1.062.403

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sinclair Spectrum játék és program 6

Enterprise tulajdonosoknak is

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: LSI Alkalmazástechnikai Tanácsadó Szolgálat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 189 oldal
Sorozatcím: Spectrum
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-593-058-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Már majdnem egy év telt el az LSI ATSz. Spectrum-sorozata, a Sinclair játék és program 5. kötetének megjelenése óta. A korábbi kötetek ennél jóval sűrűbb egymásutánban jelentek meg, de kénytelenek... Tovább

Előszó

Már majdnem egy év telt el az LSI ATSz. Spectrum-sorozata, a Sinclair játék és program 5. kötetének megjelenése óta. A korábbi kötetek ennél jóval sűrűbb egymásutánban jelentek meg, de kénytelenek voltunk ezt a gyorsaságot egy kicsit visszafogni. A Spectrum iránti érdeklődés ugyanis - mind a hazai, mind a külföldi piacokon - erősen lecsengőben van. Ennek az okára magyarázatot nem tudunk adni, bár érdekesnek tartjuk, hogy a hasonló kategóriát képviselő Commodore 64 máig is osztatlan sikernek örvend...
Természetesen sorozatunkat nem kívánjuk megszüntetni - tovább folytatjuk, hiszen még rengeteg, eddig még nem közölt információ van a Spectrum-mal kapcsolatban és a különböző software-ek gyártása sem szűnt meg. Ennek a törekvésünknek az eredménye a sorozat 6. kötete.
Felépítésében és tartalmában az eddigi jól bejáratott módszert vettük alapnak. Az örökéletpoke-ok már az első kötetben is nagy sikert arattak, valószínűleg ez most sem fog elmaradni. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
POKE-ok6
Mikrolexikon20
Játékprogramok20
Felhasználói programok30
Mit játsszunk, hogy játsszunk?33
Játékismertetők33
Afterburner (Activision/SEGA)33
Savage (Firebird/Probe)34
Mickey mouse (Gremlin Graphics)35
Skatebban (Electronic Arts/Ubi Soft)37
Total Eclipse (Incentive)38
Trivial Pursuit - New Beginning (Domark)40
The Munsters (Again Again)41
Tomcat (Players)42
Advanced Tactical Fighter (Digital Integration)43
Battle os Britain (PSS)50
Bismarck (PSS)57
Gothik (Firebird)65
Overlord (CCS)72
Ringwars (Cascade Games/Vector Graphix)78
Tobruk (PSS)84
Rajzolóprogramok93
The Designer's Pencil (Activision)93
Kiemelt parancsok (The Master Commands)94
A prompt ablak (The Promt Window)95
A rajztábla inicializálása97
A program terület98
A program parancsai99
Változók, ciklusok és címkék101
További parancsok102
SAVE és LOAD105
Nyomtatás106
Hibaüzenetek106
Az iránykódok és az ívek értékei106
A hangjegyek értékei107
A porgram által használt karakter kódok108
A program által használt színkódok109
The OCP Art Studio (Oxford Computer Public)110
A PRINT menü11
A FILE menü112
Az ATTRIBUTES menü113
A PAINT menü113
A MISCELLANEOUS menü115
Az UNDO funkció116
A WINDOWS menü117
A FILL menü118
A MAGNIFY menü120
A TEXT menü121
A FONT EDITOR122
A SHAPES menü123
A program installálása125
Az EXTENDED Art Studió változat szolgáltatásai129
A SCREEN COMPRESSOR segédprogram130
Tippek Interface problémák elkerülésére131
The Advanced Art Studio 128K (Rainbird)133
Beveeztés133
PASSWORD táblázat133
A FILE menü134
A FILL és PAINT menük kiegészítései135
A FONT EDITOR135
A SCRAPBOOK funkció136
Hasznos tudnivalók137
Adatbáziskezelő programok138
Superfile/Superfile 128 (Transform Ltd.)139
VU-FILE (Psion)141
Egy rekord elkészítése141
A VU-FILE parancsai142
A rekordok bevitele, törlése és változtatása142
A redordok sorbarendezése, listázása és nyomtatása143
Szelektálás és adatfeldolgozás144
Meghatározott rekordok keresése és megtalálása144
Információ és kilépés144
Demonstrációs program (GAZETTEER)145
A VU-FILE parancsainak összefoglalása145
Masterfile V06 (Campbell Systems)146
Ismerkedés a Masterfile programmal146
A Masterfile program indítása149
A demonstrációs file150
Üres file felépítése150
A Masterfile a gyakorlatban151
A főmenü opcióinak összefoglalása155
Adatnevek156
Aktualizálási (Update) mód157
Display mód158
Összeg/átlag képzése160
Az Edit mód160
A Search mód165
A felhasználósi BASIC168
A file statisztika170
Adatok kimentése/betöltése170
A Masterfile 09-es verzió eltérései172
MF-Print (Campbell Systems)173
Bevezetés173
A program használata173
Az MF-Print és a Masterfile kapcsolata175
Az MFP Ovly segédprogram176
A rendszer alkalmazása176
ENTERPRISE melléklet178
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem