1.068.962

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

International Marketing

A Strategic Approach to World Markets

Szerző
London
Kiadó: English Language Book Society-George Allen & Unwin
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 307 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 0-04-658257-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


The world is shrinking fast. Rapid travel and ease of communication hâve meantthat wherever one refers to the word 'marketing' one should talk about 'international marketing'. Any company that endeavours to sell its products in more than one country is involved in international marketing and must plan its entry into foreign markets in an integrated and structured fashion. This book givesthe reader guidance in developing a systematic approach to international marketing.
The text first looks at basic marketing concepts and howthey can be applied internationally. Itthen explores each ingrédient of the marketing mix in relation to multinational markets. Research, planning and organisational problems receive particular attention. A whole chapter is devoted to creativity and innovation on a global scale.
International Marketing has become a standard textbook which offers students a well-structured framework for study and reflection. It will also help experienced managers to be more... Tovább

Fülszöveg


The world is shrinking fast. Rapid travel and ease of communication hâve meantthat wherever one refers to the word 'marketing' one should talk about 'international marketing'. Any company that endeavours to sell its products in more than one country is involved in international marketing and must plan its entry into foreign markets in an integrated and structured fashion. This book givesthe reader guidance in developing a systematic approach to international marketing.
The text first looks at basic marketing concepts and howthey can be applied internationally. Itthen explores each ingrédient of the marketing mix in relation to multinational markets. Research, planning and organisational problems receive particular attention. A whole chapter is devoted to creativity and innovation on a global scale.
International Marketing has become a standard textbook which offers students a well-structured framework for study and reflection. It will also help experienced managers to be more effective intheir international marketing efforts. Vissza

Tartalom


Vissza

Simon Majaro

Simon Majaro műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Simon Majaro könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
International Marketing International Marketing International Marketing International Marketing International Marketing International Marketing

A borító enyhén kopott, foltos, elszíneződött. A lapélek foltosak.

Állapot:
3.940 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba