Fülszöveg
Sok éves marketing elméleti és gyakorlati tapasztalataimat, valamint publikációs tevékenységemet összegzi ez a tankönyv, amelyet kifejezetten a szakképzés számára írtam. Ebben a tankönyvben figyelembe vettem az alábbi szakképzések tematikáját és vizsgakérdéseit, és megpróbáltam egy olyan általános, több képzés számára alkalmas jegyzetet írni, amelyet a hallgatók és a vizsgázók használni, és belőle gyakorlati tapasztalatokat szerezni tudnak. A könyv nem nagy terjedelmű, nem tartalmaz felesleges részeket, de minden - a marketing stratégia és taktika - részletre kitér. Ezért igen fontos a teljes könyv elolvasása és elsajátítása.
E tankönyv felhasználható elsősorban a
Marketing és reklám ügyintéző és menedzser
Külkereskedelmi üzletkötő
Irodavezetői
PR szakmenedzser
Vállalkozásszervező
Logisztikai menedzser
szakképzésekre, de más képzéseknél is, ahol a marketing ismeretek alapvető fontosságúak a szakma magasabb szintű elsajátítására.
A tankönyv a Stratégiai marketing...
Tovább
Fülszöveg
Sok éves marketing elméleti és gyakorlati tapasztalataimat, valamint publikációs tevékenységemet összegzi ez a tankönyv, amelyet kifejezetten a szakképzés számára írtam. Ebben a tankönyvben figyelembe vettem az alábbi szakképzések tematikáját és vizsgakérdéseit, és megpróbáltam egy olyan általános, több képzés számára alkalmas jegyzetet írni, amelyet a hallgatók és a vizsgázók használni, és belőle gyakorlati tapasztalatokat szerezni tudnak. A könyv nem nagy terjedelmű, nem tartalmaz felesleges részeket, de minden - a marketing stratégia és taktika - részletre kitér. Ezért igen fontos a teljes könyv elolvasása és elsajátítása.
E tankönyv felhasználható elsősorban a
Marketing és reklám ügyintéző és menedzser
Külkereskedelmi üzletkötő
Irodavezetői
PR szakmenedzser
Vállalkozásszervező
Logisztikai menedzser
szakképzésekre, de más képzéseknél is, ahol a marketing ismeretek alapvető fontosságúak a szakma magasabb szintű elsajátítására.
A tankönyv a Stratégiai marketing címet viseli, azért, mert ma már mindenegyes vállalati döntésnek hosszabb távú következménye van, és azért, mert a marketing legfontosabb alapeleme a stratégiában való gondolkodási mód.
A fő mottója a tankönyvnek a sporttal kapcsolatos, és ez nem véletlen. Ma már a verseny az egyes piacokon olyan éles, hogy csak az a cég tud fennmaradni és életképes lenni, amely helyt tud állni ebben az éles harcban. Nagyon kicsik a különbségek ma már a piacon sikereket arató és a lemaradó cégek között termékben, szolgáltatásban, árakban, stb. Ezért a mai vállalati tevékenység nem nélkülözi a marketing különféle területeinek elméleti és gyakorlati elsajátítását, a különféle marketing-módszerek pontos ismeretét és alkalmazását.
Ezt a célt szolgálja e tankönyv, és remélem, hogy mélyebb ismerete révén több lesz a sikeres vállalakozó és vállalat a piacon.
Budapest, 2000.november
Vissza