A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Standardizált témazáró tesztek - Számtan-mértan 7.

Számtan-mértan/Általános iskola 7. osztály

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Szeged
Kiadó: JATE Pedagógiai Intézete
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 309 oldal
Sorozatcím: Acta Universitas Szegediensis De Attila József Nominatae Sectio Paedagogica, series specifica
Kötetszám: 13
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

E standardizált témazáró tesztek - a tananyagcsökkentő rendelkezések figyelembevételével - a Művelődésügyi Minisztérium és az Országos Pedagógiai Intézet támogatásával készültek. Ezeket a teszteket... Tovább

Előszó

E standardizált témazáró tesztek - a tananyagcsökkentő rendelkezések figyelembevételével - a Művelődésügyi Minisztérium és az Országos Pedagógiai Intézet támogatásával készültek. Ezeket a teszteket felügyeleti célokra nem szabad felhasználni. A témazáró mérőlap a pedagógus eszköze. A pedagógus a mérőlapok használatára nem kötelezhetők A felhasználásnak az a feltétele, hogy az újrasokszorosítás hibátlan és kifogástalanul olvasható legyen. Ezért csak olyan teszt használható, amelyen fel van tüntetve az újrasokszorosításért felelős személy neve a tesztváltozat utolsó oldalán. Az újrasokszorosítást formailag úgy kell megoldani, hogy egy oldalt arányosan egy normál gépelt oldalra kinagyítva helyezünk el. Ha az újrasokszorosítás nem az iskolában történik e füzet birtokában, akkor a sokszorosító szerv a tesztekhez az értékelő anyagot, a javítókulcsokat külön mellékelne a pedagógusok számára. Kérjük, hogy közölnék a sokszorosítás tényét és azoknak az iskoláknak a listáját, amelyek a teszteket megkapták. Mivel hazánkban standardizált tudásszintmérő tesztek még nem használatosak, ezeknek a teszteknek az is céljuk, hogy a pedagógusok megtanulják használatukat, megismerjék az országos eredményeket, azok tükrében elemezhessék saját munkájukat és az oktatás fejlesztésének lehetőségeit. Természetesen a tesztkészítő kollektívák is szeretnének tanulni a felhasználó pedagógusoktól, hogy az új tantervekhez már a pedagógusok szélesebb körének tapasztalatai alapján jobb tesztek készülhessenek. Ezért kérjük a felhasználó kollégákat, hogy észrevételeiket, bíráló jelzéseiket az alábbi címre küldjék el: JÓZSEF ATTILA TUDOMÁNYEGYETEM PEDAGÓGIAI TANSZÉK 6722 Szeged, Táncsics Mihály utca 2. A standardizált témazáró tesztek elveinek és használati módjainak megismerésére Dr. Nagy József: A témazáró tudásszintmérés című könyvét ajánljuk /Tankönyvkiadó, 1972/. Mivel előfordulhat, hogy nem mindenki tud a könyvhöz hozzájutni, ezért abból a felhasználásra vonatkozó legfontosabb részt a Függelékben közöljük. Vissza

Tartalom

Bevezető 5
I FEJEZET
A"Szorzás és osztás törttel" c. tematikus egység 7
A tematikus egység ismeretanyaga 9
A "Szorzás és osztás törttel" ismeretanyagának áttekintése 11
A mérőlapok és a javítókulcsok 14
Az eredmények statisztikája

II. FEJEZET
A "Végtelen tizedes tört. Százalékláb kiszámítása" c. tematikus egység 43
A tematikus egység ismeretanyaga 45
A "Végtelen tizedes tört" ismeretanyagának áttekintése 47
A "Százalékláb kiszámítása" ismeretanyagának áttekintése 48
A mértani ismeretanyag áttekintése /ismétlés/ 48
A mérőlapok és a javítókulcsok 49
Az eredmények statisztikája

III. FEJEZET
A "Transzformációk.Paralelogrammák" c. tematikus egység 77
A tematikus egység ismeretanyaga 79
A "Transzformációk" ismeretanyagának áttekintése 81
A "Paralelogrammák" ismeretanyagának áttekintése 52
A mérőlapok és a javitókulcsok 84
Az eredmények statisztikája

IV. FEJEZET
A "Műveletek racionális számokkal" c. tematikus egység 113
A tematikus egység ismeretanyaga 115
A "Műveletek racionális számokkal" c. ismeretanyagának áttekintése 117
A mérőlapok és a javítókulcsok 120
Az eredmények statisztikája

V. FEJEZET
A "Háromszög. Trapéz. Egyenes arányosság" c. tematikus egység 149
A tematikus egység ismeretanyaga 151
A "Háromszög" ismeretanyagának áttekintése 153
A "Trapéz" ismeretanyagának áttekintése 154
Az "Egyenes arányosság" ismeretanyagának áttekintése
A mérőlapok és a javítókulcsok 156
Az eredmények statisztikája

VI. FEJEZET
A "Fordított arányosság. Négyszögekbe" c. tematikus egység I87
A tematikus egység ismeretanyaga 189
A "Fordított arányosság" ismeretanyagának áttekintése 191
A "Négyszögek" ismeretanyagának áttekintése 192
A mérőlapok és a javitókulcsok 194
Az eredmények statisztikája

VII. FEJEZET
A "Szabályos sokszögek. Betűk használata" c. tematikus egység 223
A tematikus egység ismeretanyaga 225
A "Szabályos sokszögek" ismeret anyagának áttekintése 227
A "Betűk használata" ismeretanyagának áttekintése 228
A mérőlapok és a javítókulcsok 229
Az eredmények statisztikája

VIII. FEJEZET
Az "Egyenes hasáb. Gúla" c. tematikus egység 257
A tematikus egység ismeretanyaga 259
Az "Egyenes hasáb" ismeret anyagának áttekintése 261
A "Gúla" ismeretanyagának áttekintése 262
A mérőlapok és a javítókulcsok 264
Az eredmények statisztikája

FÜGGELÉK 293
IRODALOM 306
TARTALOM 507

Dr. Gazsó István

Dr. Gazsó István műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Gazsó István könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem