevékenységét behatároló környezet. Az e témával kapcsolatos legújabb ismereteket tárja olvasói elé ez a könyv.
emutatja a vállalat viselkedését meghatározó érdekcsoportokat, a vállalatvezetés, illetve a tulajdonosok törekvéseit összefoglaló vállalati küldetést. Vizsgálja a versenykörnyezetet, értékeli a szervezetek belső erőforrásait, erősségeit, és gyengeségeit. Megismertet a környezeti fenyegetéseket és lehetőségeket feltáró úgynevezett SWOT-elemzéssel, az üzletági szintű elemzési módszerekkel, a portfólió- és életgörbe-elemzésekkel. Felvázolja a különféle stratégiai alternatívákat és megvalósításuk feltételeit. Foglalkozik a stratégiával kapcsolatos egyéb lényeges kérdésekkel is, mint pl.: a szervezeti struktúra, a vállalati kultúra és a változásmenedzsment.
Az egyes stratégiai módszerek gyakorlati alkalmazására konkrét esettanulmányok adnak példát. A szövetet számos ábra és táblázat teszi még érthetőbbé. A kötet külön értéke, hogy példáit jórészt a hazai gyakorlatból meríti. E példákra alapozva világos eligazítást ad a vállalati stratégia alkalmazóinak. A fejezetek végén felvetett kérdések lehetővé teszik a téma önálló feldolgozását.
Az olvasmányosan megírt könyv nemcsak a jövő szakemberképezésének, hanem a jelenlegi vállalatvezetőknek is sok tanáccsal, útmutatással szolgál a sikert hozó stratégia kidolgozásában. Vissza

Tartalom

Bevezető5
A stratégia lényege7
A Graboplast Rt.11
A szándéktól a küldetésig24
A tulajdonosok és az "érintettek"24
A célok hierarchiája29
A stratégia etikai kérdései34
A vállalati küldetés40
A szervezetek változó környezete47
A szervezet tág környezete47
A versenykörnyezet elemzése51
A belső erőforrások elemzése56
A SWOT-elemzés61
A stratégiai üzleti egységek és portfólió-elemzések65
A stratégiai üzleti egységek65
A Boston Consulting Group-mátrix68
A General Electrix-mátrix72
Az életgörbe-elemzések74
A stratégiai alternatívák80
A versenystratégiák választéka80
A fejlesztési stratégiák választéka88
Az alapstratégiák választéka94
A stratégiai döntés és a stratégiai nyilatkozat103
A stratégiai döntés103
A döntés és az erőforrás-tervezés kérdései107
A stratégiai nyilatkozat elkészítése111
Az ellenőrzés és a visszacsatolás114
A stratégiai megvalósításának kérdései120
A vállalati szervezet121
A vállalati kultúra128
A változás-menedzsment134

Marosán György

Marosán György műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Marosán György könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment

A borító enyhén kopott, foltos, rajta tulajdonosi bejegyzés látható. A lapélek kissé foltosak.

Állapot:
2.840 Ft
1.420 ,-Ft 50
13 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment Stratégiai menedzsment

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
2.840 ,-Ft
26 pont kapható
Kosárba