A stílusos férfi emlékezetes marad a környezete számára, ami nem feltűnést, öncélú´ kivagyiságot, hanem finom és megkerülhetetlen jelenlétet jelent.
A férfikép és a férfiak öltözködése az utóbbi pár évtizedben rengeteget változott. Az egységes, monoton öltönyös stílust egyre lazább és bonyolultabb öltözködési szokások váltották fel. A klasszikus értelemben vett férfias stílus mellett mind több olyan irányzat jelent meg, amelyeket nem egyszerű értelmezni és megérteni. Napjaink utcaképéhez hozzátartozik a sikeresnek öltözködő üzletember, a lazán kombináló ifjú kreatív éppen úgy, mint a farmert elegáns darabokkal párosító városi értelmiségi. Manapság magától értetődő a luxus- és a használt darabok együtt viselése. Jelen van öltözködésünkben a brit konzervativizmus, az amerikai casual hangulat, az avantgárd másság, a letisztult minimalizmus és a mediterrán térség színes, de kifogástalan ízlésessége. A nagy stílusalkotók szelleme ugyanúgy hatással van az öltözködésünkre, mint azoknak a tinisztároknak a külső megjelenése, akikért a fiatalok rajonganak.
Mindenki hat mindenkire, így jött létre ez a különös és ezerarcú új stílusmix. Korunk utcai öltözködésében a pár ezer forintos H&M póló könnyen kerülhet egy összeállításba az extrém Dsquared2 bőrdzsekivel és a fekete Dior nadrággal. Ám nem attól jól öltözött valaki, ha fénylő nevek drága darabjait viseli: a jó stílus, vagyis a személyiség és a ruházat optimális összhangja tudatos és következetes munka eredménye. A nagy stílusikonok, mint VIII. Eduárd, Gianni Agnelli vagy Cary Grant, sem viseltek márkás termékeket, mégis észrevehetők és emlékezetesek voltak. Egy ropogósra vasalt fehér ing kék farmerrel és casual lábbelivel sokkal több egy feltűnő divatdarabnál, ha a ruha és viselője között harmonikus a kapcsolat. Az igazi férfi stílusa akkor felismerhető és eredeti, ha nem a mindennapok szeszélyei határozzák meg, hanem a tradíciók befolyásolják.
A STÍLUS / FÉRFI II. az eredeti könyv második és átdolgozott kiadása, mely részletesen tárgyalja az utóbbi években kikristályosodott új hibrid irány, a new look jelenségét is. A felfrissített kötet képanyaga amellett, hogy követi a mindennapi változásokat, az állandó értékeket közvetíti. Ez a könyv azoknak szól, akik szeretnek és akarnak öltözködni; akiknek az öltözködés nem kényszer, hanem öröm; akik elfogadják, hogy a ruha is teszi az embert, s azt nem hordani, hanem viselni kell - sőt viselni érdemes igazán!
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.