1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Adaptív oktatás - Szöveggyűjtemény 2.

Az adaptív iskola/Jó gyakorlatok, amelyek ötletet, mintát, kiindulópontot jelenthetnek az olvasó számára saját gyakorlata elemzéséhez, megújításához

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Adaptív oktatás című kétkötetes szöveggyűjtemény második, de önmagában is hasznos részét tartja kezében az olvasó. Az előző, Az adaptivitás szemlélete c. kötetben igyekeztünk összegezni az adaptivitás szükségességét, folyamatát és céljait. Ebben a szöveggyűjteményben nagyobb hangsúlyt fektettünk a megvalósítás bemutatásra. Mindeközben hangsúlyozni szeretnénk azt az álláspontot, hogy az adaptivitás nem módszerek összessége, hanem egy tudatosan felépített pedagógiai folyamat, amelyet nagymértékben segítenek a változatos módszerek is, akár a tanulás, a tervezés, szervezés, értékelés során. Ehhez nyújthat jó segítséget mások jó gyakorlatainak, tapasztalatainak megismerése is ebben a témában.

Tartalom

4. fejezet. Miképp határozza meg a tanulás-tanításról vallott elképzelésünk a módszereinket? 7
Nahalka István: Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? 9
Molnár Gyöngyvér: A probléma alapú tanítás 48
Birloni Szilvia - Harsányi Zsuzsa: Együttműködő tanulás az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumban 63
Wagner Éva: A problémacentrikus fizikatanítás szerepe a tanulók gondolkodásának fejlesztésében 82
5. fejezet. Alternatív tervezési lehetőségek 91
Hunyady Györgyné - M. Nádasi Mária: Pedagógiai tervezés 93
Peter Petersen: A Kis Jena-Plan 118
Diane Heacox: Differenciálás a tanításban, tanulásban 135
Sík Eszter - Stefány Judit: Témahetek az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumban 173
6. fejezet. Alternatív értékelési formák alkalmazása 203
Fejlesztő értékelés a gyakorlatban 205
Lénárd Sándor - Rapos Nóra: MAGtár III. - Ötletek az adaptív tanulásszervezéshez és fejlesztő értékeléshez 226
7. fejezet. Az adaptív pedagógus 283
Szendrei Júlia: Gondolod, hogy egyre megy - dialógusok a matematikatanításról tanároknak, szülőknek és érdeklődőknek 285
Utószó helyett - a gyakorlat hangja 299
Kókayné Lányi Marietta: Hatékony iskolát mindenkinek! - Néhány gondolat a differenciálásról 301
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem