Fülszöveg
Hogyan lehetsz tuti vesztes?
Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák. Ők - a profi lúzerek - oly könnyedén és vidáman buknak el bármit, hogy nem is nagyon figyelnek rá, szinte nincsenek is tudatában annak, ami történik velük.
A könyv szemléletesen bemutatja, mi az, amit a kiemelkedő sikertelenek következetesen gondolnak, mondanak és tesznek, illetve többnyire mit nem tesznek, hogy elrontsák a siker esélyét - tehát e könyvben egybegyűjtve találhatjuk meg mindazokat a stratégiákat, amelyek semmiképp ne kövessünk, ha nem akarunk veszíteni.
Steve McDermott az egyik legelismertebb üzleti szónok Európában - 2007-ben elnyerte a rangos European Business Speaker of the Year díjat.
Könyvei nemzetközi bestsellerek, rendszeresen szerepel tévéműsorokban és...
Tovább
Fülszöveg
Hogyan lehetsz tuti vesztes?
Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák. Ők - a profi lúzerek - oly könnyedén és vidáman buknak el bármit, hogy nem is nagyon figyelnek rá, szinte nincsenek is tudatában annak, ami történik velük.
A könyv szemléletesen bemutatja, mi az, amit a kiemelkedő sikertelenek következetesen gondolnak, mondanak és tesznek, illetve többnyire mit nem tesznek, hogy elrontsák a siker esélyét - tehát e könyvben egybegyűjtve találhatjuk meg mindazokat a stratégiákat, amelyek semmiképp ne kövessünk, ha nem akarunk veszíteni.
Steve McDermott az egyik legelismertebb üzleti szónok Európában - 2007-ben elnyerte a rangos European Business Speaker of the Year díjat.
Könyvei nemzetközi bestsellerek, rendszeresen szerepel tévéműsorokban és üzletember. Ezen kívül konzultáns, és tréner olyan ismert cégeknél, mint az Asda, a Smith & Nephew, a Nestlé és a Brit Egészségügyi Szolgálat. Szakterülete, hogy segítsen egyéni és vállalati ügyfeleinek olyan új gondolkodásmódot kidolgozni, amivel valóra válthatják álmaikat.
Mielőtt saját céget alapított, 15 évig egy reklámügynökségnél kreatív igazgatóként pusztán az ötleteiből élt. Több mint 20 nemzetközi és angol díjat nyert kreativitásáért.
Angliában él Leedsben a feleségével és három gyermekükkel, valamint két mókusával és - bár még sohasem látták - egy sündisznójával.
Vissza